Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - PATINOAR CU SUPRAFATA ARTIFICIALA USCATA


Anunt de participare numarul 90915/17.11.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Directia pentru Sport a judetului Botosani
Adresa postala: Calea Nationala 44, Localitatea: Botosani, Cod postal: 710012, Romania, Punct(e) de contact: Dorel Budai Ungureanu, Tel.0040231511092, Email: [email protected], Fax: 0040231511092, Adresa internet (URL): dsj.botosani.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Recreere, cultura si religie
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
PATINOAR CU SUPRAFATA ARTIFICIALA USCATA
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Botosani BLvd.MIhai Eminescu 48Baza Sportiva Tineret
Codul NUTS: RO212 - Botosani
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Directia Judeteana de Sport a judetului Botosani , intentioneaza saachizitioneze Patinoar cu suprafata artificiala uscata, Coduri CPV 37450000-7-Echipament pentru sporturi in aer liber si de teren
suprafata de 315 mp , amplasat in blvd. M Eminescu 48 Botosani.
termenul de realizare maxim 14 zile de la data incheierii contractelor .Pentru atingerea acestui obiectiv , se va demaraprocedura de achizitie publica de produse.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
37450000-7 - Echipament pentru sporturi in aer liber si de teren (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Una bucata patinoar cu suprafata artificiala uscata
Valoarea estimata fara TVA: 504, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 11.12.2009 pana la 21.12.2009
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantie de participare in cuantum de 10000 RON
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul Directiei pentru Sport a judetului Botosanipe anul 2009fila de buget 3827/02.10.2009de Ministerul Tineretului si Sportului.Plata cu OP de la24 a lunii decembrie 2009
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Declaratie privind eligibilitatea Formular 12 A in original
2. Certificat constatator valabil la data deschiderii, privind plata obligatiilor exigibile catre bugetul de stat si catre bugetele asigurarilor sociale de stat - se va prezenta in original sau copie legalizata3. Certificat constatator valabil la data deschiderii, privind plata taxelor si impozitelor locale - se va prezenta in original sau copie legalizata
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Fisa centralizatoare a situatiei economico-financiare a ofertantului (Formular 02), din care sa rezulte cifra de afaceri pe ultimii 3 ani.
. Bilantulcontabilla 31/12/2008, vizatsiinregistratdeorganulcompetent, in cazul in care publicarea este prevazuta de legislatia tarii in care este stabilit ofertantul, precumsioricealtedocumentelegaleedificatoareprincarecandidatul/ofertantulisipoatedovedi capacitatea economico-financiara.(cerinta obligatorie)Bilantul contabil la 30.06.2009 , vizatsiinregistratdeorganulcompetent, in cazul in care publicarea este prevazuta de legislatia tarii in care este stabilit ofertantul, precumsioricealtedocumentelegaleedificatoareprincarecandidatul/ofertantulisipoatedovedi capacitatea economico-financiara.(cerinta obligatorie)
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cifra medie de afaceri peultimii trei ani trebuie sa fie minim 800000 lei RON fara TVA
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Declaratie a ofertantului referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat in ultimii 3 ani (Formular 12 I), in original.In cazul in care oferta este depusa de o asociere, se vor prezenta Declaratii individuale pentru fiecare asociat in parte, semnate de reprezentantii legali ai fiecarui asociat, inclusiv liderul.2. Lista contractelor de furnizare in ultimii 3 ani, continand numele/titlul contractelor, valoarea finala certificata a acestora, , perioada de prestare, precum si o descriere a produselor livrate sau serviciilor prestate dupa caz prestate in cadrul contractului respectiv Formular 12 D si Formular 12 E , in original. Pentru dovada acestor contracte se vor prezenta fie copii dupa contracte fie recomandari Formular 03 - de la beneficiarul contractelor.3. Ofertantul va prezenta din partea producatorului autorizare pentrureprezentanta sau dealer cat si pentru acest proiect in desfasurare.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Runda I 07.12.20090ra 14 pana la 08.12.2009ora 14
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 02.12.2009 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
02.12.2009 11:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 02.12.2009 12:00
Locul: Directia pentru Sport a judetului Botosani calea nationala 44 mun Botosani Romania c.p.710012
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
persoana cu imputernicire din partea ofertantilorcu carte de identitate
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor CNSC
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr. 6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.+4021/310.4641, Email: [email protected], Fax: +4021/310.4642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de apel SUCEAVA
Adresa postala: Str. Stefan cel Mare nr. 62 , cod 720062, Localitatea: mun. Suceava, Cod postal: 720062, Romania, Tel.0230-216321, Email: [email protected], Fax: 0230-524022, Adresa internet (URL): portal.just.ro/InstantaContact.aspxidInstitutie=39
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Juridic
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr. 6, Sector 3, Localitatea: , Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.+4021/310.4641, Fax: +4021/310.4642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
13.11.2009 13:18
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer