Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Prestari servicii de expropriere in vederea stabilirii dreptului de proprietate a statului roman asupra imobilelor necesare constructiei ,,Modernizarea centurii rutiere a Municipiului Bucuresti intre A1-DN7 si DN2-A2; Sector: A1 (km 55+465) DN7 (km 6


Anunt de participare numarul 80313/18.06.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMPANIA NATIONALA DE AUTOSTRAZI SI DRUMURI NATIONALE SA
Adresa postala: STRADA BULEVARDUL DINICU GOLESCU NR 38, SECTOR 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010873, Romania, Punct(e) de contact: Stefan Dona Maria, Tel.021.315.01.26, Email: [email protected], Fax: 021.312.09.84, Adresa internet (URL): www.cnadnr.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Organism de drept public
Activitate (activitati)
- Constructii si amenajari teritoriale
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Prestari servicii de expropriere in vederea stabilirii dreptului de proprietate a statului roman asupra imobilelor necesare constructiei , ,Modernizarea centurii rutiere a Municipiului Bucuresti intreA1-DN7 si DN2-A2; Sector: A1 (km 55+465) DN7 (km 64+160)
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
21 - Servicii juridice
Locul principal de prestare: Centura rutiera a Municipiului Bucuresti intre A1--DN7 si DN2-A2; Sector: A1 (km 55+465) DN7 (km 64+160)
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Conform specificatiilor din caietul de sarcini- prin studiul de fezabilitate, varianta finala, au fost indentificate un nr.de aproximativ 152 imobile ce urmeaza a fi expropiate pt.realizarea constructiei Proiectului.
La solicitarea Beneficiarului, in fc.de necesitatile Proiectului, Prestatorul va avea in vedere si expropierea unui nr.de 30 de imobile.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
79100000-5 - Servicii juridice (Rev.2)
71354300-7-Servicii de cadastru (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
conform specificatiilor tehnice din Caietulde sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 704, 340RON
II.2.2) Optiuni
Da
CNADNR isi rez.drept.de a achiz.serv.sim.cf.art.122 lit.j)din OUG 34/2006
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
6 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantie de participare 10.824, 00 lei sau echivalent euro, respectiv 2.600, 00 euro;Garantie de buna executie 10% din pretul contractului fara T.V.A..
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul de Stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Acord de asociere ce va fi legalizat in cazul atribuirii contractului
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratii privind eligibilitatea;Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181; Declaratie privind calitatea de participant la procedura;certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor sitaxelor locale si alte venituri ale bugetului local si certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelorsi contributiilor de asigurari sociale la bugetul general consolidat (Agentia Nationala de Administrare Fiscala - Directia Generala a Finantelor Publice)pana la 31.05.2009;Certificat de inregistrare (C.U.I.)sau Copie de pe decizia de infiintare a formei de organizare profesionala in care isi desfasoara activitatea, emisa de Baroul al carui membru este Avocatul ofertant in copie legalizata.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
declararea cifrei medii de afaceri pe ultimii 3 ani care sa fie egala sau mai mare cu 1.056.510, 00 lei, respectiv245.700, 00 euro;Bilantul contabil pentru ultimul an pentru care exista exercitiu financiar incheiat, vizat si inregistrat la organele competente.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani;Declaratie privind partea/partile din contract ce urmeaza a fi indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora;In caz de asociere, se va prezenta Acord de asociere;Declaratie pe propria raspundere privind respectarea legislatiei de securitate si sanatate in munca, in vigoare.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
propunere tehnica
60%
Descriere:
2.
propunere financiara
40%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 04.08.2009 09:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
04.08.2009 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 04.08.2009 12:00
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare, reprezentantii imputerniciti ai operatorilor economici max.2 persoane, observatoi MFP, alte pers.autorizate din partea conducerii autoritatii contractante
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
Valoarea estimata pt.contractul supus procedurii de achizitie publica este de 588.240 RON fara TVA.Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a atribui serv.similare (cf.art.25 alin.(1)din OUG 34/2006)pt.o valoare estimata de 116.100 RON fara TVA
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Curtea de Apel Bucuresti
Adresa postala: Splaiul Independentei, nr.5 , sector 4, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050091, Romania, Tel.021. 319.51.83, Email: [email protected], Fax: 021. 332.12.40
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile (5 zile pentru plangere/notificare prealabila de la primirea unui act al autoritatii contractante considerat nelegal si 5 zile pentru depunere la Curtea de Apel de la data comunicarii raspunsului la plangere/notificare prealabila )
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compania Nationala de Autostrazi si Drumuri Nationale din Romania S.A.
Adresa postala: B-dul Dinicu Golescu nr.38, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010873, Romania, Tel.021.315. 01. 26, Email: [email protected], Fax: 021. 312.09.84
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
16.06.2009 16:08
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer