Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - PRESTAREA SERVICIULUI DE PAZA SI PROTECTIE A STATIILOR DE TRANSFORMARE DIN GESTIUNEA DIRECTIEI INALTA TENSIUNE


Anunt de participare (utilitati) numarul 75526/14.04.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
ENEL DISTRIBUTIE DOBROGEA S.A.
Adresa postala: STR. NICOLAE IORGA NR. 89A, Localitatea: Constanta, Cod postal: 900587, Romania, Punct(e) de contact: ANISOARA MEMENDUF, Tel.0241.80.53.07, In atentia: Serviciului Achizitii si Antreprize, Email: achizitii_dobrogea@enel.com, Fax: 0241.80.53.11, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Activitate (activitati)
- Electricitate
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
PRESTAREA SERVICIULUI DE PAZA SI PROTECTIE A STATIILOR DE TRANSFORMARE DIN GESTIUNEA DIRECTIEI INALTA TENSIUNE
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
23 - Servicii de investigatie si protectie, cu exceptia serviciilor de transport cu vehicule blindate
Locul principal de prestare: statiile de transformare din judetele Constanta si Tulcea
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Serviciul de paza are drept scop paza si protectia statiilor de transformare din gestiunea Directiei Inalta Tensiune, de pe raza Centrelor de exploatare 110 kV Constanta, Medgidia si Tulcea.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
79713000-5 - Servicii de paza (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Paza statiilor de transformare se va asigura prin patrularea unor echipaje mobile la intervale de timp stabilite la toate obiectivele cuprinse in Anexele 1a si 1b ale caietului de sarcini.
Pentru lotul 1 sunt prevazute 41 obiective (statii de transformare) cu un numar total de 77.380 de patrulari (treceri).
Pentru lotul 2 sunt prevazute 11 obiective (statii de transformare) cu un numar total de 23.360 de patrulari (treceri).
Valoarea estimata fara TVA: 1, 224, 940RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare: Lot1:10000RON/5000(RON-IMM);Lot2:5000RON/2500(RON-IMM).Garantia de buna executie 10%(5%-IMM) din valoarea fara TVA a contractului. DECLARATIE IMM
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
SURSE PROPRII
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
CONTRACT DE ASOCIERE (DACA ESTE CAZUL)
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea;Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006, actualizata la data prezentei;Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale (formulare tip, eliberate de autoritatile competente din tara in care ofertantul este rezident, in original / copie ) valabile la data deschiderii ofertelor. Neprezentarea certificatelor privind plata taxelor si impozitelor catre bugetul de stat si locale conduce la respingerea ofertei si declararea acesteia inacceptabila in conformitate cu art.36(1) lit.b din HGR 925/2006.certificat constatator emis de Of. Reg. Comertului de pe langa Tribunal - pt. persoane juridice romane, documente care dovedesc o forma de inregistrare ca persoana juridica in conf. cu prevederile legale din tara in care candidatul este stabilit - pt. persoane juridice straine.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind cifra de afaceri globala;Informatii privind situatia financiara. Elemente privind capacitatea financiara a ofertantului la data de 31.12.2007 din bilantul ultimului an.In cazul in care formularul nu este vizat de D.G.F.P., acesta va fi insotit de bilantul contabil la data de 31.12.2007, vizat si inregistrat de organele competente.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Licenta eliberata de Inspectoratul General al Politiei Romane, cu avizul prealabil al Serviciului Roman de Informatii, pentru obiectul de activitate paza aobiectivelor, bunurilor si valorilor.
Ofertantii vor prezenta o lista care va cuprinde servicii prestate si finalizate in ultimii 3 ani pentru fiecare lot in parte, de natura serviciilor ofertatesi a caror valoare va fi cel putin egala cu valoarea estimata a fiecarui contract. Serviciile cuprinse in aceasta lista vor fiinsotite de recomandari emise de beneficiarii serviciilor. Prezentarea de recomandari care nu au legatura cu serviciile prevazute in liste, nu se iau in considerare.Declaratie care contine informatii privind pregatirea profesionala si calificarea cadrelor de conducere precum si persoanele responsabile direct de indeplinirea contractului;Lista cu personalulde paza atestat de Inspectoratul General al Politiei Romane pentru profesia de agent de paza, pentru posturile de paza din judetele ofertate. La incheierea contractelor se va prezenta atestatul in baza caruia poate exercita profesia de agent de paza, pentru fiecare persoana nominalizata in lista prezentata (pentru fiecare judet in parte), eliberate de catre Inspectoratul General al Politiei Romane prin Inspectoratele judetene de politie sau Directia Generala de Politie a Municipiului Bucuresti, dupa caz. Declaratie care contine informatii privind dotarea minima cu echipamente, conform caietului de sarcini, inf.subcontractanti/asociati, certificari de calitate
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
LE se va desfasura intr-o singura runda.Durata rundei: 1 zi lucratoare.Ofertantii pot vedea cea mai buna oferta, Ofertantii nu pot vedea nr.de participanti inscrisi la licitatie
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 05.05.2009 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
06.05.2009 09:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 06.05.2009 10:00
Locul: SEDIUL AUTORITATII CONTRACTANTA DIN CONSTANTA STR. NICOLAE IORGA NR.89A
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii Comisiei de evaluare si reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
DOCUMENTATIA DE ATRIBUIRE ESTE ATASATA PREZENTULUI ANUNT DE PARTICIPARE IN SECTIUNEA "DOCUMENTATIE SI CLARIFICARI". RASPUNSURILE LA EVENTUALELE CLARIFICARI LA DOCUMENTATIA DE ATRIBUIRE SOLICITATE DE OPERATORII ECONOMICI IN FORMA SCRISA SI TRANSMISE LA FAX. NR.0241/805.311, SE VOR ATASA PREZENTULUI ANUNT DE PARTICIPARE LA SECTIUNEA "DOCUMENTATIE SI CLARIFICARI"
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleus, nr. 6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/310.46.41, Email: office@cnsc.ro, Fax: 021/310.46.42
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Constanta
Adresa postala: Str. Traian, nr. 23, Localitatea: Constanta, Cod postal: 900743, Romania, Tel.0241/616.003, Email: curteapel-constanta@just.ro, Fax: 0241/616.003
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
TERMENUL DE DEPUNERE A CONTESTATIEI VA FI DE CEL MULT 5 ZILE DE LA DATA LUARII LA CUNOSTIINTA DE CATRE CONTESTATOR DESPRE UN ACT AL AUTORITATII CONTRACTANTE PE CARE IL CONSIDERA NELEGAL.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SC ENEL DISTRIBUTIE DOBROGEA S.A. - SERVICIUL JURIDIC
Adresa postala: STR. NICOLAE IORGA NR.89A, Localitatea: CONSTANTA, Cod postal: 900587, Romania, Tel.0241.805046, Fax: 0241/616.340
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
14.04.2009 11:55
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer