Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Portal informational al Judetului Dolj


Anunt de participare numarul 147371/19.10.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
BIBLIOTECA JUDETEANA ALEXANDRU SI ARISTIA AMAN
Adresa postala: MIHAIL KOGALNICEANU NR.9, Localitatea: Craiova, Cod postal: 200390, Romania, Punct(e) de contact: Biblioteca Judeteana Alexandru si Aristia Aman, Tel. +40 0251532267, In atentia: Presura Alexandra, Email: [email protected], Fax: +40 0251523177, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
institutie publica
Activitate (activitati)
- Recreere, cultura si religie
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Portal informational al Judetului Dolj
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
7 - Servicii informatice si servicii conexe
Locul principal de prestare: Biblioteca Judeteana Alexandru si Aristia Aman
Codul NUTS: RO411 - Dolj
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Prezentul contract vizeaza dezvoltarea unui Portal Informa?ional al Jude?ului Dolj, in vederea imbunata?irii accesului la informa?ii prin cre?terea transparen?ei, eficien?ei ?i a gradului de raspuns al bibliotecilor publice, inclusiv jude?ene, a muzeelor ?i institu?iilor culturale prin serviciile pe care fiecare dintre ele le furnizeaza.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
48160000-7 - Pachete software pentru biblioteci (Rev.2)
48000000-8-Pachete software si sisteme informatice (Rev.2)
48161000-4-Sistem de gestiune a bibliotecilor (Rev.2)
71356300-1-Servicii de suport tehnic (Rev.2)
80530000-8-Servicii de formare profesionala (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Portal informational al judetului Dolj conform cerintelor din documentatia de atribuire.
Valoarea estimata fara TVA: 3, 359, 046.86RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
3 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
67180, 94 lei- perioada de valabilitate a garantiei este egala cu perioada de valabilitate a ofertei respectiv 120 zile.garantia de participare se va constitui conf.art.86 alin.1 din HG.925/2006.contul Bibliotecii Judetene Alexandru si Aristia Aman de constituire a garantiei de participare este: RO58TREZ2915006XXX008423 deschis la Trezoreria Craiova, CF.4332185.dovada constituirii garantiei de participare se va face cu respectarea prevederilor art.86 alin.6 din HG 925/2006, respectiv cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor.In conformitate cu prevederile art.278^1 alin.1 din OUG.34/2006 in masura in care Consiliul respinge contestatia ca nefondata , autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare suma de 7139, 05 lei, calculata in raport cu valoarea estimata a contractului. Ofertele care nu sunt insotite de dovada constituirii garantiei pentru participare vor fi respinse si returnate la deschidere. data de referinta a cursului de schimb valutar avut in vedere la conversia valorii cuantumului aferent garantiei de participare este 01.04.2013 curs BNR. garantia de buna executie este de 10% din valoarea fara TVA a contractului.se va constitui conform art.90 din HG 925/2006.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Programul de Cooperare Transfrontaliera Romania-Bulgaria 2007-2013FEDER: 84, 46%Buget de stat: 13%Buget local: 2, 54%
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Prezentarea declaratiilor privind eligibilitatea.Se va prezenta formular privind neincadrarea in situatia prevazuta la art.180 si 181 din OUG nr.34/2006- se completeaza formular ?Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazuta la art.180 si art.181? din OUG nr.34/2006- anexa nr.1.Prezentarea declaratiei privind calitatea de participant.
Ofertantul trebuie sa completeze Formularul anexa 12.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.Prezentarea certificatului de participare la licitatie cu oferta independenta.
Se va prezenta CERTIFICAT de participare la licitatie cu oferta independenta Formularul anexa 611 , conform Ordinului presedintelui Autoritatii Nationale pentru Reglementarea si Monitorizarea Achizitiilor Publice nr. 314/2010.
Prezentarea certificatelor constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata.
Persoanele juridice romane vor prezenta certificate de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor de stat, inclusiv cele locale, care sa ateste ca firma ofertanta nu se inregistreaza cu datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor, respectiv:
? certificat de atestare fiscala privind impozitele si taxele locale si alte venituri ale impozitului local, emis de serviciul public pentru finante publice locale;
? certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata catre bugetul general consolidat (bugetul de stat, bugetul asigurarilor sociale de stat, bugetul asigurarilor de sanatate, bugetul asigurarilor de somaj), emis de Ministerul Finantelor prin Agentia Nationala de Administrare Fiscala - Directia Generala a Finantelor Publice.
Acestea se vor prezenta in original, copie legalizata sau copii certificate ?conform cu originalul?.In masura in care emiterea cerificatelor nu permite confirmarea situatiei datoriilor la data solicitata, operatorii economici pot sa depuna o declarative pe proprie raspundere conf.art.11 alin.4 din HG 925/2006.
Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Prezentarea Declaratiei privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 (evitarea conflictului de interese) din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. (Formularulanexa nr.10).
Lista persoanelor cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizare, derularea si finalizarea procedurii:
Dindirica Lucian- manager
Croitoru Violeta- contabil sef
Duca Felix- sef serviciu Juridic
Presura Alexandra-responsabil achizitii publice Prezentarea certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial, care sa cuprinda date reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor.
Din certificatul constatator prezentat trebuie sa rezulte:
-ca obiectul de activitate al ofertantului include activitati ce fac obiectul prezentei achizitii publice-ca nu a intrat in faliment ca urmare a hotararii pronuntate de judecatorul-sindic, in conformitate cu prevederile art. 181, lit.a, din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
Documentul va fi prezentat in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?
In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.
Pentru persoanele juridice straine: Se vor prezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, in original sau copie conform cu originalul, insotite de traducerea autorizata in limba romana. Din datele cuprinse in certificate trebuie sa rezulte ca ofertantul are dreptul sa desfasoare activitati in conformitate cu obiectul achizitiei. De asemenea, ofertantul trebuie sa dovedeasca, in conformitate cu prevederile legale din tara in care este rezident, ca nu se afla in faliment, in conformitate cu prevederile art. 181, lit.a, din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
Ofertantii ? persoane juridice straine vor prezenta o declaratie pe propria raspundereprin care, incazul in care oferta este declarata castigatoare, isi asuma responsabilitatea pentru una dintre urmatoarele optiuni, dupa caz:
a) Ca inaintea incheierii contractului, se vor inregistra fiscal in Romania.
b) Ca inaintea incheierii contractului, in cazul asocierii cu persoane juridice romane, se va proceda la legalizarea asocierii si in cazul in care liderul asocierii este persoana juridica straina, acesta se va inregistra la autoritatea fiscala competenta din Romania, conform prevederilor fiscale in vigoare din Romania.
c) Ca inaintea incheierii contractului, in cazul asocierii dintre persoane juridice straine, se va proceda la legalizarea asocierii, se va desemna liderul asociatiei sa se inregistreze la autoritatea fiscala competenta din Romania, conform prevederilor fiscale in vigoare din Romania.
In cazul unei asocieri, liderul, persoana juridica straina, este obligat sa prezinte acest formular.
Nota: Contractul de achizitie publica va fi incheiat numai dupa ce se va prezenta dovada legalizarii asocierii.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cifra medie de afaceri globala pe ultimii trei ani trebuie sa fie minim 6.000.000 lei. Ofertantii vor prezenta documente edificatoare care sa reflecte o imagine fidela a situatiei economice si financiare a acestora si din care sa reiasa cifra globala de afaceri aferenta anilor 2010, 2011, 2012, in vederea indeplinirii cerintei minime de calificare.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Se va prezenta Formularul anexa nr.2 - Informatii generale, in care se va declara cifra de afaceri medie globala pe ultimii 3 ani (2010, 2011, 2012).Valorile vor fi exprimate in lei; pentru echivalenta se va folosi cursul mediu anual lei/euro comunicat de Banca Centrala Europeana (www.ecb.int) pentru anul respectiv, astfel: Pentru anul 2010:1 euro = 4, 2122 leiPentru anul 2011:1 euro = 4, 2391 leiPentru anul 2012:1 euro = 4, 4593 leiPentru contractele exprimate in alte monede se va folosi pentru conversie rata medie anuala de schimb comunicata de catre Banca Centrala Europeana (www.ecb.int) pentru anul respectiv.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Ofertantul va face dovada ca a derulat in ultimii 3 ani maxim 3 contracte a caror valoare cumulata a fost de minim 3.000.000 lei exclusiv TVA, si care sa corespunda din punct de vedere al naturii si complexitatii prezentului contract si anume sa fie inclus in obiectulcontractului urmatoarele activitati:
- livrare licente software
- implementarea unui sistem informational biblioteconomic.
Documentele depuse pentru dovedirea experientei similare trebuie sa indice beneficiarii, valoarea, perioada si locul prestarii, modul de indeplinire a obligatiilor contractuale pe parcursul derularii contractului respectiv.
Se solicita informatii privind detinerea de echipamente, mijloace fixe, programe si alte dotari specificecare sunt considerate strict necesare pentru indeplinirea contractului de servicii sau prezentarea unui contract de inchiriere sau angajament.
Personalul propus pentru derularea contractului trebuie sa acopere cel putin urmatoarele functii in cadrul proiectului:
? Managerde proiect? Expert analist implementare
? Expert analist sistem
? Expert software (de biblioteca)
? Expert migrare
? Expert testare
? Expert instruire
se vor atasa CV-uri
Prezentarea de informatii privind subcontractantii/asociatii
PrezentareacertificatuluiISO 9001:2008 ? sistem de management al calitatii (sau echivalent) pentru activitatile care fac obiectul contractului.
Certificatul solicitat trebuie sa fie valabil la data limita de depunere a ofertelor si va fi prezentat in copie lizibila semnata si stampilata pentru conformitate cu originalul de reprezentantul legal al ofertantului.In cazul unei asocieri, acest certificat va fi prezentat de fiecare asociat in parte, pentru partea de contract pe care o realizeaza.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Ofertantul va trebui sa prezinte Declara?ie privind lista principalelor prestari de servicii in ultimii 3 ani Formularul anexa nr.5.Se va completa Formular anexa nr.14- Experienta similara.Se va prezenta Formularul anexa nr.3 ? Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic-se va completa formular anexa 4 si 6;
- se va completa formular anexa 15 personal responsabil?Cheie?.-formular anexa 16.Se va completa Formularul anexa nr.13-Declaratie cu lista cuprinzandsubcontractantii si specializarea acestora.in vederea demonstrarii cerintei solicitate privind calitatea de experti se vor depune copii dupa certificate de calificare in domeniul IT, conforme cu originalul.PrezentareacertificatuluiISO 9001:2008 ? sistem de management al calitatii (sau echivalent) pentru activitatile care fac obiectul contractului.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
60%
Descriere: Componenta financiara
2.
functionalitati tehnice
40%
Descriere: functionalitati suplimentare-sunt caracteristici superioare fata de cerintele din caietul de sarcini
Punctaj maxim componenta tehnica: 40
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 25.11.2013 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
02.12.2013 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 02.12.2013 12:00
Locul: Biblioteca Jud.Alexandru si Aristia Aman-str.Mihail Kogalniceanu nr.9 Craiova
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Programul de Cooperare Transfrontaliera Romania-Bulgaria 2007-2013
Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Cooperare Teritoriala Transfrontaliera
VI.3) Alte informatii
Desemnarea ofertei castigatoare: Ofertele vor fi clasificate in ordinea descrescatoare a punctajului total calculat prin insumarea punctelor obtinute prin aplicarea fiecarui factor/subfactor de evaluare.Oferta care intruneste cel mai mare punctaj total va fi declarata castigatoare.In cazul in care in urma evaluarii se constata existenta a cel putin 2 oferte cu punctaj egal, oferta care are cel mai mic pret va fi declarata castigatoare. In cazul in care ofertele clasate pe primul loc au preturi egale, se va proceda la solicitarea unei noi oferte financiare catre respectivii ofertanti.Data pentru care se determina echivalenta leu/euro: cursul mediu B.N.R. comunicat la data publicarii anuntului de participare in SEAP.Pentru vizualizarea documentatiei de atribuire incarcate in SEAP operatorii economici trebuie sa aiba un program necesar vizualizarii fisierelor semnate electronic (acest program fiind disponibil gratuit pe site-urile furnizorilor de semnatura electronica).?Modulul Informa?ii Comunitare: sa asigure integrare completa cu entita?i de autoritate UNIMARC/A ?i MARC21/A; preciza?i campurile de legaturi ptr fiecare ? 1psa asigure validare ?i copiere de autorita?i UNIMARC ?i MARC21? 1psa permita ata?area loca?iei ptr o inreg. cu interfe?e specifice (ex: Google Maps) - prin pozi?ionarea mouse-ului pe harta ? 1pla afi?area ptr public a loca?iei inreg. sa fie utilizate interfe?e speciale (ex: Google Maps) cu func?ii de: zoom in/out, drag, scala ? 1p?Modulul Biblioteca Digitala sa suporte adnotare de tip "men?iune": corectura a operei digitale ¬? 1pvizibilitate privata sau publica ? 1ppoate fi operata numai de utilizatorii cu drepturi speciale ? 1pin func?ie de setari va fi vizualizata de utilizatorii obi?nui?i ?i/sau cu drepturi speciale ? 1p?Modulul Muzee sa con?ina o implementare completa cf. CIDOC-CRM ?i sa asigure: definire completa format (structura, campuri, validari) ? 1peditare format ? 1pdefinire machete de date ? 1ppentru inregistrari sa permita: creare, stocare ? 1pgenerare indexuri cautare ? 1peditare ? 1p?tergere ? 1pata?are de obiecte digitale multimedia ? 1pcautare simpla (cuvinte cheie) ? 1pcautare avansata (cu macheta) ? 1pregasire obiecte digitale ? 1pinreg. CIDOC-CRM sa poata fi conectate de oricare din inreg. bibliogr. din sistem ? 1p?Modulul Catalogare sa implementeze ROMARC in conformitate cu standardul: campuri ?i func?ionalitate ? 1pdenumiri exacte ? 1psubcampuri ?i func?ionalitatea lor ? 1pdenumiri subcampuri ? 1pcoduri asociate campurilor codate ? 1p?In consor?iu sa permita ca utilizatorii sa poata edita inreg. de inventar: numai din loca?ia proprie ? 1pnumai dintr-un grup de loca?ii (grup de colaborare) ? 1ptoate inreg. indiferent de loca?ie ? 1p?In consor?iu sa permita: gestionarea unui nr nelimitat de registre inventar pt orice institu?ie ? 1pstocarea numerelor de inventar duplicate in aceea?i baza de date ? 1pdefinirea unei structuri arborescente de institu?ii de nivel nelimitat ? 1pfiecare nod sa aiba Proprietati care sa permita definirea functionalitatii de lucru ? 1pproprietatile unui nod sa defineasca parametri pt fiecare modul al aplica?iei; se cere lista parametrilor specifici de consor?iu cu explica?iile corespunzatoare ? 1p?Nodurile din consor?iu sa permita: functionare ca nod parinte ce transmite setul sau de proprietati catre nodurile subordonate ? 1pfunctionare ca nod subordonat ce mostene?te proprietatile de la un nod superior ? 1pfunctionare independenta cu proprii parametri ? 1p?Modulul Administrare sa permita: validare automata configurari utilizatori ?i Proprieta?i noduri ?i semnalarea conflictelor ? 1punui nod mostenirea numai a unui set de parametri ? 1pdefinirea de grupuri de colaborare in catalogare; grupul con?ine noduri iar membrii au drepturi de acces speciale la inreg. bibliog. ?i de stocuri ? 1punui nod sa faca parte din mai multe grupuri de colaborare ? 1p
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
conf.art.256^2, alin.1, lit.a) si alin.2 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Biblioteca Judeteana Alexandru si Aristia Aman- serviciul juridic
Adresa postala: str.Mihail Kogalniceanu nr.9, Localitatea: Craiova, Cod postal: 200390, Romania, Tel. +40 251532267, Email: [email protected], Fax: +40 251523177
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
18.10.2013 10:44
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer