Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - PODURI SI PODETE DJ131 HALMEAG-CRIHALMA


Anunt de participare numarul 38088/01.11.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA SERCAIA
Adresa postala: SERCAIAPRINCIPALA175, Localitatea: sercaia, Cod postal: 507195, Romania, Punct(e) de contact: VALERIU POPA, Tel.0752201916, Email: [email protected], Fax: 0268245923, Adresa internet (URL): www.sercaiacomunamea.info
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
PODURI SI PODETE DJ131 HALMEAG-CRIHALMA
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: TERITORIUL ADMINISTRATIV AL COMUNEI SERCAIA
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
INLOCUIREA DE PODETE SI PODURI DEGRADATE SAU INSUFICIENT DIMENSIONATE.AMENAJAREA RAMPELOR LA STADIUL DE DRUM PIETRUIT. AMENAJAREA SCURGERII APELOR
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45221100-3 - Lucrari de constructii de poduri (Rev.1)
45221220-0-Podete (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
INLOCUIREA UNUI POD SI A DOUA PODETE INSUFICIENT DIMENSIONATE AMENAJAREA RAMPELOR AFERENTE SI AMENAJAREA SCURGERII APELOR AFERENTE.
Valoarea estimata fara TVA: 600, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
3 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
GARANTIA DE PARTICIPARE 2500 RON.GARANTIA DE BUNA EXECUTIE VA FI DE 5% DIN VALOAREA DE ADJUDECARE A CONTRACTULUI
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere Subcontractare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Pentru persoanele juridice romane Certificat emis de Oficiul Registrul Comertului de pe langa Camera de Comert si Industrie nationala sua teritoriala. - Pentru persoanele juridice/fizicestraine Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/ atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul /ofertantul este rezident.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se solicita informatii cu privire la: rezultatul exercitiilor financiare pe ultimii 3 ani. Se vor prezenta bilanturile contabile pe anii 2004, 2005 si 2006 .declararea cifrei de afaceri pe ultimii 3 ani. Ofertantul trebuie sa indeplineasca Cerinta minima de calificare de a avea o cifra de afaceri medie pe ultimii 3 ani de cel putin 550000 . Se va completa Formularul B2
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Ofertantul trebuie sa indeplineasca Cerinta minima de experienta similara, respectiv; - in ultimii 3 ani, sa fi realizat cel putin o lucrare, de acelasi tip cu lucrarea supusa procedeului de licitatie, in valoare de minim 300.000 lei. Orice fisa referitoare la un contract incheiat cu un beneficiar/client din Romania trebuie sa fie insotita de: contractul de executie si actele aditionale corespunzatoare, recomandarea de la beneficiarul lucrarii
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 12.11.2007 14:00
Documente de plata: DA
Pretul: 500 RON
Conditii si modalitate de plata: Numerar la caseria unitati
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
14.11.2007 14:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
3luni (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 15.11.2007 12:00
Locul: SEDIUL PRIMARIEI SERCAIA
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
membrii comisiei de evaluare si reprezentantii legali sau imputernicitii ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
recomandam documentare la fata locului
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: Adresa postala: Adresa postala: str Stavropoleos, nr.6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104641
Organism competent pentru procedurile de mediere
CURTEA DE APEL DE PE LANGA TRIBUNALUL BRASOV
Adresa postala: Adresa postala: Adresa postala: B-DUL EROILOR NR. 5 , ,Localitatea: BRASOV, Cod postal: 500091, Romania, Tel.0268413741, Email: [email protected], Fax: 0268475147
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
secretarul comunei Sercaia
Adresa postala: Adresa postala: loc. Sercaia, nr.82 , ,Localitatea: Sercaia, Cod postal: 507195, Romania, Tel.0268245923, Email: [email protected], Fax: 0268245923
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
01.11.2007 16:10
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer