Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Prestari servicii de consultanta, asistenta juridica si reprezentare in vederea dobandirii prin expropriere a imobilelor necesare constructiei autostrazii LUGOJDEVA, teritoriul administrativ al judetelor Timis si Hunedoara


Anunt de participare numarul 89581/29.10.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMPANIA NATIONALA DE AUTOSTRAZI SI DRUMURI NATIONALE SA
Adresa postala: STRADA BULEVARDUL DINICU GOLESCU NR 38, SECTOR 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010873, Romania, Punct(e) de contact: AMELIA LUIZA LACATUSU, Tel.021.315.01.26, Email: [email protected], Fax: 021.315.01.26, Adresa internet (URL): www.andnet.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Directia Regionala Drumuri si Poduri Timisoara
Adresa postala: Str. Coriolan Baran nr.18, Localitatea: Timisoara, Cod postal: 300238, Romania, Punct(e) de contact: Serviciu Licitatii - Contracte, Tel.0256246631, In atentia: Miriana GIURGIU, Email: [email protected], Fax: 0256246601, Adresa internet (URL): http: //www.drdptm.ro/achizitii/atribuire/servicii.htm
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Directia Regionala Drumuri si Poduri Timisoara
Adresa postala: Str. Coriolan Baran nr.18, Localitatea: Timisoara, Cod postal: 300238, Romania, Punct(e) de contact: Serviciu Licitatii - Contracte, Tel.0256246631, In atentia: Miriana GIURGIU, Email: [email protected], Fax: 0256246601, Adresa internet (URL): http: //www.drdptm.ro/achizitii/atribuire/servicii.htm
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Directia Regionala Drumuri si Poduri Timisoara
Adresa postala: Str. Coriolan Baran nr.18, Localitatea: Timisoara, Cod postal: 300238, Romania, Punct(e) de contact: Serviciu Licitatii - Contracte, Tel.0256246631, In atentia: Miriana GIURGIU, Email: [email protected], Fax: 0256246601, Adresa internet (URL): http: //www.drdptm.ro/achizitii/atribuire/servicii.htm
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Constructii si amenajari teritoriale
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Prestari servicii de consultanta, asistenta juridica si reprezentare in vederea dobandirii prin expropriere a imobilelor necesare constructiei autostrazii LUGOJDEVA, teritoriul administrativ al judetelor Timis si Hunedoara
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
21 - Servicii juridice
Locul principal de prestare: Autostrada Lugoj-Deva:
-Teritoriul municipiului Lugoj-teritoriul Comunei Belint-Teritoriul Comunei Balint-Teritoriul Comunei Bethausen-Teritoriul comunei Traian Vuia-Teritoriul Comunei Manastur
-Teritoriul comuneiDumbrava-Teritoriul Orasului Faget-Teritoriul Comunei Margina-Teritoriul ComuneiLapugiu de Jos-Teritoriul Comunei Dobra-Teritoriul Comunei Gurasada-Teritoriul Comunei Ilia-Teritoriul Comunei Branisca-Teritoriul Comunei Soimus
Codul NUTS: RO424 - Timis
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Prestari servicii de consultanta, asistenta juridica si reprezentare in vederea dobandirii prin expropriere a imobilelor necesare constructiei autostrazii LUGOJDEVA, teritoriul administrativ al judetelor Timis si Hunedoara.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
79100000-5 - Servicii juridice (Rev.2)
71351810-4-Servicii de topografie (Rev.2)
71354300-7-Servicii de cadastru (Rev.2)
79419000-4-Servicii de consultanta in domeniul evaluarii (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lot 1: Teritoriul municipiului Lugoj 50 imobileLot 2: teritoriul Comunei Belint 166 imobileLot 3: Teritoriul Comunei Balint 416 imobileLot 4: Teritoriul Comunei Bethausen 110 imobileLot 5: Teritoriul comunei Traian Vuia 176 imobileLot 6: Teritoriul Comunei Manastur 30 imobileLot 7: Teritoriul comuneiDumbrava 170 imobileLot 8: Teritoriul Orasului Faget 120 imobileLot 9: Teritoriul Comunei Margina 372 imobileLot 10: Teritoriul ComuneiLapugiu de Jos 720 imobileLot 11: Teritoriul Comunei Dobra 68 imobileLot 12: Teritoriul Comunei Gurasada 452 imobileLot 13: Teritoriul Comunei Ilia 257 imobileLot 14: Teritoriul Comunei Branisca 430 imobileLot 15; Teritoriul Comunei Soimus 300 imobile
Valoarea estimata fara TVA: 15, 961, 601.52RON
II.2.2) Optiuni
Da
Contractul intra sub incidenta art.122 lit. j din OUG 34/2006
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
150 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare de 79.875, 00 lei si garantie de buna executie reprezentand 5% din valoarea contractului constituita in una din formele prezentate in Doc. de atribuire.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul de stat prin Bugetul Ministerului Transporturilor si Infrastructurii, capitolul Transporturi
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Contract de asociere legalizat
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie de eligibilitate conf. art. 180 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, declaratie privind neincadrarea in una din situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006, certificate privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, precum si cele locale, valabile la data deschiderii ofertelor, certificat de inregistrare fiscala precum si actul de infiintare al cabinetului de avocatura/casei de avocatura inregistrat de Baroul de avocatura pe raza caruia functioneaza cabinetul, sau echivalent.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cifra de afaceri la 30.06.2009 vizata si inregistrata de organele competente, in cazul prezentarii unei oferte, aferenta unui grup de asociati format pe langa cabinetul de avocatura si din alte personae juridice, se va prezenta in copie bilantul contabil la 31.12.2008, vizat si inregistrat de organele competente.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind asigurarea cu personal de specialitate pe fiecare lot in parte, informatii privind dotarile specifice, lista principalelor prestari de servicii in ultimii 3 ani.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Dovada indeplinirii in ultimii 3 ani a cel putin unui contract similar cu cel supus licitatiei, cu o valoare mai mare sau egala cu 4.788.480, 46 lei, excl. TVA, echivalentul a 1.115.415, 90 euro, calculat la cursul BNR de 4, 2930 lei/euro din data de 21.10.2009.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt de intentie
Numarul anuntului in JO: 2009/S15-021191 din 23.01.2009
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 18.11.2009 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
25.11.2009 12:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 26.11.2009 10:00
Locul: Sala de sedinte din cadrul D.R.D.P Timisoara
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii legali imputerniciti ai ofertantilor maxim o persoana
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
Documentatia se obtine prin accesarea directa a fisierului electronic disponibil in SEAP sau de pe site-ul autoritatii contractante http: //www.drdptm.ro/achizitii/atribuire/servicii.htm
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Curtea de Apel Bucuresti - Sectia a VIII-a Contencios Administrativ si Control Fiscal
Adresa postala: Splaiul Independentei nr.5 sector 4, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050091, Romania, Tel.0213195180, Fax: 0213321240
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Directia Regionala Drumuri si Poduri Timisoara - Biroul Juridic
Adresa postala: Str. Coriolan Baran nr.18, Localitatea: Timisoara, Cod postal: 300238, Romania, Tel.0256246617, Email: [email protected], Fax: 0256246632
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
26.10.2009 19:05
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer