Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - PIESE PENTRU UTILAJE SI SCULE DE MANEVRA


Anunt de participare (utilitati) numarul 112461/02.12.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Societatea Nationala de Gaze Naturale Romgaz S.A.
Adresa postala:  Sos. Sibiului nr. 5, Medias, Localitatea:  Medias, Cod postal:  551025, Romania, Punct(e) de contact:  D-na Ghindoc Milica, Tel. 0269805134, Email:  [email protected], Fax:  0269830283, Adresa internet (URL):  www.romgaz.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Societate nationala
Activitate (activitati)
- Prospectare ?i extragere a gazului ?i petrolului
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
PIESE PENTRU UTILAJE SI SCULE DE MANEVRA
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: DDP Medias, Str. Garii nr. 7
Codul NUTS: RO126 - Sibiu
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Produsele se utilizeaza in lanturile cinematice, in circuitele hidraulice, pentru actionarea diferitelor mecanisme (de transmisie, de ridicare, de telescopare, de rabatare, de franare, de blocare-limitare miscare, etc.) cat si scule de manevra si instrumentatii, care asigura buna functionare a instalatiilor de interventie si reparatii , cat si scule de manevra si instrumentatii la sonde de gaze naturale.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
43612000-6 - Piese pentru utilaje de sonde de extractie (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform documentatie atasate
Valoarea estimata fara TVA: 184, 393RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare: Lotul I?200, 00 lei; Lotul II?400, 00 lei; Lotul III ?1.300, 00 lei; Lotul IV ? 400, 00 leiPentru Lotul V ? 1.200, 00 lei
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse proprii. Plata facturilor se efectueaza in termen de 30 de zile de la data primirii lor de catre achizitor.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 OUG 34/2006/Subcontractare.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratii privind eligibilitatea; Declaratii privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. 34/2006;Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din O.U.G. 34/2006, Formular pt. Ordin Nr. 314 din 12 octombrie 2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta, Certificate constatatoare privind impozitele si taxele catre stat, precum si a contributiei pentru asigurarile sociale de stat si a pensiei suplimentare, in original sau copii legalizate, valabile la data deschiderii (21.12.2010) , fara datorii; Certificat de inregistrare emis de Oficiul Registrului Comertului (sau echivalent). Declaratie pe propria raspundere valabila la data deschiderii (21.12.2010) pentru operatorii economici inregistrati ca IMM-uri . Declaratie pe propria raspundere pentru persoane juridice straine, daca in tara de resedinta nu se elibereaza certificatele fiscale mentionate anterior. Certificat constatator emis de ORC sau echivalent, eliberat cu cel mult 30 zile inainte de data deschiderii./Conform cu documentatia de atribuire
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale.-Conform cu documentatia de atribuire
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Autorizare pentru livrarea produselor;Fise tehnice pentru fiecare produs ofertat; Informatii privind subcontractantii - Formular 12 G.;Conditii tehnice - Formular 10; Lista principalelor furnizari in ultimii 3 ani Formular 12 D pentru fiecare lot in parte, precum si cel putin un contract de furnizare produse similare onorat in ultimii 3 ani, pentru fiecare lot in parte, in valoare de minim:
a) 10.000 lei pentru Lotul 1 ? Ambreiaje pneumaticeb) 21.000 lei pentru Lotul nr. 2 ? Pompe hidraulicec) 65.000 lei pentru Lotul nr. 3 - Pene manuale lungi pentru PF
d) 21.000 lei pentru Lotul nr. 4 - Kit de actionare pneumatica instalatii interventii
e) 64.000 lei pentru Lotul nr. 5 - Casete etansare cap hidraulic; Cel putin o recomandare pentru fiecare lot in parte/ Conform cu documentatia de atribuire.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 16.12.2010 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
21.12.2010 09:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 21.12.2010 10:00
Locul: Loc. Medias, Soseaua Sibiului nr. 5, Jud. Sibiu
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de evaluare a ofertelor si reprezentantii imputerniciti ai ofertantului
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Str. Stavropoleos nr. 6, sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021/31046421, Email:  [email protected], Fax:  021/3104642, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel, Sectia de Contencios Administrativ si Fiscal
Adresa postala:  Str. I. C. Bratianu nr. 1, Localitatea:  Alba Iulia, Cod postal:  510118, Romania, Tel. 0258 810285, Fax:  0258 810286
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 zile de la data luarii la cunostiinta a actului pe care il considera nelegal, iar pt contestatiile cu privire la documentatia din SEAP in 5 zile de la publicarea documentatiei de atribuire
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Societatea Nationala de Gaze Naturale Romgaz S.A- SIRCOSS Medias
Adresa postala:  Soseaua Sibiului Nr.5, Localitatea:  Medias, Cod postal:  551129, Romania, Tel. 0269805134, Email:  [email protected], Fax:  0269830283, Adresa internet (URL):  www.romgaz.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
02.12.2010 15:12
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer