Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Proiect integrat : proiectare si executie, inclusiv alimentarea cu energie electrica si asistenta tehnica, a obiectivului de investitie : ? Imbunatatirea retelei de drumuri de interes local, retea de canalizare si statie de epurare, construire centru af


Anunt de participare numarul 110978/10.11.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA RACIU
Adresa postala:  PRIMARIA RACIU, COMUNA RACIU, JUDET DAMBOVITA, Localitatea:  Raciu, Cod postal:  137267, Romania, Punct(e) de contact:  Primaria Raciu, Tel. 0245.242611, In atentia:  jr. Zaharia Alin, Email:  [email protected], Fax:  0245.242611, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Proiect integrat : proiectare si executie, inclusiv alimentarea cu energie electrica si asistenta tehnica, a obiectivului de investitie : ? Imbunatatirea retelei de drumuri de interes local, reteade canalizare si statie de epurare, construire centru after school in satul Raciu si dotare camin cultural in satul Raciu, comuna Raciu , judetul Dambovita?
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: Comuna Raciu, judet Dambovita
Codul NUTS: RO313 - Dambovita
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Proiectare si executie, inclusiv a sistemului de alimentare cu energie electrica si asistenta tehnica, a obiectivului de investitii: ? Imbunatatirea retelei de drumuri de interes local, reteade canalizare si statie de epurare, construire centru after school in satul Raciu si dotare camin cultural in satul Raciu, comuna Raciu, judetul Dambovita?.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45233225-2 - Lucrari de constructii de sosele cu o singura banda pe fiecare sens de circulatie (Rev.2)
45210000-2-Lucrari de constructii de cladiri (Rev.2)
45232400-6-Lucrari de constructii de canalizare de ape reziduale (Rev.2)
45252100-9-Lucrari de constructii de statii de epurare (Rev.2)
71322000-1-Servicii de proiectare tehnica pentru constructia de lucrari publice (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Total prestari servicii de proiectare: Se solicita oferta pentru proiectul integrat pe urmatoarele actiuni :
Imbunatatirea retelei dedrumuri de interes local
Retea de canalizare si statie de epurare
Construire centru after schoolPentru fiecare actiune se vor elabora :
Proiect tehnic ;
Detalii de executie ;
Caiete de sarcini ;
D.A. (documentatii pentru obtinerea acordurilor, avizelor, autorizatiilor) ;
Asistenta tehnica din partea proiectantuluiTotal executie lucrari : Se solicita oferta pentru proiectul integrat pe urmatoarele actiuni :
Imbunatatirea retelei dedrumuri de interes local
Retea de canalizare si statie de epurare
Construire centru after school
Valoarea estimata fara TVA: 9, 971, 503RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
21 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Valoarea garantiei de participare este de 199.430 lei.Garantia de buna executie se va constitui in procent de 10 % (5 % in cazul IMM-urilor) din valoarea contractului, exclusiv T.V.A
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri FEADR prin ProgramulNational de dezvoltare Rurala -Masura 3.2.2 ?Renovarea si modernizarea satelor- 80%Contributia Guvernului Romaniei de la bugetul centralizat al statului- 20%
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Operatorii economici participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la: a.) art. 180 din O.U.G. 34/2006, aprobata prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
b.) art. 181 din O.U.G. 34/2006, aprobata prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Persoanele juridice romane -copii dupa situatiile financiare anuale (bilant contabil, cont de profit si pierderi, anexe) pe anii 2007, 2008 si 2009.
Persoanele juridice straine -copie insotita de traducere autorizata in limba romana dupa documentele relevante, emise de autoritatile competente, care sa certifice indeplinirea cerintelor obligatorii privind nivelul minim al cifrei de afaceri anuale medii, nivelul minim al lichiditatii si rata profitului net.
Persoanele juridice romane -declaratii bancare corespunzatoare sau orice alte documente relevante care sa dovedeasca accesul ofertantului la o linie de credit sau alte mijloace financiare de minim 900.000 leipentru proiectul pentru care se depune oferta pentru a realiza cashflow deexecutie a lucrarii pe o perioada de 2 luni.
Persoanele juridice straine ?documentele relevante, in original sau copie legalizata, si traducere certificata in limba romana, emise de autoritatile competente din tara in care isi are sediul operatorul economic, din care sa rezulte accesul ofertantului la o linie de credit de minim 900.000 lei (sau echivalentul sumei in EURO la cursul B.C.E. valabil pentru data de 20.01.2009, respectiv 4, 3470 lei/euro) pentru proiectul pentru care se depune oferta.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
A.1) Ofertantul trebuie sa dovedeasca indeplinirea in ultimii 3 ani (2009, 2008 si 2007) a unui nivel minim al cifrei de afaceri de 14.500.000 lei, rata profitului net pe ultimii 3 ani sa fie pozitiva, a unui nivel minim al lichiditatii de 100% in anul 2009 .Pentru operatorii economici care nu au avut activitate in unul sau mai multi din anii 2009, 2008 sau 2007, cifra de afaceri se va lua in considerare in mod corespunzator.A.2) Ofertantul trebuie sa dovedeasca ca are acces la o linie de credit pentru proiectul pentru care depune oferta pentru suma de minim 900.000 lei (pentru persoanele juridice straine se va lua in calcul echivalentul sumei in EURO la cursul B.C.E valabil pentru data de 20.01.2009, respectiv 4, 3470 lei/euro. Cursul valutar valabil pentru aceasta data se va lua in calcul si pentru conversia altor valute.) pentru a realiza cashflow de executie a lucrarii pe o perioada de 2 luniMENTIUNE: Atunci cand un grup de operatori economici (asociati) depune oferta comuna, situatia economica si financiara se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Pentruexecutie / constructor : a) maximum 2 contracte, finalizate in ultimii 5 ani, avand ca obiect executia de lucrari de constructii civile , cu o valoare insumata de minim 690.000, 00 lei fara TVA.b) Pentru buna functionare a sistemului integrat, constructorul va face dovada ca a executat simultan in ultimii 5 ani, una din cerintele de mai jos : b . 1 . ) 1 lucrare de drum si 1 lucrare de retea canalizare si statie epurare care insumatesa aiba o valoare minima de 8.900.000, 00 lei fara TVA ;b . 2. )1 lucrare de drum si canalizare si 1 lucrare de statie de epurare care insumatesa aiba o valoare minima de 8.900.000, 00 lei fara TVA;b. 3 . ) 1 lucrare de drum , canalizare si statie epurare, cu ovaloare minima de 8.900.000, 00 lei fara TVA. Lucrarile vor fi de aceeasi natura si complexitate cu obiectul prezentei proceduri.
Pentru proiectare / proiectant :
Ofertantul va face dovada faptului ca in ultimii 3 ani a elaborat cel putin un proiect tehnic in domenii de alimentare cu apa si/sau canalizare, tratarea apelor menajere, cel putin unul in domeniul constuctiilor de drumuri si cel putin unul in constructii de cladiri in valoare cumulata de minim 350.000 lei (fara TVA).
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Lista principalelor servicii/lucrari executate in ultimii 3 ani pentru proiectant si 5 ani pentru constructorcare va contine valori, perioade si locul executiei serviciilor/lucrarilor, modul de indeplinire a obligatiilor, beneficiari si lista contractelor in derulare (daca exista).
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 26.11.2010 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
02.12.2010 11:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 02.12.2010 12:00
Locul: sediul Primariei Raciu, com. Raciu, str. Principala, nr. 455, judet Dambovita
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare, experti cooptati, reprezentantii ofertantilor, observatorii desemnati de catre CRPDRP - UCVAP.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Fonduri FEADR prin ProgramulNational de dezvoltare Rurala -Masura 3.2.2 ?Renovarea si modernizarea satelor- 80%Contributia Guvernului Romaniei de la bugetul centralizat al statului- 20%
Tip de finantare: Fonduri europene
VI.3) Alte informatii
Documentatia de atribuire se obtine gratuit de pe www.e-licitatie.ro. Atasarea in SEAP a studiului geo drumuri, piese desenate - canalizare, piese desenate - after school, piese desenate - drum, ridicari topo nu este posibila din motive tehnice si autoritatea contractanta are obligatia de a pune la dispozitia oricarui operator economic care a inaintat o solicitare in acest sens un exemplar din documentatia de atribuire, pe suport hartie ori pe suport magnetic, in conformitate cu art. 40, alin. 2 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala:  str. Stravropoleos, nr. 6, sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 0213104642, Email:  [email protected], Fax:  0213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
CURTEA DE APEL
Adresa postala:  str. Emile Zola, nr. 4, Localitatea:  Ploiesti, Cod postal:  10043, Romania, Tel. 0244522445, Email:  [email protected], Fax:  0244522445, Adresa internet (URL):  http: //portal.just.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta despre orice act al autoritatii contractante considerat nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Comuna Raciu
Adresa postala:  str. Principala, nr. 455, Localitatea:  Raciu, Cod postal:  137267, Romania, Tel. 0245242611, Email:  [email protected], Fax:  0245242611
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
08.11.2010 10:17
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer