Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Produse lactate si de panificatie pentru copiii prescolari din gradinitele de stat cu program normal de 4 ore si elevii din clasele I-VIII din invatamantul preuniversitar de stat din Orasul Ulmeni


Anunt de participare numarul 84549/13.08.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
ORASUL ULMENI (PRIMARIA ORASULUI ULMENI)
Adresa postala: STR. PETRE DULFU NR.62/A, Localitatea: Ulmeni, Cod postal: 437355, Romania, Punct(e) de contact: Traian Oros, Tel.0262-264001, Email: [email protected], Fax: 0262-264001, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Produse lactate si de panificatie pentru copiii prescolari din gradinitele de stat cu program normal de 4 ore si elevii din clasele I-VIII din invatamantul preuniversitar de stat din Orasul Ulmeni
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Adresa /telefon
Ulmeni, str. P.Dulfu nr.27 ; Tel.0262/264003email: [email protected]
Ticau nr. 59
Manau Nr. 131 tel. 026226483557
Vicea, nr.
TOHAT, nr.43
Arduzel.nr.187, tel.0262264761
Chelinta nr.196, tel.0262264752
Somes-Uileac nr.288, tel.0262264437
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Produsele solicitate sunt: produse lactate - lapte UHT, in ambalaje de 200 g/unitate/elev/prescolar, preeum si transport la destinatari, respeetiv la fieare scoala si gradinita din orasul Ulmeni, asa cum sunt inscrise in Anexa nr.1 la Caietul de sarcini. produse de panificatie (cornuri, batoane) in greutate de 80 g/unitate/elev/prescolar, precum si transportul acestora la destinatari, respectiv la fiecare scoala si gradinita din orasul Ulmeni, inscrise in Anexa nr.1 la Caietul de sarcini;
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
15511210-8 - Lapte UHT (Rev.2)
15811300-9-Cornuri (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Cantitatile estimate de produse de panificatie si lactate care se vor achizitiona, sunt cele mentionate in Anexa nr. 1 si care vor fi livrate la Gradinitele de stat si private cu program normal de 4 ore si Scolile din invatamantul de stat si privat cu clasele I-VIII din orasul Ulmeni, pentru anul scolar 2009-2010.Lot 1- lapte UHT in ambalaje de 200g/unitate: 1171 elevi si prescolari x 172 zile = 201.412 portii/an scolar 2009-2010Lot 2- cornuri in ambalaje de 80g/unitate: 1171 elevi si prescolari x 172 zile = 201.412 portii/an scolar 2009-2010NOTA: numarul de beneficiari pe unitatea de invatamint este estimativ, urmand a se actualiza dupa definitivarea inscrierilor
Valoarea estimata fara TVA: intre 197, 384 si 200, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 15.09.2009 pana la 11.06.2010
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
- Cuantumul garantiei de buna executie a contractului de lucrari: Garantia de buna executie este de 10% din pretul contractului fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
bugetul local si bugetul de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Furnizor
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta obligatorie - Se solicita completarea formularului"12A" din sectiunea Formulare si Modele".1. Cerinta obligatorie - Se solicita completarea formularului12B din sectiuneaFormulare si Modele".2. Cerinta obligatorie - Se solicita Certificatele de AtestareFiscala privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata aimpozitelor si taxelor la bugetul general consolidat, inclusivtaxele locale - formulare tip eliberate de autoritatile competentedin tara in care candidatul/ofertantul este rezident, valabile la data
deschiderii ofertelor-original sau copii legalizate.Cerinta obligatorie - Se solicita completarea formularului"12C din sectiunea Formulare si Modele".
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Cerinta obligatorie: Certificat Constatator emis de OficiulRegistrului Comertului de pe langa Tribunalul in a carui razateritoriala isi desfasoara activitatea persoana juridica, insotitade anexa care cuprinde in mod explicit obiectul de activitatenecesar pentru indeplinirea contractului - original sau copie legalizata.2. Cerinta obligatorie: Certificat unic de Inregistrare emis deCamera de Comert si Industrie - copie.3. Cerinta obligatorie: Se solicita autorizatie de functionare, precum si orice alt act, document edificator considerat necesar pentru dovedirea apartenentei la categoria profesionala iimpusa de indeplinirea contractului.4. Cerinta obligatorie: Documente edificatoare care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punet de vedereprofesional, in conformitate cu prevederile legale din tara din carecandidatul/ofertantul este rezident, din care sa rezulte ca are obiectul de activitate necesar pentru indeplinirea contractuluiCerinta obligatorie : Fisa de informatii generale privind cifra de afaceri anuala pe ultimii 3 ani (formularul "20" din Sectiunea "Formulare si Modele").NOTA: In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular. De asemenea, subcontractorii peste 10% trebuie sa prezinte acest formular.2. Cerinta obligatorie: Ultimul Bilant contabil vizat si inregistrat de organele competente la 31.12.2008.3. Cerinta obligatorie : Scrisoare de bonitate bancara care cuprinde indicatorii : rata serviciului datoriei, solvabilitate si lichiditate curenta.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 24.08.2009 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
27.08.2009 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
Pana la: 30.10.2009
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 27.08.2009 12:00
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleus nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084;, Romania, Tel.: +4 (021)310.46.41, Email: [email protected], Fax: +4 (021)310.46.42
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
PRIMARIA ORAS ULMENI - SERVICIUL JURIDIC
Adresa postala: str. Petre Dulfu nr.62/A, Localitatea: Ulmeni, Cod postal: 437355, Romania, Tel.0262264001, Email: [email protected], Fax: 0262264957
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
13.08.2009 20:39
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer