Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Prestari servicii de evaluare si intocmire documentatii cadastrale pentru exproprierea suprafetelor de teren necesare executarii unei centuri de ocolire a Mun. Craiova ? varianta de Sus DN 6- DN 55- DN 56


Anunt de participare numarul 132235/21.12.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMPANIA NATIONALA DE AUTOSTRAZI SI DRUMURI NATIONALE SA
Adresa postala: STRADA BULEVARDUL DINICU GOLESCU NR 38, SECTOR 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010873, Romania, Punct(e) de contact: AMELIA LUIZA LACATUSU, Tel. 021.315.01.26, Email: [email protected], Fax: 021.315.01.26, Adresa internet (URL): www.andnet.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
CNADNR SA - DRDP CRAIOVA
Adresa postala: str. Calea Severinului, nr.17, Localitatea: Craiova, Cod postal: 200768, Romania, Punct(e) de contact: Serv. Achiz. Publice, Tel. 0251.408.735, In atentia: Nedelcu Delia, Email: [email protected], Fax: 0251.482.231, Adresa internet (URL): www.drdpcv.ro
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
CNADNR SA - DRDP CRAIOVA
Adresa postala: str. Calea Severinului, nr.17, Localitatea: Craiova, Cod postal: 200768, Romania, Punct(e) de contact: Serv. Achiz. Publice, Tel. 0251.408.735, In atentia: Nedelcu Delia, Email: [email protected], Fax: 0251.482.231, Adresa internet (URL): www.drdpcv.ro
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
CNADNR SA - DRDP CRAIOVA
Adresa postala: str. Calea Severinului, nr.17, Localitatea: Craiova, Cod postal: 200768, Romania, Punct(e) de contact: Serv. Achiz. Publice, Tel. 0251.408.735, In atentia: Nedelcu Delia, Email: [email protected], Fax: 0251.482.231, Adresa internet (URL): www.drdpcv.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Constructii si amenajari teritoriale
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Prestari servicii de evaluare si intocmire documentatii cadastrale pentru exproprierea suprafetelor de teren necesare executarii unei centuri de ocolire a Mun. Craiova ? varianta de Sus DN 6- DN 55- DN 56
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura; servicii de inginerie si servicii integrate de inginerie; servicii de amenajare urbana si servicii de arhitectura peisagistica; servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica; servicii de testare si analiza tehnica
Locul principal de prestare: Suprafetele de terenuri aflate pe traseul Centurii de ocolire Craiova ? varianta Sud DN 56 ? DN55 ? DN6, respectiv pe raza localitatilor Carcea, Malu Mare si Podari din judetul Dolj di birourile prestatorului
Codul NUTS: RO411 - Dolj
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Prin prezenta procedura, DRDP Craiova, in calitate de autoritate contractanta isi propune sa achizitioneze prestari servicii de evaluare si intocmire documentatii cadastrale pentru exproprierea suprafetelor de teren necesare executarii centurii de ocolire a Mun. Craiova ? varianta de Sus DN 6- DN 55- DN 56, obiectiv ce se afla pe Lista obiectivelor de investitii
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71354300-7 - Servicii de cadastru (Rev.2)
71351810-4-Servicii de topografie (Rev.2)
79419000-4-Servicii de consultanta in domeniul evaluarii (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Estimativ 600 imobile.
Valoarea estimata fara TVA: 900, 000RON
II.2.2) Optiuni
Da
in determin valorii estimate a contr s-a luat in calcul posib aparitiei unui nr suplim de imobile
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
270 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantie de participare = 18.000 lei; Garantie de buna executie = 10% din valoarea fara TVA a contractului.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Transferuri de la bugetul statului pentru cheltuieli de investitii (Lista obiectivelor de investitii)
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Decl priv neincadr in sit prevazute la art. 180 din OUG nr. 34/2006; Decl priv neincadr in sit prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006; Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea oblig de plata a impoz si taxelor locale si alte venituri ale bug local; Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale la bugetul general consolidat; Certificatele fiscale vor prezenta situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Persoanele juridice straine vor prezenta orice documente edificatoare eliberate de autoritati ale tarii de origine (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente) documente ce vor prezenta situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Certificat de participare cu oferta independenta, conform Ordinului presedintelui ANRMAP nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta indep. Decl privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG nr. 34/2006; Certificat Constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic emis cu maxim 30 zile inainte de data deschiderii ofertelor. Pt pers jur/fiz straine este nec prez doc edific care dovedesc o forma de inreg in conf cu prev leg din tara in care ofertantul este stabilit
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale; Bilanturile contabile pe ultimii 3 ani (2010, 2009, 2008), inregistrate la organele competente, in conformitate cu prevederile legale in vigoare. Scrisoare de bonitate din partea a acel putin unei banci cu care lucreaza ofertantul, emisa cu cel mult 30 zile inainte de data deschiderii ofertelor, prezentata in original
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Media cifrei de afaceri globale a ofertantului pe ultimii (3) trei ani (2008, 2009, 2010) trebuie sa fie in valoare de minim 1.800.000 lei.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor servicii similare prestate in ultimii 3 ani (perioada se va calcula avand in vedere data la care are loc prezenta procedura, iar anexa la acest formular va include si contractele similare aflate in derulare). Ofertantul trebuie sa faca dovada ca a prestat in ultimii 3 ani (perioada se va calcula avand in vedere data la care are loc procedura) cel putin 1 contract de prestari servicii similare cu serviciile supuse prezentei procedurii de achizitie publica prin prezentarea urmatoarelor documente: 1.Copii dupa partile relevante ale contractului (lor) respectiv(e) 2.Recomandare din partea beneficiarului din care sa rezulte ca si-a indeplinit toate obligatiile contractuale. Declaratie care contine informatii privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani (perioada determinata avand in vedere data deschidere). Lista personalului cheie. ?Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinire de subcontractanti si specializarea acestora? si anexa la formular
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Plafonul fizic aferent experientei similare este de minim 900.000 Lei fara TVA. Plafonul valoric minim se realizeaza prin cumularea a cel mult 3 (trei) contracte de prestari servicii similare. Ofertantul trebuie sa demonstreze ca dispune de persoanele de specialitate necesare pentru indeplinirea contractului, conform cerintelor din cadrul caietului de sarcini, si anume: a.INGINERI SPECIALITATEA TOPOGRAFIE/CADASTRU/GEODEZIE- minim 4 persoane Cerinte: experienta cel putin 3 ani in activitatea de topografie/cadastru/geodezie, autorizati ANCPI in categoriile D si A; Se va prezenta: CV, declaratia de disponibilitate, Certificatul de autorizare ANCPI grupa A - copie lizibila conforma cu originalul; Diploma licenta specialitatea Topografie/Cadastru/Geodezie ? copie lizibila conforma cu originalul; b.EVALUATOR PROPRIETATI IMOBILIARE ? minim 1 persoana. Cerinte: - Se va prezenta: CV, declaratia de disponibilitate, legitimatia ANEVAR -in copie lizibila conforma cu originalul vizata pentru anul in curs, din care sa rezulte ca este apt sa efectueze evaluari proprietati imobiliare.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 01.02.2012 15:30
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
02.02.2012 09:30
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 02.02.2012 10:30
Locul: Sediul DRDP Craiova, str. Calea Severinului, nr.17, Craiova, Dolj
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare, reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor, reprezentantii UCVAP(daca procedura este verificata cf OUG 30/2006)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
Durata contractului este in zile: 270 zile, dupa cum urmeaza: - activitatile aferente etapei B.1 din Caietul de Sarcini, vor fi realizate de catre Prestator in termen de 45 zile de la data semnarii contractului de catre ultima parte;
- activitatile aferente etapei B.2 din Caietul de Sarcini, vor firealizate de catre Prestator in termen de 10 zile de la data primirii de la Client a documentelor justificative care atesta dovada consemnarii sumelor individuale aferente imobilelor care se regasesc in anexa Hotararii de Guvern de expropriere si a Deciziei de expropriere;
-activitatile aferente etapei B.3din Caietul de Sarcini , vor fi realizate de catre Prestator in termen de 90 zile de la data realizarii integrale a serviciilor aferente etapei B.2, respectiv de la data intabularii coridorului de expropriere;
- activitatile aferente etapei B.4din Caietul de Sarcini vor fi realizate integral de catre Prestator si documentele vor fi predate Clientului in termen de 45 de zile de la data realizarii serviciilor de la punctul B3, cu exceptia inscrierii dreptului de proprietate al Statului Roman sa inscrie dreptul de proprietate al Statului Roman asupra imobilelor transferate in registrele speciale existente la birourile de carte funciara. Serviciile aferente inscrierii dreptului de proprietate al Statului Roman asupra imobilelor transferate in registrele speciale existente la birourile de carte funciara vor fi realizate integral de catre Prestator in termen de 20 zile de la data primirii de la Client a documentelor justificative care atesta transmiterea dreptului de administrare.-activitatile aferente etapelor B.5 din Caietul de Sarcinivor fi realizate integral de catre Prestator si documentele vor fi predate Clientului in termen de 60 zile de la finalizarea serviciilor aferente etapelor B2, B3 si B4.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr.6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. 021/310.46.41, Email: [email protected], Fax: 021/310.46.42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal, conform art. 256^2 din cadrul OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Departamentul Juridic din cadrul DRDP Craiova
Adresa postala: str. Calea Severinului, nr.17, Localitatea: Craiova, Cod postal: 200768, Romania, Tel. 0251408768, Email: [email protected], Fax: 0251/482231, Adresa internet (URL): www.drdpcv.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
19.12.2011 16:09
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer