Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - PIESE DE SCHIMB AUTO


Anunt de participare numarul 147960/15.11.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SERVICIUL JUDETEAN DE AMBULANTA ARGES
Adresa postala: PITESTI, STR. DR. ANA ASLAN, NR.1, JUD. ARGES, Localitatea: Pitesti, Cod postal: 110017, Romania, Punct(e) de contact: Ing Tirlea Daniel, Tel. +40 248285740, In atentia: Ing Tirlea Daniel, Email: [email protected], Fax: +40 248285740, Adresa internet (URL): www.ambulanta-arges.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Institutie publica
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
PIESE DE SCHIMB AUTO
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: La sediul autoritatii contractante
Codul NUTS: RO311 - Arges
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 12 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 139, 425 si 675, 709RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: CS vor fi atribuite lunar, in functie de nevoile AC; Deoarece fiecare lot in parte cuprinde mai multe pozitii, cant est min si max ale CS sunt in Caietul de sarcini; In anexa B, pentru fiecare lot in parte, sunt trecute atat val est min si max ale acordului cadru cat si Val est min si max aferente unui CS
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitionarea pieselor de schimb pentru autovehiculele din dotarea Serviciului Judetean de Ambulanta Arges
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
34320000-6 - Piese de schimb mecanice, altele decat motoare si piese de motoare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Cantitatile minime si maxime ale acordului cadru si ale contractelor subsecvente sunt precizate in Caietul de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: intre 139, 425 si 675, 709RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garan particip: Lot1-1523.1lei;Lot2-742.35lei;Lot3-1857.59lei;Lot4-294.81lei;Lot5-1327.68lei;Lot6-450.51lei;Lot7-82.63lei;Lot8-24.27lei;Lot9-230.55;Lot10-223.6lei;Per valab garantie participare min 90 zile de la termenul limita de depunere a ofertelor; In cazul extinderii per de valab a ofertei, per de valab a garantiei participare va fi prelungita in mod corespunzator, altfel se considera ca ofertantul si-a retras oferta. Mod de constituire: a) depunere la casieria autorit contr, b) virament bancar c)un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari. Instrumentul de garantare/chitanta/ordinul de plata se depune scanat in SEAP; Instrum de garant se prezinta si in original, in cuantumul si pt perioada prevazuta mai sus, pana la data si ora limita de depunere a ofertelor, la sediul autorit contr: SERVICIUL JUDETEAN DE AMBULANTA ARGES, Pitesti, Str. Ana Aslan nr 1. In cazul scrisorii de garant bancara se va folosi (formular 1).Dovada constituirii garan particip se va prezenta in limba romana. Neconstituirea garantiei de participare pana la data limita de depunere a ofertelor atrage respingerea ofertei. Garan particip se va restitui in conformitate cu Art 88 alin 1 si 2 din HG 925/2006. Garan particip este irevocabila. AC are dreptul de a retine garantia de participare, ofertantul pierzand astfel suma constituita, atunci cand acesta din urma se afla in oricare din situatiile prevazute la Art 87 alin 1 din HG 925/2006 si Art 278^1 din OUG 34/2006. Pentru operatorii economici incadrati conform legii 346/ 2004 in categoria IMM, garan particip va fi admisa in cuantum de 50% din nivelul impus. Cont aut contr: RO 76TREZ0465005XXX011893Trezoreria Pitesti; pt conversia val garantiei participare constituita intr-o alta moneda se va folosi cursul BNR din data publicarii Anuntului de participare in SEAP;
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
buget de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1- Ofertantul/ asociatul/ tertul sustinator nu trebuie sa se incadreze in prevederile Art 180 din OUG 34/2006;
Cerinta nr. 2-Ofertantul/ asociatul nu trebuie sa se incadreze in prevederile Art 181 din OUG 34/2006. In cazul tertului sustinator, acesta nu trebuie sa se incadreze in prevederile art.181 lit.a), c)1 si d)din OUG nr.34/2006;
Cerinta nr. 3-Declararea modului de participare la procedura (ofertant/ asociat/ subcontractant);
Cerinta nr. 4 - Ofertantul/ asociatul/ subcontractantul/ tertul sustinator nu trebuie sa se incadreze in prevederile Art 69^1 din OUG nr. 34/2006;Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiDocumentele vor fi prezentate atat de ofertant cat si de asociat si/ sau tert sustinator (daca este cazul)
1. Fisa de prezentare (formular 2) ? semnat si stampilat, scanat in format .pdf;
2. Declaratia privind eligibilitatea (formular 3) ? semnat si stampilat, scanat in format .pdf;
3. Declaratie privind neincadrarea in prevederile Art 181(formular 4) ? semnat si stampilat, scanat in format .pdf;
4. Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale pe raza careia isi are sediul social operatorul economic, din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor ? scanat in format .pdf
5. Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale din care sareiasa ca ofertantul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor ? scanat in format .pdf;
6. Declaratia privind calitatea de participant (formular 5) ? semnat si stampilat, scanat in format .pdf;
7. Certificat de participare la procedura cu oferta independenta conform ordinului A.N.R.M.A.P. nr. 314/12.10.2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta (formular 6) ? semnat si stampilat, scanat in format .pdf;
8. Acordul de asociere (daca este cazul) (formular 7) ? semnat si stampilat, scanat in format .pdf;
Pana la momentul semnarii contratului, acordul de asociere va trebui sa fie legalizat;
9. Declaratie pe propria raspundere de neincadrare in prevederile Art 69^1 din OUG 34/2006 (formular 8) - semnat si stampilat, scanat in format .pdf;Mentionam persoanele cu functie de decizie in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea prezentei proceduri:
MANAGER - Paul Luminita; DIRECTOR MEDICAL ? Manole Violeta Corina; DIRECTOR ECONOMIC - Georgescu Elena; DIRECTOR TEHNIC ? Marinescu Florinel; ASISTENT SEF ? Butnaru Angelica; SEF BIROU FINANCIAR-CONTABILITATE ? Minculescu Ionel; CONSILIER JURIDIC ? Liviu Ghica; SEF BIROU ATAP - Tirlea Emilian Daniel; SEF BIROU INTRETINERE SI REPARATII AUTO ? Nicolae Emil; SEF BIROU MISCARE EXPLOATARE ? Stancu Nicoleta; Cerinta nr. 1- Ofertantul/ asociatul trebuie sa faca dovada ca are codul CAEN asociat obiectului contractului. Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale si actuale la data limita de depunere a ofertelor.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii
Documentele de mai jos vor fi prezentate atat de ofertant cat si de asociat (daca este cazul)
10. Certificat constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului din care sa reiasa obiectul de activitate al ofertantului/ asocierii ? scanat in format .pdf;In etapa evaluarii ofertelor, comisia de evaluare isi rezerva dreptul de asolicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezinte pentru conformitate documentul in original sau in copie legalizata.
Persoane juridice/fizice straine: Documente echivalente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1 Ofertantul/ asocierea trebuie sa prezinte certificatele de conformitate CE pentru toate produsele ofertate
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii11. Certificatele de conformitate CE (in termen de valabilitate la data limita de depunere a ofertelor), insotite de traducerile in limba romana autorizate si autentificate ? scanat in format .pdf;
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
Punctaj maxim
1.
Pretul ofertei
60%
60
Descriere: Componenta financiara
2.
Termen de garantie piese
20%
20
Descriere: Termenul minim de garantie a pieselor va fi de6 luni de la receptionare;Pentru un termen mai mic, oferta va fi declarata neconforma;
3.
Termen de livrare
20%
20
Descriere: Termenul de livrare se va exprima in zile lucratoare. Ca referinta se va lua in considerare data de transmitere pe email si/sau fax a comenzii. Termenul de livrare nu poate fi mai mic de 1zi. Termenul maxim de livrare este de 5 zile. Ofertele care depasesc acest termen maxim de livrare vor fi declarate neconforme.
Punctaj maxim componenta tehnica: 40
Pondere componenta tehnica: 40 %
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 23.12.2013 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
30.12.2013 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 31.12.2013 18:00
Locul: In SEAP
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
Pentru fiecare lot in parte: a)Daca se constata ca doua sau mai multe oferte se claseaza pe primul loc cu punctaje totale egale, autoritatea contractanta va declara castigatoare oferta care are pretul cel mai mic ofertat;b)Daca se constata ca doua sau mai multe oferte se claseaza pe primul loc cu punctaje totale egale si punctaje pentru factorul de evaluare pret egale, atunci autoritatea contractanta vadeclara castigatoare oferta care are ?termenul de garantie piese? mai mare;
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenele de exercitare a caii de atac sunt cele prevazute la art. 256^2 din O.U.G.34/2006.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SERVICIUL JUDETEAN DE AMBULANTA ARGES ? Compartimentul Legislatie si Contencios
Adresa postala: Strada Ana Aslan nr.1, Localitatea: Pitesti, Cod postal: 110017, Romania, Tel. +40 248285740, Email: [email protected], Fax: +40 248285740, Adresa internet (URL): www.ambulanta-arges.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
13.11.2013 21:38
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer