Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - PRODUSE FARMACEUTICE, PANSAMENTE, PRODUSE CHIMICE, CUTII PREFABRICATE, FLACOANE


Anunt de intentie numarul 19082/12.01.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumire, adresa si punct(e) de contact:
SPITALUL MUNICIPAL DR. ALEXANDRU SIMIONESCU HUNEDOARA
Adresa postala:  STR. VICTORIEI, NR14, HUNEDOARA, Localitatea:  Hunedoara, Cod postal:  331057, Romania, Punct(e) de contact:  ANGELA PISANO, Tel. 0254-713583, In atentia:  Farm.Diriginte Toma Felicia, Email:  [email protected], Fax:  0254-744141, Adresa internet (URL):  [email protected], Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Spital Municipal
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II.B: OBIECTUL CONTRACTULUI (FURNIZARE SAU SERVICII)
II.1) Denumirea data contractului de catre autoritatea contractanta
PRODUSE FARMACEUTICE
II.2) Tipul de contract si locul de livrare sau de prestare
Furnizare
Locul principal de livrare sau de executare : FARMACIA SPITALULUI
Cod NUTS: RO423 - Hunedoara
II.3) Descrierea succinta a naturii si a cantitatii sau a valorii bunurilor sau serviciilor
Valoarea estimata fara TVA: intre 8, 000, 000 si 14, 000, 000RON
Medicamente: cantitatile, forma farmaceutica, loturile, conditiile de livrare, etc se vor gasi in Documentatia de atribuire odata cu lansarea procedurilor;
Impartire in loturi
Nu
II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
33600000-6 - Produse farmaceutice (Rev.2)
II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire
Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de adjudecare: 07.03.2011
II.6) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.7)
Informatii suplimentare
Cantitatile, forma farmaceutica, loturile, conditiile de livrare, codurile CPV, etc se vor gasi in Documentatia de atribuire odata cu lansarea procedurilor;
II.1) Denumirea data contractului de catre autoritatea contractanta
PANSAMENTE
II.2) Tipul de contract si locul de livrare sau de prestare
Furnizare
Locul principal de livrare sau de executare : FARMACIA SPITALULUI
Cod NUTS: RO423 - Hunedoara
II.3) Descrierea succinta a naturii si a cantitatii sau a valorii bunurilor sau serviciilor
Valoarea estimata fara TVA: intre 150, 000 si 450, 000RON
Pansamente: cantitatile, calitatile, loturile, conditiile de livrare, etc se vor gasi in Documentatia de atribuire odata cu lansarea procedurii;
Impartire in loturi
Nu
II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
33141110-4 - Pansamente (Rev.2)
II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire
Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de adjudecare: 07.03.2011
II.6) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.7)
Informatii suplimentare
Cantitatile, calitatile, loturile, conditiile de livrare, etc se vor gasi in Documentatia de atribuire odata cu lansarea procedurii;
II.1) Denumirea data contractului de catre autoritatea contractanta
PRODUSE CHIMICE
II.2) Tipul de contract si locul de livrare sau de prestare
Furnizare
Locul principal de livrare sau de executare : FARMACIA SPITALULUI
Cod NUTS: RO423 - Hunedoara
II.3) Descrierea succinta a naturii si a cantitatii sau a valorii bunurilor sau serviciilor
Valoarea estimata fara TVA: intre 80, 000 si 150, 000RON
Produse chimice: cantitatile, calitatile, loturile, conditiile de livrare, etc se vor gasi in Documentatia de atribuire odata cu lansarea procedurii;
Impartire in loturi
Nu
II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
24000000-4 - Produse chimice (Rev.2)
II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire
Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de adjudecare: 07.03.2011
II.6) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.7)
Informatii suplimentare
Cantitatile, calitatile, loturile, conditiile de livrare, etc se vor gasi in Documentatia de atribuire odata cu lansarea procedurii;
II.1) Denumirea data contractului de catre autoritatea contractanta
CUTII PREFABRICATE
II.2) Tipul de contract si locul de livrare sau de prestare
Furnizare
Locul principal de livrare sau de executare : FARMACIA SPITALULUI
Cod NUTS: RO423 - Hunedoara
II.3) Descrierea succinta a naturii si a cantitatii sau a valorii bunurilor sau serviciilor
Valoarea estimata fara TVA: intre 80, 000 si 150, 000RON
CUTII PREFABRICATE: cantitatile, calitatile, loturile, conditiile de livrare, etc se vor gasi in Documentatia de atribuire odata cu lansarea procedurii;
Impartire in loturi
Nu
II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
44617300-1 - Cutii prefabricate (Rev.2)
II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire
Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de adjudecare: 07.03.2011
II.6) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.7)
Informatii suplimentare
Cantitatile, calitatile, loturile, conditiile de livrare, etc se vor gasi in Documentatia de atribuire odata cu lansarea procedurii;
II.1) Denumirea data contractului de catre autoritatea contractanta
FLACOANE
II.2) Tipul de contract si locul de livrare sau de prestare
Furnizare
Locul principal de livrare sau de executare : FARMACIA SPITALULUI
Cod NUTS: RO423 - Hunedoara
II.3) Descrierea succinta a naturii si a cantitatii sau a valorii bunurilor sau serviciilor
Valoarea estimata fara TVA: intre 80, 000 si 150, 000RON
FLACOANE: cantitatile, calitatile, loturile, conditiile de livrare, etc se vor gasi in Documentatia de atribuire odata cu lansarea procedurii;
Impartire in loturi
Nu
II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
39225730-1 - Flacoane (Rev.2)
II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire
Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de adjudecare: 07.03.2011
II.6) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.7)
Informatii suplimentare
Cantitatile, calitatile, loturile, conditiile de livrare, etc se vor gasi in Documentatia de atribuire odata cu lansarea procedurii;
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Principalele conditii financiare si modalitati de plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Contracte rezervate
Nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.2) Alte informatii
VI.3) Informatii privind cadrul de reglementare general
Site-uri Internet guvernamentale de unde se pot obtine informatii privind
Legislatia fiscala: www.mfinante.ro
Legislatia in domeniul protectiei mediului: www.mmediu.ro
Protectia muncii si conditii de munca: www.mmuncii.ro
VI.4) Data expedierii prezentului anunt
11.01.2011 12:43
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer