Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Prestari de servicii de asigurari de viata necesare asigurarii contingentului de jandarmi care participa la misiunea internationala N.T.M. Afganistan in anul 2013.


Anunt de participare numarul 140038/31.10.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Unitatea Militara 0251 Bucuresti
Adresa postala: Str. Jandarmeriei, nr. 9 - 11, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 013894, Romania, Punct(e) de contact: Serviciul Achizitii - UM 0251 Bucuresti, Tel. +40 214096068, Email: [email protected], Fax: +40 213198071, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Ordine si siguranta publica
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Prestari de servicii de asigurari de viata necesare asigurarii contingentului de jandarmi care participa la misiunea internationala N.T.M. Afganistan in anul 2013.
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
6 - Servicii financiare: (a) Servicii de asigurare (b) Servicii bancare si de investitii
Locul principal de prestare: - la sediul autoritatii contractante.
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Da
Cu reluarea competitiei in SEAP: Da
Acord-cadru cu maxim 7 agenti economici
Durata acordului-cadru: 12 luni
Valoarea estimata fara TVA: 821, 250RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Pt AC: aprox. 2 ctr.subsecv pe fiecare sem., deci 4 ctr.subsecv in total, in val.max de 821.250 lei. Pt ctr.subsecv: cant.min 1 polita aisg - cant.max 75 polite asig; val.min 15 lei - val.max 410.625 lei ; atribuirea se va face prin reluarea competitiei, criteriul de atrib fiind pretul cel mai scazut.
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Obiectivul general il reprezinta achizitia de ?Servicii de asigurari de viata? necesare asigurarii contingentului de jandarmi care participa la misiunea internationala N.T.M. Afganistan in anul 2013.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
66511000-5 - Servicii de asigurare de viata (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Minim 1 persoana si maxim 150 persoane vor trebui asigurate pentru minim 1 zi si maxim 365 zile, de unde rezulta un numar total de zile asigurare de minim 1 zi si maxim 54.750 zile.
Valoarea estimata fara TVA: intre 15 si 821, 250RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare = 16.425, 00 lei.Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi cel putin egala cu cea a ofertelor, respectiv 120 de zile de la data limita de depunere a ofertelor.Garantia de participare se constituie de catre ofertant, iar in cazul ofertei comune de catre liderul de asociatie, astfel: ? sub forma de scrisoare de garantie bancara/instrument de garantare emisa/emis in favoarea autoritatii contractante si in conditiile legii de o societate bancara/de o societate de asigurari, care va fi prezentata in original, eliberata/eliberat conform F.11;? prin virament bancar in contul AC UM 0251 Bucuresti RO09 TREZ 7005 005X XX00 0196 deschis la DTCPMB;? chitanta pentru suma cu titlul de garantie de participare depusa la casieria AC, in fiecare zi intre orele 08.00 ? 09.00, precum si intre orele 14.00 ? 16.00.Pentru IMM-uri garantia se poate constitui in procent de 50% din cuantumul garantiei de participare.Garantia de participare va fi retinuta/restituita in conditiile prevazute la art. 87 si art. 88 din HG nr. 925/2006.Valoarea de 4.601, 25 lei reprezinta suma care va putea fi retinuta, din cuantumul garantiei de participare, in conformitate cu prevederile art. 278^1 din OUG nr. 34/2006, de catre AC in cazul in care CNSC va respinge o eventuala contestatie ca nefondata.Ofertele care nu sunt insotite, la data si ora deschiderii ofertelor, de dovada constituirii garantiei pentru participare, in cuantumul, forma si avad perioada de valabilitate solicitate prin documentatia de atribuire, vor fi respinse in cadrul sedintei de deschidere a ofertelor in conformitate cu prevederile art. 33 alin. (3) lit. b) din HG nr. 925/2006. Cuantumul garantiei de buna executie = 5% din valoarea acordului-cadru de prestare de servicii (fara TVA), iar ea se va constitui ca anexa si la toate contractele subsecvente care vor fi incheiate pe toata durata de desfasurare a acordului-cadru.Garantia de buna executie se constituie de catre ofertant, iar in cazul ofertei comune de catre liderul de asociatie, in conformitate cu prevederile art. 90 alin. (1), conform F.19, precum si ale alin. (2) si (3) din HG nr. 925/2006.Garantia de buna executie va fi retinuta/restituita in conditiile prevazute la art. 91 si art. 92 din HG nr. 925/2006.Garantia de buna executie trebuie sa fie valabila inca 30 de zile de la data expirarii perioadei de valabilitate a acordului-cadru.Garantia de buna executie va fi prezentata, in original, de catre ofertantul castigator in termen de 5 zile lucratoare de la data semnarii acordului-cadru de prestare de servicii de catre partile contractante.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul de stat.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Declaratia pe proprie raspundere privind eligibilitatea se va completa in conformitate cu F.12A.
2. Certificate constatatoare, in original, copii legalizate sau copii lizibile, semnate si stampilate pentru ?conformitate cu originalul?, privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale (formulare tip eliberate de autoritatile competente din tara in care candidatul ? operatorul economic este rezident), din care sa rezulte ca ofertantul/candidatul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele/candidaturile:
? Certificat de atestare fiscala pentru persoane juridice, eliberat de Administratia Financiara,
? Certificat privind impozitele si taxele locale pentru persoane juridice, eliberat de Directia de Impozite si Taxe a Primariei.
NOTA: In situatia in care din documentele solicitate reiese ca operatorul economic are datorii, acesta va putea fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului de prestare, cu exceptia cazului in care:
- acestea sunt esalonate in baza unor conventii si se face dovada achitarii la termenul scadent a platilor;
- se face dovada ca a fost acceptata compensarea datoriilor, conform art. 116 alin. 9 C.pr.fiscala.
3. Declaratia privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr. 34/2006 se va completa in conformitate cu F.12B.
4. Declaratia privind calitatea de participant la procedura se va completa in conformitate cu F.12C.
5. Declaratia pe propria raspundere conform ordinului ANRMAP nr. 314/2010 prin care se certifica faptul ca participarea la procedura este facuta in concordanta cu regulile de concurenta se va completa in conformitate cu F.12E.
6. Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG nr. 34/2006 se va completa in conformitate cu F.12J.
- persoane cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, care asigura organizarea, derularea si finalizarea procedurii: Pop Gavrila, Bontic Neculai, Zaharia Marian, Buzatu Victor, Costache Marius, Uleia Lorelei, Sarandi Mirela, Dumbar Mariana, Constantin Sorinel, Costan Alin, Moldovan Ciprian, Badea Marius, Iacob Stefan, Jianu Stelian, Beca Ruxandra, Ionescu Catalin, Scarlat Cosmin, Serban Marian.NOTA:
1. Ofertantii/asociatii/subcontractantii/tertii sustinatori care se afla intr-una din situatiile prevazute la art. 69^1 precum si la art. 180 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare sau care nu respecta prevederile art. 46 din acelasi act normativ, vor fi exclusi de la procedura de achizitie.
2. Vor putea fi exclusi de la procedura de achizitie publica ofertantii/asociatii/tertii sustinatori care se afla intr-una din situatiile prevazute la art. 181 alin. a), c^1) si d) din OUG nr. 34/2006. Pentru persoane juridice romane:
Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial de care apartine/Oficiul National al Registrului Comertului, eliberat cu cel mult 60 de zile inainte de data depunerii ofertelor, in original sau copie lizibila, semnata si stampilata pentru ?conformitate cu originalul?, din care sa rezulte ca:
? obiectul de activitate al ofertantului include prestarea serviciilor sau comercializarea produselor care fac obiectul achizitiei,
? nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea Legii nr. 85/2006, privind procedura insolventei,
? nu sunt inscrise mentiuni referitoare la condamnari penale ale persoanei juridice.
NOTA:
Ofertantul care se va clasa pe primul loc, in urma evaluarii ofertelor, la solicitarea autoritatii contractante, are obligatia de a prezenta, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, pentru verificarea conformitatii, documentul in original/copie legalizata.
Pentru persoane fizice romane:
Autorizatia de functionare (original sau copie conforma cu originalul) pentru a dovedi apartenenta la categoria profesionala impusa de indeplinirea contractului.
Pentru persoane juridice/fizice straine:
Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul/ofertantul este rezident, cu respectarea prevederilor Legii nr. 571/2003 privind Codul fiscal cu modificarile si completarile ulterioare (pentru impunerea unor venituri realizate din Romania de persoane fizice si juridice nerezidente). Persoana juridica/fizica straina beneficiaza in Romania de acelasi regim privind participarea de care beneficiaza si furnizorul roman in tara in care furnizorul strain este rezident.
NOTA:
Vor fi exclusi de la procedura de achizitie ofertantii care nu au in obiectul de activitate prestarea serviciilor care fac obiectul procedurii de achizitie.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Bilanturile contabile aferente anilor 2009, 2010, 2011 sau documente similare bilantului contabil, considerate legale si edificatoare in tara in care operatorul economic este rezident, precum si orice alte documente legale edificatoare (rapoarte anuale emise de auditori financiari sau societati specializate, scrisori de bonitate din partea bancilor etc.), prin care operatorul economic isi poate dovedi capacitatea economico-financiara. Documentele trebuie sa fie vizate si inregistrate de organele competente si trebuie sa fie prezentate in copii lizibile, semnate si stampilate pentru ?conformitate cu originalul?.
NOTA:
Autoritatea contractanta va lua in considerare data la care operatorul economic a fost infiintat sau si-a inceput activitatea economica.
2. Fisa de informatii generale aferenta cel mult ultimilor 3 ani se va completa in conformitate cu F.20.Media cifrei de afaceri globale sau, daca este cazul, media cifrei de afaceri in domeniul de activitate aferent obiectului contractului intr-o perioada anterioara, care vizeaza activitatea din cel mult ultimii trei ani, in masura in care informatiile respective sunt disponibile.
NOTA:
1. Autoritatea contractanta va lua in considerare data la care operatorul economic a fost infiintat sau si-a inceput activitatea economica..
2. Pentru a fi considerat calificat operatorul economic trebuie sa faca dovada unui nivel minim al mediei cifrei de afaceri globale aferenta cel mult ultimilor 3 ani, de minim 821.250, 00 lei.
NOTA.1: Cap.eco-fin. a op.eco. poate fi sustinuta si de o alta pers., indiferent de natura relatiilor juridice existente intre op.eco. si pers respectiva.In aceasta situatie trebuie sa se prezinte F.12A, certif.constat. si F.12J din partea pers. care sustine cap.eco-fin. a op.eco.In cazul in care op.eco. isi demonstreaza sit.eco-fin. invocand si sustinerea acordata, de catre o alta pers., atunci aceasta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm al pers. respective, prin care aceasta confirma, faptul ca va pune la dispozitia op.eco. resursele financiare invocate.Pers. ce asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform prevederilor art. 69^1, art. 180 si art. 181 alin. a), c^1) si d) din OUG nr. 34/2006.
NOTA.2: Atunci cand un grup de operatori economici depune oferta/candidatura comuna, situatia economica si financiara se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului.In cazul in care grupul beneficiaza de sustinerea financiara a unei/unor terte persoane, situatia economica si financiara se demonstreaza in conditiile prevazute la NOTA.1.Toti operatorii economici din grup au obligatia de a prezenta documentele de la cap. III.2.1.a) si cap. III.2.1.b).In cazul in care oferta comuna va fi declarata castigatoare, asocierea grupului de operatori economici va trebui autentificata la un notar public, inainte de data incheierii contractului.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Experienta similara (lista cu principalele prestari de servicii aferente ultimilor 3 ani incepand cu data limita a ofertelor) se va completa in conformitate cu F.12D cu anexa.NOTA:
Operatorul economic trebuie sa faca dovada ca detine o experienta similara prin prezentarea unuia sau mai multor contracte de prestari de servicii similare din punct de vedere al complexitatii, realizate in ultimii 3 ani, incepand cu data limita a ofertelor, in cadrul carora a desfasurat activitati prin care sa confirme prestarea de servicii similare, in valoare de cel putin 821.250, 00 lei.
2. Daca este cazul, op.eco. vor prez. o lista cu subcontract., precum si acordurile de subcontract. incheiate cu acestia, F.12G cu anexa.
NOTA: 1. Subcontract.declaratitrebuie sa prez..doc privind resursele materiale si umane, care se vor lua in considerare pentru partea lor de implicare in ctr.2. Acordurile de subcontract. depuse in oferta trebuie sa fie in concordanta cu oferta. In cazul ofertant.castig., se vor incheia ctr. de subcontract. cu subcontract. desemnati, care se vor constitui in anexe la ctr. de achiz.pub.3. Este interzisa schimbarea subcontract. desemnati in oferta pe parcursul derularii ctr., cu exceptia unor situatii deosebite, bine motivate si numai cu acordul AC, iar eventuala inlocuire a acestora nu trebuie sa conduca la modificarea prop.teh. sau prop.fin. initiale (art. 96, alin. (1) si (2) din H.G. nr. 925/2006).
4. In cazul in care pentru indeplinirea ctr. nu este necesara subcontract., op.eco. va face precizarea ?nu este cazul? in cadrul F.12G.
NOTA.1: Oferta si documentele care o insotesc trebuie sa fie redactate in limba romana. Toate documentele emise in alta limba decat romana trebuie sa fie insotite de traducerea autorizata in limba romana.
Operatorii economici trebuie sa prezinte certificate, in copii lizibile, semnate si stampilate pentru ?conformitate cu originalul?, care sa ateste implementarea sistemului de management al calitatii, conform standardelor internationale? SR EN ISO 9001:2008 sau echivalent.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Conform prevederilor art. 42 din HG nr. 1660/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, la licitatia electronica au dreptul sa participe doar operatori economici inregistrati in SEAP si carora le vor fi transmise invitatii de participare la aceasta etapa, conform prevederilor art. 165 alin. (2) din OUG nr. 34/2006.Autoritatea contractanta invita la etapa finala toti operatorii economici care au depus oferte admisibile.Licitatia electronica va incepe dupa cel putin doua zile lucratoare de la data la care a fost transmisa invitatia si va fi organizata intr-o singura runda cu durata de o zi lucratoare.Ofertantii pot vedea cea mai buna oferta, precum si numarul de participanti inscrisi la licitatie.Licitatia nu se prelungeste automat in cazul modificarii clasamentului.Nu se va utiliza pasul de licitare electronica.Obiectul reofertarii il constituie pretul, iar la reofertare acesta se poate imbunatatii in sensul diminuarii lui.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 08.01.2013 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
09.01.2013 09:30
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 09.01.2013 10:00
Locul: Sediul U.M. 0251 Bucuresti (Serviciul Achizitii) - Str. Jandarmeriei nr. 9-11, sector 1, Bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
In cazul in care in urma desfasurarii etapei finale de licitatie electronica se constata ca ofertele clasate pe primul loc au preturi egale, autoritatea contractanta va solicita reofertarea in plic inchis, in vederea departajarii acestora.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Contestatiile se pot depune in termen de 10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii le cunostinta despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal, conform art. 256^2, alin. (1), lit. b) din OUG nr. 34/2006.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compartimentul intern specializat din cadrul autoritatii contractante
Adresa postala: Str. Jandarmeriei nr. 9-11, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 013894, Romania, Tel. +40 214096209, Email: [email protected], Fax: +40 213198071
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
29.10.2012 09:10
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer