Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Prestarea serviciilor de printare, implicuire, livrare facturi, preavize si alte lucrari pentru Enel Energie si Enel Energie Muntenia


Atribuirea Contractului
Valoarea Contractului:
786.925 RON

Castigatorul Licitatiei: TERRADOX SOLUTIONS S.R.L.
Anunt de atribuire (utilitati) numarul 124144/04.05.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Enel Energie
Adresa postala: Bd. Ion Mihalache, nr.41-43, corp A, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 011172, Romania, Punct(e) de contact: Simona Mihalcea, Tel. +40 372115089, In atentia: Serviciului Achizitii, Email: [email protected], Fax: +40 372871908, Adresa internet (URL): www.enel.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Activitatea principala (activitatile principale) a(le) entitatii contractante
- Electricitate
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea atribuita contractului de autoritatea contractanta
Prestarea serviciilor de printare, implicuire, livrare facturi, preavize si alte lucrari pentru Enel Energie si Enel Energie Muntenia
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
15 - Servicii de publicare si tiparire contra unei taxe sau pe baza unui contract
Locul principal de prestare: la locatia/locatiile ofertantului
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
II.1.4) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Prestarea serviciilor de printare, implicuire, livrare facturi, preavize si alte lucrari pentru Enel Energie si Enel Energie Muntenia
II.1.5) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
79823000-9 - Servicii de tiparire si de livrare (Rev.2)
II.1.6) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.2) Valoarea totala finala a contractului (contractelor)
II.2.1) Valoarea totala finala a contractului sau a contractelor
786, 925.4RON
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Negociere fara anunt de participare
Justificarea alegerii procedurii de negociere fara publicarea prealabila a unui anunt de participare:
• Situatie de urgenta extrema survenita in urma unor evenimente care nu puteau fi prevazute de autoritatea contractanta, in conformitate cu conditiile stricte stabilite in directiva
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) S-a organizat o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
SECTIUNEA V : ATRIBUIREA CONTRACTULUI
Contract nr: 18 Denumirea: Prestarea serviciilor de printare, implicuire, livrare facturi, preavize si alte lucrari
V.1) Data atribuirii contractului 06.04.2012
V.2) Numarul de oferte primite 1
V.3) Numele si adresa operatorului economic caruia i-a fost atribuit contractul
TERRADOX SOLUTIONS S.R.L.
Adresa postala: sect.1, Str. Garlei, nr. 30A, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 013723, Romania, Tel. 3193701, Email: [email protected], Fax: 3193700, Adresa internet (URL): www.terradox.ro
V.4) Informatii privind valoarea contractului
Valoarea totala finala a contractului
Valoarea: 786925.40 Moneda: RON Fara TVA
V.5) Contractul ar putea fi subcontractat
Nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul de fata este legat de un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.2) Alte informatii
Negocierea fara publicarea prealabila a unui anunt de participare s-a derulat in conformitate cu dispozitiile art. 252 lit. c din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, in vederea asigurarii continuitatii si bunei desfasurari a activitatii de printare, implicuire, livrare facturi si preavize catre consumatori, pana la data la care se estimeaza ca se va finaliza procedura de achizitie publica aflata in derulare (anunt de participare nr. 135001/25.04.2012).
VI.3) Cai de atac
VI.3.1) Organismul competent pentru caile de atac
TRIBUNALUL BUCURESTI - SECTIA COMERCIALA
Adresa postala: Bulevardul Unirii nr.37, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 040095, Romania, Tel. +40 214083600, Fax: +40 214083700
Organismul competent pentru procedurile de mediere
VI.3.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.3.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Juridic
Adresa postala: bd. Ion Mihalache nr. 41-43, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 011172, Romania, Tel. +40 372871908, Fax: +40 372115089
VI.4) Data expedierii prezentului anunt
03.05.2012 17:29
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer