Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Pantofi, ghete si cizme pentru vara si iarna - din componenta uniformei de politie


Anunt de participare numarul 146889/01.10.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
INSPECTORATUL GENERAL AL POLITIEI ROMANE
Adresa postala: Str. Mihai Voda nr. 6, sector 5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050041, Romania, Punct(e) de contact: NEATA CAMELIA, Tel. +40 212082525, In atentia: Directia de Logistica, Email: [email protected], Fax: +40 213174965, Adresa internet (URL): www.politiaromana.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Ordine si siguranta publica
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Pantofi, ghete si cizme pentru vara si iarna - din componenta uniformei de politie
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: I.G.P.R. - str. Leaota nr.2A, sector 6, Bucuresti
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 24 luni
Valoarea estimata fara TVA: 1, 853, 880RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Semestrial, in functie de necesitatile obiective si fondurile bugetare alocate pentru aceasta destinatie: lot 1 =35.562, 00 lei/300 buc ; lot 2 =33.144, 00 lei/300 buc; lot 3 =130.035, 00 lei/750 buc ; lot 4 =527.400, 00 lei/3.000 buc ; lot 5 =81.045, 00 lei/500 buc ; lot 6 =32.418, 00 lei/300 buc ;lot 7 =33.870, 00 lei/300 buc ; lot 8 =53.466, 00 lei/300 buc;
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
?PANTOFI, GHETE SI CIZME PENTRU VARA SI IARNA - DIN COMPONENTA UNIFORMEI DE POLITIE?
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
18813000-1 - Incaltaminte cu fete de piele (Rev.2)
18815000-5-Cizme (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Cantitati minime si maxime acord cadru (perechi)
1.Pantofi pentru iarna, femei ? uniforma de serviciumin: 2max: 6002.Pantofi iarna, femei-uniforma de reprezentaremin: 11max: 6003.Ghete cu siret, pentru iarna, femei - uniforma de serviciumin: 406max: 1.5004.Ghete scurte cu siret, barbati ? uniforma de reprezentaremin: 1.473max: 6.0005.Cizme scurte, femei, uniforma de reprezentaremin: 271max: 1.0006.Pantofi din piele, pentru vara, pentru femei-uniforma de serviciumin: 54max: 6007.Pantofi vara, femei-uniforma de reprezentaremin: 39max: 6008.Ghete cu siret pentru vara, femei-uniforma de serviciumin: 2max: 600Cantitati minime si maxime contract subsecvent (perechi)
1.Pantofi pentru iarna, femei ? uniforma de serviciumin: 1 max: 3002.Pantofi iarna, femei-uniforma de reprezentaremin: 1 max: 3003.Ghete cu siret, pentru iarna, femei - uniforma de serviciumin: 20 max: 750
4.Ghete scurte cu siret, barbati ? uniforma de reprezentaremin: 100 max: 3.0005.Cizme scurte, femei, uniforma de reprezentaremin: 10 max: 500
6.Pantofi din piele, pentru vara, pentru femei-uniforma de serviciumin: 1 max: 3007.Pantofi vara, femei-uniforma de reprezentaremin: 1 max: 3008.Ghete cu siret pentru vara, femei-uniforma de serviciumin: 1 max: 300
Valoarea estimata fara TVA: 1, 853, 880RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare : lot 1 :1.422 lei, lot 2 :1.325 lei, lot 3 :5.201 lei, lot 4 :21.096 lei, lot 5 :3.241 lei, lot 6 :1.296 lei. lot 7 :1.354 lei, lot 8 :2.138 lei. Perioada de valabilitate a garantiei de participare :60 de zile de la termenul limita de primire a ofertelor. Mod de constituire a garantiei de participare : Garantia de participare se poate constitui in oricare din formele prevazute la art. 86 din H.G.R. nr. 925/2006, mai putin fila CEC sau numerar la casieria autoritatii contractante. Cont I.G.P.R. garantii : RO57TREZ7005005XXX000205 deschis la A.T.C.P.M.B., Cod fiscal :4453144. Pentru garantia de participare constituita in alta valuta, data de referinta a echivalentei va fi cursul stabilit de BNR cu 5 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor. Cuantumul garantiei ce se va retine in conditiile art. 278^1 din O.U.G. nr. 34/2006 : lot 3 :2.600, 70 lei, lot 4 :4.834, 80 lei, lot 5 :1.620, 90 lei. Cuantumul garantiei de buna executie :10% din pretul, fara T.V.A., al contractului. Mod de constituire : conform prevederilor art. 90 din H.G.R. nr. 925/2006.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta 1: Certificat de participare cu oferta independenta, conform Ordinului ANRMAP nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta?pentru indeplinirea cerintei se va completa Formularul nr. 1?in original.
Cerinta 2: Neincadrarea in dispozitiile prevazute la art. 69^1 (evitarea conflictului de interese) din O.U.G. nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare?pentru indeplinirea cerintei se va completa Formularul nr. 2?in original. Persoane cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante in legatura cu prezenta procedura de achizitie: inspector general al Politiei Romane?chestor sef de politie TOBA PETRE, adjunct al inspectorului general chestor principal de politie PARVU DUMITRU, director al Directiei Financiare?comisar sef de politie TUICU CARMEN CAMELIA, director al Directiei Juridice?comisar sef de politie ROSAN CALIN, director al Directiei de Logistica?comisar sef de politie GHEORGHE DUMITRU, sef Serviciu Achizitii Publice?comisar de politie DRAGNEA MARIUS, sef SNMHAT ? comisar sef MIHART ION, persoana responsabila pentru atribuirea contractului subcomisar de politie NEATA CAMELIA.Cerinta 3: Neincadrarea in dispozitiile art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare?pentru indeplinirea cerintei se va completa Formularul nr. 3?in original.
Cerinta 4: Neincadrarea in dispozitiile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare?pentru indeplinirea cerintei se va completa Formularul nr. 4?in original.
Cerinta 5: Depunerea unui certificat constatator privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat (ANAF), care prezinta situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele?original/copie legalizata/copie conform cu originalul.
Cerinta 6: Depunerea unui certificat constatator privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor locale, care prezinta situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele?original/copie legalizata/copie conform cu originalul. 1. Certificat constatator emis de Oficiul National al Registrului Comerttului (original/copie legalizata/copie conform cu originalul) din care sa rezulte ca ofertantul are in obiectul de activitate furnizarea produselor de natura celor ce fac obiectul achizitiei. Datele precizate in certificat trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor.
Pentru persoane fizice/juridice straine :
2. Documente edificatoare prin care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica/juridica sau de atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este rezident (documentele vor fi prezentate in original si traducere legalizata in limba romana sau copie legalizata in limba romana).
Traducerea in limba romana trebuie sa fie realizata de un traducator autorizat a carui semnatura sa fie legalizata de un notar public.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
O lista a principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiar, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati. Livrarile de produse se confirma prin prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiar, care sa ateste experienta de realizare a cantitatii de: LOT 1= 300 per. , ,Pantofi pentru iarna, femei-uniforma de serviciu, LOT 2= 300 per. , ,Pantofi din piele, pentru iarna, femei-uniforma de reprezentare, LOT 3=750 per. , ,Ghete cu siret, pentru iarna, femei-uniforma de serviciu, LOT 4= 3.000 per. , ,Ghete scurte cu siret, barbati-uniforma de reprezentare, LOT 5= 500 per. , ,Cizme scurte, femei, uniforma de reprezentare, LOT 6= 300 per. , ,Pantofi din piele, pentru vara, femei-uniforma de serviciu, LOT 7= 300 per. , ,Pantofi vara, femei-uniforma de reprezentare si LOT 8= 300 per. , ,Ghete cu siret pentru vara, femei-uniforma de serviciu sau pentru produse similare de incaltaminte barbati/femei, realizate din piele naturala.
Odata cu depunerea ofertei, operatorii economici vor depune in mod obligatoriu, cate o mostra a produsului ce face obiectul lotului ofertat, realizata cu respectarea cerintelor caietului de sarcini si a specificatiilor tehnice de produs, dupa cum urmeaza: LOT 1: Pantofi pentru iarna, femei ? uniforma de serviciu = 1 per., marimea 38;
- LOT 2: Pantofi din piele, pentru iarna, femei-uniforma de reprezentare = 1 per., marimea 38;
- LOT 3: Ghete cu siret, pentru iarna, femei - uniforma de serviciu = 1 per., marimea 38;
- LOT 4: Ghete scurte cu siret, barbati ? uniforma de reprezentare = 1 per., marimea 43;
- LOT 5: Cizme scurte, femei, uniforma de reprezentare = 1 per., marimea 38;
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Prezentare lista cu principalele livrari si certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiar pentru confirmarea livrarilor.Nivel minim de indeplinire a cerintei : pentru LOT 1= 300 per. , ,Pantofi pentru iarna, femei-uniforma de serviciu, LOT 2= 300 per. , ,Pantofi din piele, pentru iarna, femei-uniforma de reprezentare, LOT 3=750 per. , ,Ghete cu siret, pentru iarna, femei-uniforma de serviciu, LOT 4= 3.000 per. , ,Ghete scurte cu siret, barbati-uniforma de reprezentare, LOT 5= 500 per. , ,Cizme scurte, femei, uniforma de reprezentare, LOT 6= 300 per. , ,Pantofi din piele, pentru vara, femei-uniforma de serviciu, LOT 7= 300 per. , ,Pantofi vara, femei-uniforma de reprezentare si LOT 8= 300 per. , ,Ghete cu siret pentru vara, femei-uniforma de serviciu sau pentru produse similare de incaltaminte barbati/femei, realizate din piele naturala.Prezentare mostre de produs
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Obiectul LE: pretul unitar fara T.V.A./lot. Nu exista limite de imbunatatire a ofertei. Nr. runde LE: 1 (una). Durata runda LE: 1 (una) zi (24 ore). Informatiile care urmeaza a fi puse la dispozitia ofertantilor in cursul LE sunt: ?ofertantii pot vedea cea mai buna oferta?. LE va incepe la 2 zile lucratoare de la transmiterea invitatiei de catre SEAP la adresa de posta electronica inregistrata in sistem ca adresa de contact. Informatii disponibile pentru conectare si inregistrare: http: //www.e-licitatie.ro/Public/Common/Static.aspx?f=InregistrareOF.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
277.549
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 13.11.2013 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
14.11.2013 11:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 14.11.2013 13:00
Locul: IGPR - Directia de Logistica, Bucuresti, str. Mihai Voda nr.6, sect.5, tel: 0212082525 int. 26173
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti ai operatorilor economici, participanti la procedura.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
In cazul in care dupa finalizarea etapei suplimentare de licitatie electronic vor exista operatori economic cu pret egal, pentru ofertele clasate pe primul loc, autoritatea contractanta va solicita operatorilor economici in cauza noi propuneri financiare care se vor depune in plic inchis la sediul autoritatii contractante.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
In termen de 10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
INSPECTORATUL GENERAL AL POLITIEI ROMANE
Adresa postala: str. Mihai Voda nr.6, sector 5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050041, Romania, Tel. +40 212082525, Email: [email protected], Fax: +40 213174965, Adresa internet (URL): www.politiaromana.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
27.09.2013 11:05
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer