Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Proiect integrat al ADi Braesti-Ion Neculce privind proiectarea si executia de lucrari pentru obietivul de investitii:Imbunatatirea retelei de drumuri de interes local;Prima infiintare a retelei publice de canalizare, in Buznea si Ganesti, din com. I. Nec


Anunt de participare numarul 90211/06.11.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Asociatia de Dezvoltare Intercomunitara Braesti Ion Neculce
Adresa postala: Str. Principala, nr. 1, Localitatea: Razboieni, Cod postal: 705311, Romania, Punct(e) de contact: Raluca Andreea Baltag, Tel.0232710880, Email: [email protected], Fax: 0232710780, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
asociere a doua autoritati contractante
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Proiect integrat al ADi Braesti-Ion Neculce privind proiectarea si executia de lucrari pentru obietivul de investitii: Imbunatatirea retelei de drumuri de interes local;Prima infiintare a retelei publice de canalizare, in Buznea si Ganesti, din com. I. Neculce, si, Braesti si Cristesti, din com. Braesti, jud. Iasi;Prima infiintare si dotare a centrului de ingrijire batrini si persoane cu nevoi speciale, in Braesti, com. Braesti, jud. Iasi; Prima infiintare si dotare a centrului de ingrijire copii
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: Comuna Braesti si Comuna Ion Neculce, jud. Iasi
Codul NUTS: RO - ROMANIA
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Proiectare tehnica, asistenta tehnica din partea proiectantului, executie lucrari de drumuri, alimentare cu apa si canalizare in sistem centralizat, centru de zi pentru persoanele care necesita ajutor social (batrani si copii), renovare obiective culturalesi modernizare drumuri comunale
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45332000-3 - Lucrari de instalatii de apa si canalizare si de conducte de evacuare (Rev.2)
45212300-9-Lucrari de constructii de cladiri destinate activitatilor artistice si culturale (Rev.2)
45215213-3-Lucrari de constructii de centre de ingrijire (Rev.2)
45233120-6-Lucrari de constructii de drumuri (Rev.2)
45252100-9-Lucrari de constructii de statii de epurare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru toate loturile
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Scopulcontractului il constituie achizitionarea de: A).- SERVICII DE PROIECTARE la fazele:
-Proiect Tehnic (P.Th.);
-Detalii de Executie(D.E.);
-Documentatii obtinere avize/acorduri (D.O.A/A.);
-Documentatie Tehnica pentru obtinerea Autorizatiei de Construire (D.T.A.C.);
-Asistenta tehnica din partea proiectantului, siB).- EXECUTIE DE LUCRARI, pentru investitia PROIECT INTEGRAT: -OBIECTIV NR. I Imbunatatirea retelei de drumuri de interes local, astfel: -Obiect nr. I.1 -Dc.93, trnson km. 0+000-9+400, Lim. oras Tg. Frumos-Cristesti-Braesti, com. I. Neculce si Braesti, jud. Iasi. -Obiect nr. I.2 -Ds.1, tronson km. 0+000-0+350, com. Braesti, jud. Iasi. -Obiect nr. I.3 -Dc.94, tronson km. 2+300-3+000, Rediu-Prigoreni, com. I. Neculce, jud. Iasi. -Obiect nr. I.4 -Ds.569, tronson km. 0+000-1+000, com. I. Neculce, jud. Iasi. -Obiect nr. I.5 -Dc.95, tronson km. 0+800-2+200, com. I. Neculce, jud. Iasi. -Obiect nr. I.6 -Ds.166, tronson km. 0+000-0+400, com. I. Neculce, jud. Iasi.-OBIECTIV NR. II: -Obiect nr. II.1 -Prima infiintare a retelei publice de canalizare, in Buznea si Ganesti, din com. I. Neculce, si, Braesti si Cristesti, din com. Braesti, jud. Iasi. -Obiect nr. II.2 -Prima infiintare a retelei publice de canalizare, in Rediu, com. Braesti, jud. Iasi. -Obiect nr. II.3 -Extindere retea publica de canalizare, in Prigoreni, com. I. Neculce, jud. Iasi.-OBIECTIV NR. III: -Obiect nr. III.1 -Prima infiintare a retelei publice de apa potabila, in Rediu, com. Braesti, jud. Iasi. -Obiect nr. III.2 -Extinderea retelei publice de apa potabila, in Prigoreni, com. I. Neculce, jud. Iasi.-OBIECTIV NR. IV -Prima infiintare si dotare a centrului de ingrijire batrini si persoane cu nevoi speciale, in Braesti, com. Braesti, jud. Iasi.-OBIECTIV NR. V -Prima infiintare si dotare a centrului de ingrijire copii, in Ganesti, com. I. Neculce, jud. Iasi.-OBIECTIV NR. VI -Modernizare camin cultural, localitatea Cristesti, comuna Braesti, judetul Iasi.
Valoarea estimata fara TVA: 21, 588, 070RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
28 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare -in valoare de 140.000 lei;Garantia de buna executie este de 5 % din valoarea contractului de lucrari
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Buget local si FEADR
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Persoana juridica romana si sau straina sau asocieri de persoane juridice si sau straine
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Operatorii economici participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art.180 din OUG 34/2006, aprobata prin Legea nr 337/2006Operatorii economici participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art.181 din OUG 34/2006, aprobata prin Legea nr 337/2006Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa indeplineasca conditiile prevazute in legislatie pentru a participa la procedura
- Certificatul constatator emis de Agentia Nationala de Administrare Fiscala, Directia Generala a Finantelor Publice, privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre statvalabil la data deschiderii ofertelor;
- Certificat constatator emis de Directia Finantelor Publice Locale privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor locale valabil la data deschiderii ofertelor;
- Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa tribunal
- Copie dupa certificatul de inregistrare
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Informatii generale;
- Fisa identificare financiara;
- Rezultatul exercitiilor financiare pe ultimii 3 ani Copii ale bilantului contabil si a contului de profit si pierdere, vizate de organul competent in urma carora sa se poata dovedi lichiditatea si solvabilitatea pe ultimii 3 ani;
- Declaratie privind faptul ca media anuala a cifrei de afaceri pe ultimii 3 (trei) ani calendaristici (2006 2007 2008) este mai mare sau egala cu:
- LOT 1 16.000.000 lei- LOT 2 20.000.000 lei
- LOT 3 4.000.000 lei
- Se va prezenta sustinerea financiara pentru aceasta lucrare, in valoare de minim 20 % din valoarea estimata a contractului realizata prin: - accesul garantat la o linie de credit in cazul in care ofertantul cistiga licitatia;
- depozite bancare;
- sustinerea unui tert in conformitate cu prevederile OUG. 34/2006.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani. Lotul 1 : EXPERINTA SIMILARA-Cerinta minima pentru executia de lucrari, in domeniul lucrari de constructii de drumuri si poduri : - executarea si finalizarea in ultimii 5 (cinci) ani a unui contract a carui valoare insumata minima sa fie de 8 000 000 lei (fara TVA).
¦ Cerinta minima pentru proiectare de lucrari de drumuri si poduri: - executarea si finalizarea, in ultimii 3 (trei) ani a maxim 3 (trei) contracte -pentru lucrari de proiectare de drumuri cu o valoare insumata de minim 450 000 lei (fara TVA)
Lotul 2 : EXPERINTA SIMILARA-Cerinta minima pentru executia de lucrari : - executarea si finalizarea in ultimii 5 (cinci) ani a unui contract a carui valoare insumata minima sa fie de 9 900 000 lei (fara TVA).
¦ Cerinta minima pentru proiectare de lucrari tehnico-edilitare de alimentari cu apa si de canalizare: - executarea si finalizarea, in ultimii 3 (trei) ani, a maxim3 (trei) contracte pentru lucrari de proiectare, cu o valoare insumata de minim 500 000 lei (fara TVA)
Lotul 3 : EXPERINTA SIMILARA : Cerinta minima pentru executia de lucrari: - executarea si finalizarea in ultimii 5 (cinci) ani a unui contract cu o valoare insumataminima de2 300 000 lei (fara TVA).
¦ Cerinta minima pentru proiectare in domeniul lucrari de constructii civile: executarea si finalizarea, in ultimii 3 (trei) ani (2006; 2007; 2008) a maxim 3 (trei) contract pentru lucrari de proiectare, cu o valoare insumata de minim120 000 lei (fara TVA)
Conditiile de mai sus pot fi indeplinite cumulativ in cazul asocierii sau subcontractarii. Documentele de mai sus vor fi prezentate in copie legalizata la notariat.
Si celelalte cerinte confrom fisei de date si a caietului de sarcini
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 18.12.2009 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
21.12.2009 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 21.12.2009 12:00
Locul: Sediul Asociatiei de Dezvoltare Intercomunitara Braesti-Ion Neculce
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare inclusiv expertii cooptati, reprezentanti imputerniciti ai ofertantilorpe baza imputernicirilor si a actelor de identitate, observatorUCVAP
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): FEADR
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleus nr. 6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.(+4) 021 310.46.41, Email: [email protected], Fax: (+4) 021 310.46.42
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Iasi
Adresa postala: Str. Anastasie Panu, nr. 25 bis, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700024, Romania, Tel.0232217808, Email: [email protected], Fax: 0232255907, Adresa internet (URL): http: //portal.just.ro/
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
In cel mult 10 zile de la data luarii la cunostinta despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Asociatia de dezvoltare intercomunitara Braesti - Ion Neculce
Adresa postala: Str. Principala, nr. 1, Localitatea: Razboieni, Cod postal: 705311, Romania, Tel.0232710880, Email: [email protected], Fax: 0232170780
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
04.11.2009 12:21
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer