Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Pantofi de primavara toamna


Anunt de participare numarul 140362/09.11.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
REGIA NATIONALA A PADURILOR - ROMSILVA
Adresa postala: B-dul Magheru nr. 31, sect. 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 70164, Romania, Punct(e) de contact: ADAM CRACIUNESCU, Tel. +40 213171005, Email: [email protected], Fax: +40 213169745, Adresa internet (URL): www.rosilva.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Directia Silvica Dambovita
Adresa postala: Bd. Regele Carol I, nr. 68, Localitatea: Targoviste, Cod postal: 130024, Romania, Punct(e) de contact: Comp PPP, Tel. +40 245612672, In atentia: Alexandrescu Gheorghe, Email: [email protected], Fax: +40 245611004
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Directia Silvica Dambovita
Adresa postala: Bd. Regele Carol I, nr. 68, Localitatea: Targoviste, Cod postal: 130024, Romania, Punct(e) de contact: Comp.Achizitii, Tel. +40 245612672, In atentia: Enache Rodica, Email: [email protected], Fax: +40 245611004
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Directia Silvica Dambovita
Adresa postala: Bd. Regele Carol I, nr. 68, Localitatea: Targoviste, Cod postal: 130024, Romania, Punct(e) de contact: Registratura, Tel. +40 245612672, Email: [email protected], Fax: +40 245611004
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Regie autonoma
Activitate (activitati)
Altele: silvicultura
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Pantofi de primavara toamna
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Directia Silvica Dambovita
Codul NUTS: RO313 - Dambovita
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Pantofi de primavara-toamna
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
18813300-4 - Incaltaminte de oras (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
342 perechi: 302- barbati, 40 femei
Valoarea estimata fara TVA: 80, 514RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
90 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare: 1600 lei.Perioada de valabilitate a garantiei de participare este de 90 zile de la data limita pentru primire a ofertelor. Forma de constituire a garantiei de participare: Se va constitui prin virament bancar in contul RO98RNCB012800723461001?deschis la BCR TARGOVISTE sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari in original, sau numerar la casieria Directiei Silvice Dambovita, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire. In cazul in care garantia de participare nu este prezentata cel mai tarziu la data si ora de deschidere a ofertelor, precum si in cazul in care nu este constituita, respectiva oferta va fi considerata inacceptabila si respinsa la sedinta de deschidere. Nota: Restituirea garantiei de participare se va face in baza cererii transmise de catre ofertant, la sediul autoritatii contractante Cerere de restituire a garantiei de participare din sectiunea Formulare cu precizarea valorii de restituit, a contului si bancii societatii, precum si a numarului si denumirii procedurii. Restituirea garantiei de participare se face conform art. 88 din H.G. 925/2006
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
alte surse
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Declaratie privind eligibilitatea- in care operatorul economic declara ca nu se afla in niciuna din situatiile prevazute de art.180 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, ? Declaratie privind calitatea de participant la procedura in care operatorul economic declara in ce calitate participa si depune oferta si daca face parte din grupuri sau retele de operatori economici.Pentru indeplinirea acestei cerinte se va completa Formularul nr. 5 din sectiunea "FORMULARE".2. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181- in care operatorul economic declara ca nu se afla intr-una din situatiile prevazute de art 181 din OUG nr. 34/2006.Pentru indeplinirea acestei cerinte se va completa Formularul nr. 7 din sectiunea "FORMULARE".3. Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 691 (evitarea conflictului de interese) din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Persoanele care semneaza, aproba documentele aferente procedurii sunt: ing. Preda Costel, ec. Alexandrescu Mihaela, ing. Alexandrescu Gheorghe, jr. Toader Alexandra si ing. Enache Rodica.Pentru indeplinirea acestei cerinte se va completa Formularul nr. 8 din sectiunea "FORMULARE".4. Certificat de participare cu oferta independenta, conform Ordinului presedintelui Autoritatii Nationale pentru Reglementarea si Monitorizarea Achizitiilor Publice nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta.Pentru indeplinirea acestei cerinte se va completa Formularul nr. 4 din sectiunea "FORMULARE".
5. Declaratie privind calitatea de participant la procedura- se va completa Formularul nr. 6 din sectiunea "FORMULARE". Certificat constatator, eliberat de Oficiul Registrului Comertului, in original sau copie lizibila conforma cu originalul, care trebuie sa fie valabil la data depunerii ofertelor. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator. Pentru indeplinirea acestei cerinte se va depune documentul propriu-zis in copie conform cu originalul. Se va atasa in original , copie legalizata sau xerocopie certificata pentru conformitate cu originalul cu semnatura si stampila din care sa rezulte adresa actuala si obiectul de activitate al societatii, Certificat Constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului care sa nu fie emis/eliberat cu mai mult de 30 de zile inainte de data depunerii ofertelor.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii generale in care se vor inscrie toate datele de identificare ale operatorului economic (adresa sediu, CUI, nr. de inregistrare la Of. Reg. Comertului, nr. de telefon, fax, e-mail, principala piata a afacerilor). Pentru indeplinirea acestei cerinte se va completa Formularul nr. 3 din sectiunea "FORMULARE".Informatii privind cifra medie globala de afaceri pe ultimii 3 ani. Solicitat pentru a putea verifica daca situatia financiara a ofertantului poate permite derularea contractului in bune conditii. Prezentarea de informatii privind cifra medie globala de afaceri pe ultimii 3 ani.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii privind capacitatea tehnica: -Prezentare formular ?Declaratie privind lista principalelor livrari de produse similare in ultimii 3 ani si Lista principalelor livrari de produse similare in ultimii 3 ani ; - Alaturi de oferta se vor prezenta mostre pentru fiecare produs din caietul de sarcini , conform Ordinului MAPDR nr.1305/2005 modificat prin Ordinul nr.332/2006, insotite de o descriere succinta a materialelor utilizate. Mostrele raman in custodia Achizitoului pana la adjudecarea licitatiei. Prezentare lista de produse similare in ultimii 3 ani si Lista principalelor livrari de produse similare in ultimii 3 ani ; - Alaturi de oferta se vor prezenta mostre pentru fiecare produs din caietul de sarcini
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 23.11.2012 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
27.11.2012 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 27.11.2012 12:00
Locul: Directia Silvica Dambovita
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
Fonduri proprii.In situatia in care sunt doua sau mai multe oferte clasate pe primul loc cu preturi egale, autoritatea contractanta va solicita pentru departajare, o noua propunere financiara. In aceasta noua propunere financiara pretul nu va depasi pretul solicitat initial
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
conform art.256^2 din OUG 34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Directia Silvica Dambovita
Adresa postala: Bd.Regele Carol I, nr.68, Localitatea: Targoviste, Cod postal: 130024, Romania, Tel. +40 245612672, Email: [email protected], Fax: +40 611004
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
08.11.2012 14:47
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer