Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Piese si materiale de intretinere pentru auto-utilaje indigene si de import din dotarea DRDP Craiova


Anunt de participare numarul 111600/17.11.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMPANIA NATIONALA DE AUTOSTRAZI SI DRUMURI NATIONALE SA
Adresa postala:  STRADA BULEVARDUL DINICU GOLESCU NR 38, SECTOR 1, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  010873, Romania, Punct(e) de contact:  AMELIA LUIZA LACATUSU, Tel. 021.315.01.26, Email:  [email protected], Fax:  021.315.01.26, Adresa internet (URL):  www.andnet.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
CNADNR SA- DIRECTIA REGIONALA DE DRUMURI SI PODURI CRAIOVA
Adresa postala:  Calea Severinului, nr.17, Localitatea:  Craiova, Cod postal:  200768, Romania, Punct(e) de contact:  DEP. ACHIZ. PUBLICE, Tel. 0251/408735, In atentia:  EC. NEDELCU DELIA, Email:  [email protected], Fax:  0251/482231
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
CNADNR SA- DIRECTIA REGIONALA DE DRUMURI SI PODURI CRAIOVA
Adresa postala:  Calea Severinului, nr.17, Localitatea:  Craiova, Cod postal:  200768, Romania, Punct(e) de contact:  DEP. ACHIZ. PUBLICE, Tel. 0251/408735, In atentia:  EC. NEDELCU DELIA, Email:  [email protected], Fax:  0251/482231
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
CNADNR SA- DIRECTIA REGIONALA DE DRUMURI SI PODURI CRAIOVA
Adresa postala:  Calea Severinului, nr.17, Localitatea:  Craiova, Cod postal:  200768, Romania, Punct(e) de contact:  DEP. ACHIZ. PUBLICE, Tel. 0251/408735, In atentia:  EC. NEDELCU DELIA, Email:  [email protected], Fax:  0251/482231
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Constructii si amenajari teritoriale
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Piese si materiale de intretinerepentru auto-utilaje indigene si de import din dotarea DRDP Craiova
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Franco beneficiar (sediile 1-5 din cadrul DRDP Craiova)
Codul NUTS: RO411 - Dolj
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Piese si materiale de intretinerepentru auto-utilaje indigene si de import din dotarea DRDP Craiova
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
34300000-0 - Piese si accesorii pentru vehicule si pentru motoare de vehicule (Rev.2)
50111000-6-Servicii de gestionare, de reparare si de intretinere a parcurilor de vehicule (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Se vor achizitiona piese si materiale de intretinerepentru auto-utilajele indigene si de import mentionate in anexele nr. 1-4
Valoarea estimata fara TVA: 372, 483.87RON
II.2.2) Optiuni
Da
Derul se va ef in f de surs fin aloc in 2010 si 2011 de catre CNADNR SA
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 20.12.2010 pana la 31.12.2010
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantie de participare = Lotul 1 = 1000 lei; Lotul 2 = 1245 lei; Lotul 3 = 1100 lei; Lotul 4 = 380 lei
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Transferuri de la bugetul statului pentru intretinere
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociatie
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Ordinul ANRMAP nr.314/12.10.2010; Decl privind eligib conf art.180 din cadrul OUG 34/2006; Decl privind neincadrarea in prev art.181 din cadrul OUG 34/2006; Certificat de atestare fiscala, eliberat de MFP si Certif de atestare fiscala privind imp si taxele locale, care sa ateste ca soc nu are datorii, in termen de valab la data deschiderii ofertelor-in orig sau copie legalizata; Certif constat emis de Oficiul Reg Comertului(in original sau copie legalizata)-emis cu maxim 30 de zile inainte de data deschiderii ofertelor si Certif de Inreg-in copie;
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Fisa de informatii generale anexata, cu declararea cifrei medii anuale de afaceri pe anii 2009, 2008, 2007;
-Bilantul contabil pe anul 2009 vizat si inregistrat de Organele competente insotit de raportul auditorilor financiari si contabili autorizati, sau cenzori, dupa caz. Bilantul se va prezenta in copie, semnat si stampilat de catre ofertanti, pe propria raspundere, pe fiecare pagina cu mentiunea ?conform cu originalul".
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
valoarea cifrei medii de afaceri pe anii 2009, 2008, 2007 trebuie sa fie de minim 200.000 lei, respectiv 46.661, 38 euro pentru Lotul 1; 249.062, 62 lei respectiv 58.108, 02 euro pentru Lotul 2; 220.000, 54 lei respectiv 51.327, 64 euro pentru Lotul 3; 75.904, 58 lei respectiv 17.709, 06 euro pentru Lotul 4;
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1).Lista principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani (2009, 2008, 2007) - Operatorul economic va completa formularul C1 din sectiunea Formulare;2).Lista contractelor de furnizare produse similare in derulare la data prezentei licitatii (daca exista);3).Autorizatia pentru livrarea produselor (numai pentru comercianti) conform formular B3 completat de producator. In situatia in care autorizatia provine de la o alta persoana juridica decat producatorul , trebuie prezentat intreg lantul de autorizari astfel incat sa fie prezentata legatura dintre producator si ofertant (formular B3a);4).Se solicita Lista cu personalul responsabil de indeplinirea contractului;5).Copie certificat ISO 9001 :2001 sau echivalent, in termen de valabilitate mentionat de emitent, pentru producator6).Informatii privind subcontractantii-se va completa formularul D cu subcontractantii si specializarea acestora, daca e cazul.7).Informatii privind asociatia, daca e cazul.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
- Operatorul economic trebuie sa faca dovada ca a finalizat in ultimii 3 ani cel putin un contract de furnizare produse similar cu cel supus prezentei proceduri, in valoare de 100.000 lei fara TVA respectiv 23.330, 69 europentru Lotul 1; 124.531, 31 lei fara TVA respectiv 29.054, 01 euro pentru Lotul 2; 110.000, 27 lei fara TVA respectiv 25.663, 82 europentru Lotul 3;37.952, 29 lei fara TVA respectiv 8.854, 53 euro pentru Lotul 4.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 08.12.2010 15:30
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
09.12.2010 09:30
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 09.12.2010 10:30
Locul: sediul DRDP CRAIOVA
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare, reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
Se va prezenta contractul cadru semnat si stampilat in alb de catre ofertant. Eventualele obiectii la prevederile contractului se vor include in oferta depusa, urmand a fi analizate de comisia de evaluare, ce va stabili daca respectivele obiectie se incadreaza sau nu in prevederile art. 36 alin.2 lit.b) din cadrul HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Documentatia de atribuire se afla atasata la prezentul anunt de participare la sectiunea "Documentatie si clarificari". Operatorii economici interesati sa participe la prezenta procedura de atribuire, vor transmite o scrisoare de intentie cu datele de identificare ale societatii si datele persoanei de contact, in vederea transmiterii eventualelor clarificari. In cazul in care operatorii economici nu transmit aceasta scrisoare, acestia isi asuma pe proprie raspundere riscul de a nu fi informati de autoritatea contractanta de eventualele clarificari la documentatie.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Curtea de apel -sectia contencios administrativ si fiscal Craiova
Adresa postala:  Str. Nicolae Titulescu, nr.2, Localitatea:  Craiova, Cod postal:  200188, Romania
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Str. Stavropoleos nr.6, Sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021/310.46.41, Fax:  021/310.46.42, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal, conform art. 256^2 din cadrul OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Biroul Juridic din cadrul DRDP Craiova
Adresa postala:  Str. Calea Severinului, nr.17, Localitatea:  Craiova, Cod postal:  200768, Romania, Tel. 0251/408768, Email:  [email protected], Fax:  0251/482231, Adresa internet (URL):  www.drdpcv.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
17.11.2010 15:59
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer