Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Prestari servicii in silvicultura


Anunt de participare numarul 2320/15.02.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
REGIA NATIONALA A PADURILOR - ROMSILVA
Adresa postala: B-dul Magheru nr. 31, sect. 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 70164, Romania, Punct(e) de contact: NICOLAE IONUT ZLOTA, Tel.021 317 10 05 int 215, Email: [email protected], Fax: 021 317 10 05 int 250, Adresa internet (URL): www.rosilva.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
DIRECTIA SILVICA TG.MURES
Adresa postala: Str. Enescu nr.6, Localitatea: Tg-Mures, Cod postal: 540052, Romania, Tel.0265-250074, In atentia: ing.Pirlea Adrian, Email: [email protected], Fax: 0265-264447
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
DIRECTIA SILVICA TG.MURES
Adresa postala: Str. Enescu nr.6, Localitatea: Tg-Mures, Cod postal: 540052, Romania, Tel.0265-250074, In atentia: ing.Pirlea Adrian, Email: [email protected], Fax: 0265-264447
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
DIRECTIA SILVICA TG.MURES
Adresa postala: Str. Enescu nr.6, Localitatea: Tg-Mures, Cod postal: 540052, Romania, Tel.0265-250074, In atentia: ing.Pirlea Adrian, Email: [email protected], Fax: 0265-264447
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Afaceri economice si financiare
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Prestari servicii in silvicultura
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
27 - Alte servicii
Locul principal de prestare: Ocoalele silvice ale D.S. Tg-Mures din judetul Mures
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
recoltarea semintelor, lucrari in pepiniere , in plantaje, impaduriri si completari, intretinerea culturilor, taieri de ingrijire, punere in valoare, vanatoare, salmonicultura, protectia padurilor si alte lucrari specifice sectorului
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
77200000-2 - Servicii pentru silvicultura (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
impaduriri 314 ha, completari121 ha, intrtineri culturi12688ha, degajari85ha, curatiri 279ha, alte lucrari specifice
Valoarea estimata fara TVA: 5, 700, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 16.04.2007 pana la 11.04.2008
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare este de 1500 lei , garantia de buna executie este de 5% din valoarea lucrarilor.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Din surse proprii si din plati lunare dupa receptiile de lucrari
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere/subcontractanti
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din O.U.G..34/2006;
-documente privind plata la zi a taxelor si impozitelor la bugetul local si general consolidat ;
-certificat constatator emis de oficiul registrului comertului ;
-copia statutului firmei din care sa reiasa ca in obiectul de activitate se regaseste activitatea de lucrari silvice ;
- ultimul bilant contabil inregistrat la organele fiscale
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-declararea cifrei de afaceri pe ultimii 3 ani ;
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
lista serviciilor silvice din ultimiiani , cu recomandare din partea beneficiarului ;
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 22.03.2007 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
30.03.2007 12:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 09.04.2007 12:00
Locul: La sediul Directiei Silvice Tg-Mures
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Administratorul firmei sau un inputernicit al acestuia
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Curtea de Apel Tg-Mures
Adresa postala: Str. Bolyai nr.30, Localitatea: Tg-Mures, Cod postal: 540052, Romania, Tel.0265-263694, Fax: 0265-269199
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: B-dul: Dinicu Golescu nr 38, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010873, Romania, Tel.021/310641, Email: [email protected], Fax: 021/310642
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Directia Silvica Tg-Mures Oficiul Jureidic
Adresa postala: Str. Enescu nr.6, Localitatea: Tg-Mures, Cod postal: 540052, Romania, Tel.0265/250074, Email: [email protected], Fax: 0265/264447
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
14.02.2007 18:05
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer