Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Piese de schimb pentru autovehicule care necesita si contractarea operatiunilor de montare - DRDP Constanta


Anunt de participare numarul 144458/21.06.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMPANIA NATIONALA DE AUTOSTRAZI SI DRUMURI NATIONALE SA
Adresa postala: Prin DRDP Constanta str. Prelungirea Traian FN, Localitatea: Constanta, Cod postal: 010873, Romania, Punct(e) de contact: Serv Achizitii, Tel. +40 241581540, In atentia: Chirica Teodora, Email: [email protected], Fax: +40 241584371, Adresa internet (URL): www.andnet.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Constructii si amenajari teritoriale
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Piese de schimb pentru autovehicule care necesita si contractarea operatiunilor de montare - DRDP Constanta
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Locul principal de livrare: sediu DRDP Constanta; sediu SDN Constanta; sediu SDN Fetesti; sediu SDN Calarasi; sediu SDN Slobozia; sediu SDN Braila; sediu SDN Tulcea
Codul NUTS: RO223 - Constanta
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
achizitionare piese de schimb pentru autovehicule din dotarea DRDP Constanta care necesita si contractarea operatiunilor de montare
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
34300000-0 - Piese si accesorii pentru vehicule si pentru motoare de vehicule (Rev.2)
50110000-9-Servicii de reparare si de intretinere a autovehiculelor si a echipamentelor conexe (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
conform caiet de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 945, 360RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantie de participare ? 1, 5% din valoarea estimata a achizitiei ? 14.180 lei. Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei. Garantia trebuie sa fie irevocabila. Garantia de participare trebuie sa prevada explicit daca plata garantiei se va executa: a) conditionat, respectiv dupa constatarea culpei persoanei garantate, in conformitate cu contractul garantat sau b) neconditionat, respectiv la prima cerere a beneficiarului pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate.Se va completa Formularul 14. In conformitate cu art. 86, alin. (1) din HG 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, garantia de participare se poate constitui prin: -Virament bancar - cod IBAN RO54 RNCB 0114 0320 4585 0001, deschis la BCR Sucursala Constanta; -Instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari.Pentru o evaluare si raportare unitare ale cuantumului aferent garantiei de participare, echivalenta pentru o garantie de participare depusa in euro se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zileaIn conformitate cu art.2781 din OUG34/2006 actualizata, autoritatea contractanta urmeaza a retine din garantia de participare urmatoarea suma: 4.725, 36 lei. Cuantumul garantiei de buna executie exprimata procentual este de 10% din pretul contractului fara T.V.A. Modul de constituire a garantiei de buna executie: -Instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, conform Formularului nr. 15 sau 16 din Sectiunea ?Formulare? ? din Documentatia de Atribuire, care devine anexa la contract, in conformitate cu art. 90, alin(1) din HG 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Garantia de buna executie se va prezenta Autoritatii Contractante in termen de 3 zile de la semnarea contractului.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
contractul este finantat de la bugetul de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art.44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se vor prezenta urmatoarele documente: -Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.691 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare;
-Declaratia : , ,Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta??;
-Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.180 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare;
-Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare;certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor locale si alte venituri ale bugetului local ;
- certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale la bugetul general consolidat (Agentia Nationala de Administrare Fiscala ? Directia Generala a Finantelor Publice).Persoanele juridice romane vor prezenta Certificatele /documentele edificatoare in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Persoanele juridice straine vor prezenta certificatele /documentele edificatoare in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? insotite de traducere autorizata.Certificatele /documentele edificatoare vor prezenta situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun oferteleIn cazul in care ofertantul plasat pe primul loc a prezentat certificatul in copie conforma cu originalul, autoritatea contractanta va solicita inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezinte pentru conformitate, certificatul in original/copie legalizata;Persoanele ce detin functiide decizie in cadrul autoritatii contractante sunt urmatoarele : Marin Dima-director regional; Vulpoi Cornelia-director economic, Tudor Gabriela - director adj intretinere; Hodorca Neculai - director adj investitii; Tisa Adrian-sef serv juridic, Andrei Victoras - sef serv exploatare auto si utilaje; Chirica Teodora-sef serv achizitii, Matei Adrian - serviciu exploatare auto si utilaje. Cerinta nr. 1 Certificatul Constatator eliberat de Oficiul National al Registrului Comertului- se va prezenta Certificatul Constatator eliberat de Oficiul National al Registrului Comertului.Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale /actuale la data limta de depunere a ofertelor.
Vor fi calificati operatorii economici care au ca domeniu de activitate si furnizarea produselor ce fac obiectul procedurii de achizitie.Cerinta nr. 2 Documente care dovedesc forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional in tara in care ofertantul este stabilit - Se vor prezenta : Documente care dovedesc forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional in tara in care ofertantul este stabilit. Documentele se vor depune in oricare din formele: original, copii legalizate sau copii lizibile cu mentiunea , ,conform cu originalul??.In etapa evaluarii ofertelor, autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, de a prezenta pentru conformitate documentul in original/copie legalizata.Imposibilitatea demonstarii, inregistrarii ofertantului ca persoana juridica/fizica avand ca obiect de activitate si furnizarea produselor care sunt cerute prin prezenta documentatie, atrage excluderea ofertantului de la procedura pentru atribuirea contractului.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii generale Fisa de informatii generale din care sa reiasa cifra de afaceri pe ultimii 3 ani se completeaza conform Formularului 10 si se va depune in original. Ofertantii vor utiliza cursul mediu de schimb anual al BNR pentru anii 2010, 2011 si 2012, astfel: Curs RON/euro 2010 = 4, 2099 2011 = 4, 2379 si 2012 = 4, 4560 lei. Valoarea medie globala a cifrei de afaceri realizata in ultimii 3 ani financiari incheiati (2010, 2011 si 2012), trebuie sa fie in valoare de minim 1.796.000 lei. Determinarea valoarii medii globale a cifrei de afaceri realizata in ultimii 3 ani financiari incheiati, se va calcula in functie de data la care operatorul economic a fost infiintat sau si-a inceput activitatea comerciala. Nota: Cifra de afaceri a ofertantilor care se incadreaza in categoria IMM-lor va fi admisa in cuantum de 50% din valoarea impusa. Bilantul contabil/Bilanturile contabile sau extrasele de bilant la data de 31.12.2010, 31.12.2011 si 31.12.2012 vizate si inregistrate de organele competente se va depune in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul. Nota : solicitarea vizeaza prezentarea acestora, in cazurile in care publicarea lor este prevazuta de legislatia tarii in care este stabilit ofertantul. Nota 1.Daca din motive obiective justificate corespunzator operatorul economic nu are posibilitatea de a prezenta documentele in forma solicitata, acesta are dreptul de a-si demonstra situatia economica si financiara prin prezentarea altor documente care sa reflecte o imagine fidela a situatiei economice si financiare a ofertantului si pe care autoritatea contractanta le poate considera edificatoare. Nota 2: In cazul unei asocieri, se vor prezenta documente pentru fiecare dintre membrii asocierii. Nota 3: Daca un grup de operatori economici depun o oferta comuna, cerinta se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului.TERT SUSTINATOR 1. Capacitatea economica si financiara a ofertantului poate fi sustinuta, pentru indeplinirea cerintei, si de o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant si persoana respectiva. (Art. 190 din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare si respectiv Art.111 din H.G. nr. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare) 2. In cazul in care ofertantul isi demonstreaza situatia economica si financiara invocand si sustinerea acordata, de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective incheiat in forma autentica.In acest sens se va prezenta Formularul nr. 6 din Sectiunea - ?Formulare? din cadrul Documentatiei de Atribuire .
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Informatii generale Fisa de informatii generale din care sa reiasa cifra de afaceri pe ultimii 3 ani se completeaza conform Formularului 10 si se va depune in original. Ofertantii vor utiliza cursul mediu de schimb anual al BNR pentru anii 2010, 2011 si 2012, astfel: Curs RON/euro 2010 = 4, 2099 2011 = 4, 2379 si 2012 = 4, 4560 lei. Valoarea medie globala a cifrei de afaceri realizata in ultimii 3 ani financiari incheiati (2010, 2011 si 2012), trebuie sa fie in valoare de minim 1.796.000 lei. Determinarea valoarii medii globale a cifrei de afaceri realizata in ultimii 3 ani financiari incheiati, se va calcula in functie de data la care operatorul economic a fost infiintat sau si-a inceput activitatea comerciala. Nota: Cifra de afaceri a ofertantilor care se incadreaza in categoria IMM-lor va fi admisa in cuantum de 50% din valoarea impusa. Bilantul contabil/Bilanturile contabile sau extrasele de bilant la data de 31.12.2010, 31.12.2011 si 31.12.2012 vizate si inregistrate de organele competente se va depune in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul. Nota : solicitarea vizeaza prezentarea acestora, in cazurile in care publicarea lor este prevazuta de legislatia tarii in care este stabilit ofertantul. Nota 1.Daca din motive obiective justificate corespunzator operatorul economic nu are posibilitatea de a prezenta documentele in forma solicitata, acesta are dreptul de a-si demonstra situatia economica si financiara prin prezentarea altor documente care sa reflecte o imagine fidela a situatiei economice si financiare a ofertantului si pe care autoritatea contractanta le poate considera edificatoare. Nota 2: In cazul unei asocieri, se vor prezenta documente pentru fiecare dintre membrii asocierii. Nota 3: Daca un grup de operatori economici depun o oferta comuna, cerinta se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului.In acest sens se va prezenta Formularul nr. 6 din Sectiunea - ?Formulare? din cadrul Documentatiei de Atribuire.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta 1Lista principalelor livrari in ultimii 3 ani Declaratie privind lista cu principalele furnizari de produse similare efectuate in ultimii 3 ani. Autoritatea contractanta are obligatia de a lua in considerare si data la care operatorul economic a fost infiintat sau si-a inceput activitatea comerciala - se va completa Formularul 11. Experienta similara Ofertantul trebuie sa faca dovada ca a furnizat in ultimii 3 animaxim 3(trei) contracte de furnizare produse a caror valoare cumulata, sa fie mai mare sau egala decat suma de 614.484 lei fara TVA.Cei 3 ani pentru care se solicita experienta similara se vor calcula prin raportare la data limita de depunere a ofertelor. In acest sens ofertantul va prezenta urmatoarele : a)pentru contractul prezentat ca experienta similara se va prezenta Formularul 12 ?Fisa de experienta similara din Documentatia de atribuire -sectiunea Formulare, certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate sau de catre clientul beneficiar. In cazul in care beneficiarul este un client privat si, din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/confirmari din partea acestuia, demonstrarea livrarilor de produse se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economic.b)Declaratie privind lista principalelor livrari de produse similare in ultimii 3 ani -se va completa Formularul nr. 11.TERT SUSTINATOR 1. Capacitatea tehnica si profesionala a ofertantului poate fi sustinuta, pentru indeplinirea cerintei, si de o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant si persoana respectiva. (Art. 186 din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare si respectiv Art.11-1 din H.G. nr. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare) 2. In cazul in care ofertantul isi demonstreaza situatia tehnica si profesionala invocand si sustinerea acordata, de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective incheiat in forma autentica. In acest sens se va prezenta Formularul nr. 7 din Sectiunea - ?Formulare? din cadrul Documentatiei de Atribuire .Tertul nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art 69^1, art 180 si art.181 lit a)c^1) d).
Informatii privind asocierea. Mai multi operatori economici au dreptul de a se asocia cu scopul de a depune oferta comuna, fara a fi obligat sa isi legalizeze din punct de vedere formal asocierea. Nota 1: In conditiile in care ofertantul este contractant unic acesta nu are obligatia de a prezenta Formularul 8 si Formularul 9. Nota 2: In cazul in care oferta comuna este declarata castigatoare, inainte de semnarea contractului asocierea va fi legalizata in conformitate cu prevederile art. 44 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
Cerinta nr. 2 - Ofertantul va prezenta: - Autorizatie tehnica de functionare emisa de Registrul Auto Roman, clasa I si II, conform OG 82/24.08.200, aprobata prin Legea nr. 222/2003 publicata in Monitorul Oficial al Romaniei partea I, nr. 367/29.05.2003 cu modificarile si completarile ulterioare sau contract de coloborare cu firme autorizate RAR sa execute interventii la acestea.- Declaratie privind echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului - Declaratie privind personalul responsabil cu indeplinirea contractului.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Lista principalelor livrari in ultimii 3 ani Declaratie privind lista cu principalele furnizari de produse similare efectuate in ultimii 3 ani. Autoritatea contractanta are obligatia de a lua in considerare si data la care operatorul economic a fost infiintat sau si-a inceput activitatea comerciala - se va completa Formularul 11. Experienta similara Ofertantul trebuie sa faca dovada ca a furnizat in ultimii 3 animaxim 3(trei) contracte de furnizare produse a caror valoare cumulata, sa fie mai mare sau egala decat suma de614.484 lei fara TVA. Cei 3 ani pentru care se solicita experienta similara se vor calcula prin raportare la data limita de depunere a ofertelor. In acest sens ofertantul va prezenta urmatoarele : a)pentru contractul prezentat ca experienta similara se va prezenta Formularul 12 ?Fisa de experienta similara din Documentatia de atribuire -sectiunea Formulare - certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate sau de catre clientul beneficiar. In cazul in care beneficiarul este un client privat si, din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/confirmari din partea acestuia, demonstrarea livrarilor de produse se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economic.b)Declaratie privind lista principalelor livrari de produse similare in ultimii 3 ani -se va completa Formularul nr. 11In acest sens se va prezenta Formularul nr.7 din Sectiunea - ?Formulare? din cadrul Documentatiei de Atribuire . Formularul nr 1- Declaratie privind neincadrearea la art 69^1 Formularul nr. 3 - Declaratie privind eligibilitatea Formularul nr 4- Declaratie privind neincadrearea la art 181 din OUG 34/2006.Formularul 8- Informatii despre asociere Formularul 9- Acord de asociereAutorizatie tehnica de functionare emisa de Registrul Auto Roman, clasa I si II, conform OG 82/24.08.200, aprobata prin Legea nr. 222/2003 publicata in Monitorul Oficial al Romaniei partea I, nr. 367/29.05.2003 cu modificarile si completarile ulterioare sau contract de coloborare cu firme autorizate RAR sa execute interventii la acestea.- Declaratie privind echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului - Declaratie privind personalul responsabil cu indeplinirea contractului.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
In conformitate cu prevederile art73alin(2)din OUG nr34/2006, autoritatea contractanta decide organizarea unei etape suplimentare de licitatie electronica ca etapa finala a cererii de oferte.Repetarea pretului ofertat se va realiza intr-o singura runda cu ofertantii declarati admisibili, pornindu-se de la pretul ofertat in propunerea financiara; Durata runda: 1 zi. In conformitate cu art. 164 din OUG34/2006 actualizata, autoritatea contractanta face urmatoarele precizari: -elementul ofertei care va face obiectul procesului repetitiv de ofertare va fi pretul contractului;
-nu exista limite ale valorilor pana la care poate fi imbunatatit pretul contractului;
-inainte de inceperea licitatiei electronice, ofertantii vor primi detalii cu privire la faptul ca in timpul rundei de licitatie electronica pot vedea cea mai buna oferta si numarul de participanti inscrisi la licitatia electronica;
-pentru a participa la licitatia electronica ofertantii trebuie sa fie inregistrati in SEAP.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 31.07.2013 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
01.08.2013 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 01.08.2013 11:00
Locul: DRDP Constanta Str. Prelungirea Traian Fn
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Maxim doua persoane imputernicite pentru fiecare ofertant in parte.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
In cazul in care procedura de atribuire este offline(cu sau fara etapa finala de licitatie electronica)si se constata ca ofertele clasate pe primul loc au preturi egale, autoritatea contractanta va solicita reofertarea in plic inchis, in vederea departajarii ofertelor.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenele de exercitare a caii de atac sunt cele prevazute la art.2562 din OUG nr.34/2006.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
DRDP Constanta - Serv. Juridic
Adresa postala: Str. Traian FN, Localitatea: Constanta, Cod postal: 900716, Romania, Tel. +40 24158147, Fax: +40 241584371
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
18.06.2013 09:27
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer