Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - "Prevenirea si combaterea inzapezirii drumurilor judetene prevazute in Anexa"


Anunt de participare numarul 147757/06.11.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Directia pentru Administrarea Drumurilor si Podurilor Judetene Timis
Adresa postala: Bd. Revolutiei din 1989 nr.17, cam.407, Localitatea: Timisoara, Cod postal: 300034, Romania, Punct(e) de contact: sediul autoritatii, Tel. +40 256498734, In atentia: Gheorghe MIREL, Email: [email protected], Fax: +40 256241634, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
"Prevenirea si combaterea inzapezirii drumurilor judetene prevazute in Anexa"
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
16 - Servicii de eliminare a deseurilor menajere si a apelor menajere; servicii de igienizare si servicii similare
Locul principal de prestare: - drumuri judetene din judetul Timis
Codul NUTS: RO424 - Timis
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 4 ani
Valoarea estimata fara TVA: intre 810, 119.68 si 3, 240, 478.72RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: anual, pentru o perioada de 4 luni (15 noiembrie ? 15 martie); valoarea estimata a celui mai mare contract subsecvent preconizat a fi atribuit: 810.119, 68 lei, iar valoarea minima :482.502, 96 lei; valoarea estimata maxima a acordului cadru este 3.240.478, 72 lei, iar val. minima: 1.926.072, 87 lei (pentru cantitati minime si maxime: a se vedea Anexa 7 la Caietul de sarcini).
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Descrierea serviciilor este disponibila in sectiunea Caietul de sarcini din cadrul prezentei documentatii de atribuire.- Valoarea totala estimata a serviciilor este de 3.240.478, 72 lei, exclusiv T.V.A. (valoarea cheltuielilor "diverse si neprevazute" fiind 0), respectiv: 810.119, 68 lei, excl. TVA, este valoarea estimata a unui contract subsecvent, valoarea estimata a acordului-cadru fiind de 3.240.478, 72 lei, exclusiv T.V.A.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
90620000-9 - Servicii de deszapezire (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Valoarea totala estimata a acordului-cadru este de 3.240.478, 72 lei, exclusiv T.V.A.; valoarea estimata a unui contract subsecvent (cel mai mare contract subsecvent preconizat a fi atribuit) este de 810.119, 68 lei, excl. TVA; contractele subsecvente vor fi atribuite pentru fiecare perioada de iarna: 15 noiembrie - 15 martie (pentru cantitati minime si maxime: a se vedea Anexa 7 la Caietul de sarcini).
Valoarea estimata fara TVA: intre 810, 119.68 si 3, 240, 478.72RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
48 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
- Cuantumul garantiei de participare: 60.000 lei;
- perioada de valabilitate: 90 de zile calendaristice de la data limita de depunere a ofertelor;
- Modul de constituire: Garantia de participare se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta; (contul autoritatii contractante: nr. RO66TREZ6215006XXX000332, deschis la Trezoreria Timisoara).- Garantia se va constitui in favoarea autoritatii contractante, pentru contractul ce face obiectul prezentei proceduri si va avea specificata perioada de valabilitate.- Garantia trebuie sa fie irevocabila. Instrumentul de garantare trebuie sa prevada daca plata garantiei se va executa: conditionat, respectiv dupa constatarea culpei persoanei garantate, in conformitate cu contractul garantat; sau neconditionat, respectiv la prima cerere a beneficiarului, pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate.- Garantia de participare poate fi eliberata in numele ofertantului si intr-o alta valuta, la cursul publicat de BNR pentru data publicarii invitatiei de participare in SEAP. In cazul depunerii de oferte in asociere, garantia de participare trebuie constituita in numele asocierii si sa mentioneze ca acopera in mod solidar toti membrii grupului de operatori economici. Garantia de participare emisa in alta limba decat romana va fi prezentata in original si va fi insotita de traducerea autorizata si legalizata in limba romana. Sunt aplicabile prevederile art. 16 din Legea 346/2004. In situatia respingerii contestatiei de catre CNSC ca nefondata sau in cazul in care contestatorul renunta la contestatie, in masura in care renuntarea la contestatie nu este ca urmare a adoptarii de catre autoritatea contractanta a masurilor de remediere necesare, vor fi aplicabile prevederile art. 278 ind. 1 din OUG 34/2006. - Cuantum: 10 % din pretul contractului, fara T.V.A.;
- Modul de constituire: retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale (situatia in care contractantul va deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante).Sunt aplicabile prevederile art. 16 din Legea 346/2004.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
buget local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Declaratie privind calitatea de ofertant: Modalitatea de indeplinire : Declaratie pe proprie raspundere semnata de reprezentantul legal (Formular B si a Anexei la formularul B).2. Declaratie privind participarea la licitatie cu oferta independenta: Modalitatea de indeplinire : Declaratie pe proprie raspundere semnata de reprezentantul legal (Formular C).3. Declaratie privind conflictul de interese: ofertantul va demonstra faptul ca nu se incadreaza in prevederile art. 69 ind. 1 din O.U.G. 34/2006 : Modalitatea de indeplinire : Declaratie pe proprie raspundere semnata de reprezentantul legal (Formular D).Persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante: Mirel Gheorghe, Tatar Gheorghe, Ignatoni Florin, Tautu Lavinia, Ramis Alina.4. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.180 : Conditie de calificare: Ofertantul nu trebuie sa fi fost condamnat in ultimii 5 ani, printr-o hotarare definitiva si irevocabila, pentru frauda, coruptie, spalare de bani, activitati criminale.Modalitatea de indeplinire : Declaratie pe proprie raspundere semnata de reprezentantul legal (Formular E).5. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181: Conditie de calificare : autoritatea contractanta nu va califica ofertantul care inregistreaza datorii la bugetul consolidat precum si la cel local, indiferent de cuantumul acestora (prin exceptie: se accepta prezentarea de documente care confirma reesalonarea datoriilor restante ale operatorului economic, emise de institutiile publice abilitate); documentele prezentate trebuie sa ateste indeplinirea obligatiilor de plata scadente in luna anterioara celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor.Modalitatea de indeplinire: - Declaratie pe proprie raspundere semnata de reprezentantul legal (Formular F)- Certificat de atestare fiscala emis de Directia Generala a Finantelor Publice Teritoriala (certificat tip) pentru persoanele juridice din Romania, prin care se va demonstra achitarea datoriilor la bugetul general consolidat;
- Certificat de atestare fiscala (certificat tip) emis de Directia de Specialitate din cadrul Primariilor in a caror raza teritoriala activeaza societatea, care sa ateste indeplinirea obligatiilor de plata a taxelor si impozitelor la bugetul local;Pentru persoanele juridice romane documentele se prezinta in original, copie legalizata sau copie conforma cu originalul iar pentru persoanele juridice straine documentele se prezinta in original sau copie conforma cu originalul si vor fi insotite de traducere autorizata si legalizata. - pentru persoanele juridice romane: Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului (datele si informatiile prezentate vor fi actuale la data limita de depunere a ofertelor);
- Ofertantul va face dovada faptului ca societatea are in obiectul sau de activitate si desfasoara autorizat activitatea/activitatile supusa/supuse licitatiei (conform documentelor eliberate de catre O.R.C.).Pentru persoanele juridice/fizice straineModalitatea de indeplinire: - Prezentarea de documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, conforme legii tarii de rezidenta a operatorului economic. (se va verifica prin accesarea http: //ec.europa.eu/markt/ecertis/login.do)Documentele, emise in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, sa prevada minim urmatoarele informatii: denumirea completa a operatorului economic, sediul social, persoane imputernicite/administratori, sedii secundare, puncte de lucru, filiale, sucursale, subunitati, domeniul principal de activitate, domenii de activitate secundare, obiectul de activitate relevant pentru obiectul prezentei achizitii.
- prezentarea Certificatului de Rezidenta Fiscala (evitarea dublei impuneri) sau o declaratie, valabile pentru anul calendaristic in curs.- Pentru persoanele juridice romane documentele se prezinta in original, copie legalizata sau copie conforma cu originalul iar pentru persoanele juridice straine documentele se prezinta in original sau copie conforma cu originalul si vor fi insotite de traducere autorizata si legalizata.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Informatii generale despre operatorul economic: Completarea Formularului A; - Declararea cifrei medii de afaceri pe ultimii 3 ani, corespunzatoare unui domeniu de activitatea in care se incadreaza obiectul contractului (constructii drumuri), care trebuie sa fie egala sau mai mare de: 1.600.000 lei. - Demonstrarea cifrei de afaceri pe ultimii trei ani, pentru ofertantii nerezidenti, se poate face prin prezentarea de alte documente relevante emise de organele competente din tara de rezidenta. Ofertantii nerezidenti vor prezenta traduceri autorizate in limba romana ale documentelor solicitate. pentru echivalenta leu/moneda straina: se va calcula la cursul mediu anual comunicat de BNR. - Cifra va fi cea mentionata in declaratia prevazuta de Formularul A, confirmata de bilanturile contabile si/sau alte documente edificatoare in acest sens;
- Documente care reflecta o imagine fidela a situatiei economice si financiare a ofertantului (bilantul contabil: prescurtat, depus la organele competente, cu viza; balanta etc.) la data de: 31.12.2010 si 31.12.2011 si la 31.12.2012.
- Capacitatea economica si financiara a ofertantului poate fi sustinuta, pentru indeplinirea contractului, si de o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant si persoana respectiva. - Persoana care asigura sustinerea nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 69 ind.1, art. 180 si ale art. 181 lit. a), c1) si d) din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. - Pentru a fi luata in considerare sustinerea acordata, angajamentul ferm trebuie sa reprezinte un instrument juridic care sa asigure dreptul autoritatii contractante de a solicita, in mod legitim, indeplinirea anumitor obligatii de catre persoana sustinatoare. - Vor fi indeplinite cerintele prevazute de art. 186 din OUG 34/2006 si art. 11ind.1 din HG 925/2006. Indiferent daca exista un singur sau mai multi sustinatori, cerinta privind cifra de afaceri va fi indeplinita de catre o singura persoana.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
- Cifra va fi cea mentionata in declaratia prevazuta de Formularul A, confirmata de bilanturile contabile si/sau alte documente edificatoare in acest sens; - Demonstrarea cifrei de afaceri pe ultimii trei ani, pentru ofertantii nerezidenti, se poate face prin prezentarea de alte documente relevante emise de organele competente din tara de rezidenta. Ofertantii nerezidenti vor prezenta traduceri autorizate in limba romana ale documentelor solicitate. - pentru echivalenta leu/moneda straina: se va calcula la cursul mediu anual comunicat de BNR.- bilantul contabil: prescurtat, depus la organele competente, cu viza; balanta etc., orice documente care reflecta o imagine fidela a situatiei economice si financiare a ofertantului la data de: 31.12.2010 si 31.12.2011 si la 31.12.2012.- Se vor prezenta pentru tert: Formularul A, D, E, F si C.U.I emis de Oficiul Registrului Comertului. Persoana care asigura sustinerea nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180 si ale art. 181 lit. a), c1) si d) din OUG 34/2006. - Angajamentul de sustinere; - Documentele care demonstreaza indeplinirea cerintei minime de calificare.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Completarea Formularului G: Lista principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani, (anterior datei limita de depunere a ofertelor), continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati.- Experienta similara: servicii (sau lucrari) de natura si complexitate similara (celor descrise in caietul de sarcini); valoarea experientei similare trebuie sa fie de cel putin: 800.000 lei, excl. TVA.
- Experienta similara se confirma prin prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul privat beneficiar. In cazul in care beneficiarul este un client privat si, din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/confirmari din partea acestuia, demonstrarea prestarilor de servicii se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economic;
- Pentru demonstrarea experientei similare se pot prezenta oricare din urmatorele tipuri de documente: copii ale partilor relevante din contractul de lucrari / proces-verbal de receptie la treminare/ recomandare din partea beneficiarului / orice alte documente edificatoare in sensul dovedirii procentului din contract realizat de ofertant, al similitudinii obiectului contractului etc. Acestea vor fi insotite de Formularul H (Formularul experienta similara).- pentru echivalenta leu/moneda straina: se va calcula la cursul mediu anual comunicat de BNR.
- Completarea Formularului I - Declaratie privind efectivele medii anuale (din ultimii 3 ani) ale personalului angajat si ale cadrelor de conducere;
- Completarea Anexei la Formularul I: - Lista personalului/ organismului tehnic de specialitate de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre ofertant - informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea persoanelor responsabile pentru realizarea contractului: Anexa la formularul I, insotita de documentele solicitate.Conditii minime obligatorii: - Vor fi inclusi cel putin urmatorii specialistii: - Responsabil de contract: - studii superioare constructii, domeniul inginerie civila, specializarea: CFDP / CCIA / ing. Urbana si dezvoltare regionala / infrastructura transporturilor metropolitane / constructii hidro / constructii miniere; se vor prezenta: CV, diploma, dovada raportului de munca/colaborare cu ofertantul;
- Responsabil in materie de sanatate si securitate in munca, atestat conform HG 300/21.03.2006; dovada atestarii, dovada raportului de munca/colaborare cu ofertantul;
- personal operativ: 1 persoana;
- soferi si mecanici auto: 9 persoane;
- muncitori: 6 persoane.
- Prin ?raport de colaborare? se intelege si forma: angajament de participare (formular oferit ca model.) In cazul stabilirii ofertei ca fiind castigatoare, raportul de colaborare stabilit prin angajamentul de particpare va imbraca o forma legala (contract de munca, de colaborare etc.).
- Ofertantul trebuie sa demonstreze ca va dispune (indiferent de forma) de personalul necesar (si declarat) pentru indeplinirea corespunzatoare acontractului.
- Dotarea tehnica de care dispune ofertantul: - Completarea Formularului J: Declaratie referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului;
- Completarea Anexei la Formularul J: Lista privind cantitatile de utilaje, instalatii si echipamente tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului;Conditii minime obligatorii: - Operatorul economic va face dovada faptului ca dispune (in orice forma) de categoriile de echipamente tehnice, utilaje si instalatii folosite pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului, conform caietului de sarcini; necesarul minim:
- autograder: 1;
- auto cu lama: 2;
- auto cu lama si raspanditor: 4;
- incarcator si buldoexcavator: 2.
- Se va prezenta: dovada disponibilitatii, prin orice mijloc de proba (in copie).- Ofertantul trebuie sa prezinte o Declaratie pe propria raspundere cu privire la faptul ca va dispune (indiferent de forma), pe durata de realizare a contractului, de dotarile specifice, utilajele, echipamentul tehnic, mijloace de transport si alte mijloace fixe care au fost declarate.
- Capacitatea tehnica si profesionala a ofertantului poate fi sustinuta, pentru indeplinirea contractului, si de o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant si persoana respectiva. - Persoana care asigura sustinerea nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 69 ind.1, art. 180 si ale art. 181 lit. a), c1) si d) din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. - Angajamentul ferm al tertului sustinator, care trebuie sa reprezinte un instrument juridic care sa asigure dreptul autoritatii contractante de a solicita, in mod legitim, indeplinirea anumitor obligatii de catre persoana sustinatoare; vor fi indeplinite cerintele prevazute de art. 190 din OUG 34/2006 si art. 11ind.1 din HG 925/2006. - Indiferent daca exista un singur sau mai multi sustinatori, cerinta privind experienta similara va fi indeplinita de catre o singura persoana, respectiv de un singur tert sustinator.
- Informatii privind subcontractantii: Se solicita completarea Formularului K; - Daca este cazul subcontractarii unei parti a contractului, se vor prezenta urmatoarele documente pentru subcontractant: Formularul D si C.U.I. emis de Oficiul Registrului Comertului (in copie); - Acordul/acordurile de subcontractare, care vor contine cel putin urmatoarele informatii: perioada de valabilitate, partea de contract pe care o va realiza subcontractantul: procent, valoare, activitatea/activitatile realizate.
Standarde de asigurare a calitatii: - Certificari valabile (cel putin la data limita de depunere a ofertelor), privind implementarea sistemul de asigurare a calitatii (conform standardului ISO 9001 sau echivalent) pentru un domeniu corespunzator obiectului contractului.
Informatii privind masurile de protectie a mediului pe care operatorul economic le poate aplica in timpul indeplinirii contractului de lucrari: - Certificari valabile (cel putin la data limita de depunere a ofertelor), privind implementarea sistemul de protectie a mediului (conform standardului ISO 14001 sau echivalent) pentru un domeniu corespunzator obiectului contractului.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
- Pentru demonstrarea experientei similare se pot prezenta oricare din urmatorele tipuri de documente: copii ale partilor relevante din contractul de lucrari / proces-verbal de receptie la treminare/ recomandare din partea beneficiarului / orice alte documente edificatoare in sensul dovedirii procentului din contract realizat de ofertant, al similitudinii obiectului contractului etc. Acestea vor fi insotite de Formularul H (Formularul experienta similara).- pentru echivalenta leu/moneda straina: se va calcula la cursul mediu anual comunicat de BNR.- Completarea Formularului I - Declaratie privind efectivele medii anuale (din ultimii 3 ani) ale personalului angajat si ale cadrelor de conducere;
- Completarea Anexei la Formularul I: - Lista personalului/ organismului tehnic de specialitate de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre ofertant - informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea persoanelor responsabile pentru realizarea contractului: Anexa la formularul I, insotita de documentele solicitate.- Completarea Formularului J: Declaratie referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului;
- Completarea Anexei la Formularul J: Lista privind cantitatile de utilaje, instalatii si echipamente tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului;Se vor prezenta pentru tert: Formularul A, D, E, F si C.U.I emis de Oficiul Registrului Comertului. Persoana care asigura sustinerea nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180 si ale art. 181 lit. a), c1) si d) din OUG 34/2006. - Angajamentul de sustinere; - Documentele care demonstreaza indeplinirea cerintei minime de calificare.- completarea Formularului K; - pentru subcontractant: Formularul D si C.U.I. emis de Oficiul Registrului Comertului (in copie); - Acordul/acordurile de subcontractare, care vor contine cel putin urmatoarele informatii: perioada de valabilitate, partea de contract pe care o va realiza subcontractantul: procent, valoare, activitatea/activitatile realizate.- Certificari valabile (cel putin la data limita de depunere a ofertelor), privind implementarea sistemul de asigurare a calitatii (conform standardului ISO 9001 sau echivalent) pentru un domeniu corespunzator obiectului contractului.- Certificari valabile (cel putin la data limita de depunere a ofertelor), privind implementarea sistemul de protectie a mediului (conform standardului ISO 14001 sau echivalent) pentru un domeniu corespunzator obiectului contractului.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 11.12.2013 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
18.12.2013 09:30
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 18.12.2013 11:00
Locul: sediul autoritatii contractante (Bd. Revolutiei din 1989 nr.17, cam.417, Timisoara 300034)
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor (se vor prezenta: imputernicirea scrisa si copia actului de identitate pentru reprezentantul ofertantului).
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
In cazul in care pe primul loc se vor clasa oferte cu preturi egale, autoritatea contractanta le va solicita respectivilor operatori economici o noua oferta, care se va depune in plic inchis.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta despre un act al AC.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Directia pentru Administrarea Drumurilor si Podurilor Judetene Timis (C.A.P.U.L., tel. +40 721434123)
Adresa postala: Bd. Revolutiei din 1989 nr.17, cam.417, Localitatea: Timisoara, Cod postal: 300034, Romania, Tel. +40 256498734, Fax: +40 256241634
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
04.11.2013 17:26
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer