Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - "Pneuri"


Anunt de participare (utilitati) numarul 144450/18.06.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
REGIAAUTONOMA DE TRANSPORT BRASOV
Adresa postala: STR. HARMANULUI NR. 49, Localitatea: Brasov, Cod postal: 500250, Romania, Punct(e) de contact: Comp Achizitii, Tel. +40 368401259, In atentia: ing. Liviu Voicu, Email: [email protected], Fax: +40 368401259, Adresa internet (URL): www.ratbv.ro/vers 2, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
intreprindere publica
Activitate (activitati)
- Servicii feroviare, de tramvai sau de autobuz
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
"Pneuri"
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Sediul RATBrasov, str.Harmanului nr 49
Codul NUTS: RO122 - Brasov
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitionarea de pneuri pentru autobuzele, troleibuzele si autovehiculele diverse din parcul RAT Brasov, pentru o perioada de 1 an.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
34352200-1 - Pneuri pentru autobuze (Rev.2)
34351100-3-Pneuri pentru autovehicule (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Cantitate totala de achizitionat: 518 bucLOT 1: pneuri pentru autobuze, troleibuze: 468 buc:
1.Pneuri Tubeless 11 R22.5 ? 70 buc
2.Pneuri Tubeless 245/70 R19, 5 - 68 buc
3.Pneuri Tubeless 275/70 R22, 5 ? 120 buc
4.Pneuri Tubeless 295/80 R22, 5 ? 210 bucLOT 2: pneuri autovehicule diverse: 50 buc:
1.Pneuri Tube Type 11.00x20 ? 6 buc
2.Pneuri Tube Type 14.00x20 ? 10 buc
3.Pneuri Tubeless 165/70R14C ? 4 buc
4.Pneuri Tubeless 165/70R13 ? 4 buc
5.Pneuri Tubeless 175R14C -12 buc
6.Pneuri Tubeless 185/65R15 ? 4 buc
7.Pneuri Tubeless 205/75R16C ? 2 buc
8.Pneuri Tube Type 6.50x10 ? 4 buc
9.Pneuri Tube Type 8.15x15 ? 4 buc
Valoarea estimata fara TVA: 727, 900RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare: LOT 1:13.876 lei. LOT 2:682 lei.Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare va fi cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei: 90 de zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor. Data la care se determina echivalenta leu/alta valuta este de: 3 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor, la cursul BNR.Modul de constituire a garantiei pentru participare se va face in conformitate cu prevederile art 86 alin (1) si (3) din HG nr 925/2006.Garantia de participare se restituie in conditiile prevazute de art 88 din HG nr 925/2006, cu modificarile si completarile legale ulterioare.Autoritatea contractanta are dreptul sa retina garantia de participare, ofertantul pierzand astfel suma constituita, atunci cand acesta din urma se afla in oricare dintre situatiile prevazute la art 87 alin (1) din HG nr 925/2006 cu modificarile si completarile legale ulterioare. In acest sens se vor respecta si prevederile legale conform art 278^1 din OUG nr 34/2006 cu modificarile si completarile legale ulterioare, in cuantum de4.473, 80 lei pentru LOT 1. Cuantumul garantiei de buna executie: 5% din valoarea contractului, fara TVA.Modul de constituire conform art.90 din HG 925/2006: printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari sau prin retineri succesive din sumele datorate pentru plata facturilor conform prevederilor HG 1045/2011.Garantia de buna executie se elibereaza/restituie in cel mult 14 zile de la data indeplinirii de catre contractant a obligatiilor asumate prin contract, daca nu a ridicat pana la acea data pretentii asupra ei.Intreprinderile mici si mijlocii beneficiaza de reduceri cu 50% pentru criteriile legate de cifra de afaceri, de garantia de participare si de garantia de buna executie, in conformitate cu Legea nr 346/2004.In aceste situatii, ofertantul trebuie sa completeze si sa ataseze la oferta o declaratie pe proprie raspundere privind incadrarea in categoria IMM.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Sursele proprii ale regiei si subventii, ca diferenta de tarif pentru activitatea de transport public local de calatori, de la bugetul local.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Declaratie privind eligibilitatea: completare si prezentare Formular A.
2.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art 181 din OUG nr 34/2006: completare si prezentare Formular B.
3.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art 69^1 din OUG nr 34/2006: completare si prezentare Formular B2.
Persoane ce sunt membrii ai organelor decizionale si au legatura cu procedura de atribuire sunt: ing.Pulpea Augustin;ec.Florea Cristinel;ing.c. Marin Costinel, ing.c.Spinean Nicolae.
Persoane din cadrul autoritatii contractante ce pot influenta continutul documentatiei de atribuire si/sau procedura de atribuire sunt: ing.c.Marin Costinel; ec.Florea Cristinel; ing.Cenan Mircea; ing.Teodorescu Constantin; ing.Voicu Liviu; cons.jur.Sandu Camelia; ec.Gliga Daniela; ing.c.Spinean Nicolae; ec.Gadea Angelica; ing.c.Rat Nicolae; ing.Nitu Dan; ing.Stan Mihai; cons.jur.Corfariu Corina; ec.Diaconu Rodica.
4.Certificat de participare ofertanti cu oferta independenta: completare si prezentare Formular 1.
5.Certificat fiscal privind impozitele si taxele locale in cazul persoanelor juridice din care sa rezulte ca nu exista datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.
6.Certificat de atestare fiscala pentru persoane juridice din care sa rezulte ca nu exista datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Certificat constatator, eliberat de Oficiul Registrului Comertului, in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul". Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Cifra medie de afaceri globala pe ultimii 3 ani.
Conversia leu-valuta se face prin raportare la cursul mediu BNR aferent fiecarui an in parte.
2.Situatiile financiare intocmite pentru anul 2012, vizate si inregistrate la unitatile teritoriale ale MEF.
Modalitatea de indeplinire
-completare si prezentare Formular B1.
-prezentare document
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Lista principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani.Livrarile de produse se confirma prin prezentarea unor documente emise de o autoritate sau de catre clientul beneficiar, in conformitate cu art 188 alin (1) lit a) din OUG nr 34/2006.
2.Certificat de conformitate si licenta aferenta, eliberate de RAR conf. OG nr 80/2000, pentru produsul ofertat sau documentul de omologare internationala conform Regulamentelor CEE-ONU nr.30 si nr.54, respectiv Comunicarea de omologare pentru tipurile de pneuri ofertate valabile la data limita de depunere a ofertelor. Documentele se vor prezenta in original, copie legalizata sau copie lizibila conforma cu originalul, traduse in limba romana de catre un traducator autorizat si semnate, stampilate de catre ofertant.
Modalitatea de indeplinire
-completare si prezentare Formular C.
-prezentare document
Certificat pentru managementul calitatii ISO 9001 valabil la data limita de depunere aofertelor, ?sau echivalent?.
Modalitatea de indeplinire
-prezentare document
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
1.Elementul ofertei care urmeaza sa faca obiectul procesului de reofertare: pretul.2.Valori limita pana la care pretul poate fi imbunatatit, astfel cum rezulta acestea din specificatiile care definesc obiectul contractului: nu exista valori limita, cu respectarea prevederilor art 202 din OUG nr 34/2006.3.Informatiile care urmeaza a fi puse la dispozitie ofertantilor in cursul licitatiei electronice si momentul cand aceste informatii vor fi disponibile: - sistemul informatic va pune la dispozitia participantilor la procesul repetitiv de reofertare informatii referitoare la preturi sau valori noi prezentate in cadrul licitatiei electronice, - ofertantii pot vedea cea mai buna oferta de pret dar nu pot vedea numarul de participanti, - licitatia se prelungeste automat in cazul modificarii clasamentului, - se va utiliza pasul de licitare, - procentul pentru pasul de licitare este de 0, 5% din valoarea totala estimata, pentru fiecare lot in parte.- numarul de runde ale licitatiei electronice: 1 (una)- licitatia electronica va incepe la doua zile lucratoare de la transmiterea invitatiei- durata unei runde: 1 (una) zi (24 ore).Conditiile tehnice si modalitatile concrete de realizare a conectarii: in vederea participarii la licitatia electronica, operatorii economici trebuie sa fie inregistrati online, sa detina certificat digital valid pentru acces in sistem si o adresa de e-mail functionala, precizata in datele de contact din Formularul 2A ?Scrisoare de inaintare?. Informatii disponibile pentru conectare si inregistrare la www.e-licitatie.ro.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 15.07.2013 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
16.07.2013 10:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 16.07.2013 10:15
Locul: Brasov, sediul RAT, str.Harmanului nr.49
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti ai operatorilor economici
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
In cazul in care se va constata ca ofertele clasate pe primul loc au preturi egale in urma aplicarii etapei finale de licitatie electronica, autoritatea contractanta va solicita reofertarea in plic inchis, in vederea departajarii ofertelor.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta de catre ofertant despre un act al autoritatii contractante pe care acesta il considera nelegal conform art.256^2 din OUG 34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
RAT Brasov ? Compartiment Achizitii
Adresa postala: str Harmanului, nr 49, Localitatea: Brasov, Cod postal: 500250, Romania, Tel. +40 368401259, Email: [email protected], Fax: +40 268335660, Adresa internet (URL): www.ratbv.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
18.06.2013 08:52
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer