Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - PROIECT INTEGRAT PRIMA INFIINTARE A RETELEI PUBLICE DE CANALIZARE, EXTINDEREA RETELEI PULICE DE APA POTABILA, ASFALTARE REABILITARE DRUM COMUNAL, REABILITARE MODERNIZARE CAMIN CULTURAL SI PRIMA INFIINTARE CENTRU SOCIAL AFTER SCHOOL in Comuna Silivasu de C


Anunt de participare numarul 107670/11.09.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Comuna Silivasu de Cimpie(Primaria)
Adresa postala:  silivasu de cimpie, str. principala, nr. 35, Localitatea:  Silivasu de Campie, Cod postal:  427270, Romania, Punct(e) de contact:  Leontina Morar, Tel. 0746826417, Email:  [email protected], Fax:  0263-356091, Adresa internet (URL):  primariibn.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
PROIECT INTEGRAT PRIMA INFIINTARE A RETELEI PUBLICE DE CANALIZARE, EXTINDEREA RETELEI PULICE DE APA POTABILA, ASFALTARE REABILITARE DRUM COMUNAL, REABILITARE MODERNIZARE CAMIN CULTURAL SI PRIMA INFIINTARE CENTRU SOCIAL AFTER SCHOOL in Comuna Silivasu de Campie, Judetul Bistrita-Nasaud
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Comuna Silivasu de Cimpie
Codul NUTS: RO112 - Bistrita-Nasaud
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
- PRIMA INFIINTARE A RETELEI PUBLICE DE CANALIZARE IN COMUNA SILIVASU DE CAMPIE, JUDETUL BISTRITA NASAUD;
- EXTINDEREA RETELEI PULICE DE APA POTABILA IN COMUNA SILIVASU DE CAMPIE, JUDETUL BISTRITA NASAUD;
- ASFALTARE REABILITARE DRUM COMUNAL IN COMUNA SILIVASU DE CAMPIE, JUDETUL BISTRITA NASAUD;
- MODERNIZARE REABILITARE CAMIN CULTURALIN COMUNA SILIVASU DE CAMPIE, JUDETUL BISTRITA NASAUD;
- PRIMA INFIINTARE CENTRU SOCIAL AFTER SCHOOL IN COMUNA SILIVASU DE CAMPIE, JUDETUL BISTRITA NASAUD;
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45232400-6 - Lucrari de constructii de canalizare de ape reziduale (Rev.2)
45200000-9-Lucrari de constructii complete sau partiale si lucrari publice (Rev.2)
45232150-8-Lucrari pentru conducte de alimentare cu apa (Rev.2)
45233120-6-Lucrari de constructii de drumuri (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
TOTAL EXECUTIE PROIECT INTEGRAT: Total = 7.898.550 lei .
- PRIMA INFIINTARE A RETELEI PUBLICE DE CANALIZARE IN COMUNA SILIVASU DE CAMPIE, JUDETUL BISTRITA NASAUD ? 4, 315, 370 LEI
- EXTINDEREA RETELEI PULICE DE APA POTABILA IN COMUNA SILIVASU DE CAMPIE, JUDETUL BISTRITA NASAUD ? 178, 860 LEI
- ASFALTARE/REABILITARE DRUM COMUNAL POTABILA IN COMUNA SILIVASU DE CAMPIE, JUDETUL BISTRITA NASAUD ? 2, 584, 158 LEI
- PRIMA INFIINTARE CENTRU SOCIAL AFTER SCHOOL IN COMUNA SILIVASU DE CAMPIE, JUDETUL BISTRITA NASAUD ? 25, 842 LEI
- REAILITARE MODERNIZARE CAMIN CULTURAL IN COMUNA SILIVASU DE CAMPIE, JUDETUL BISTRITA-NASAUD ? 794, 320 LEI
Valoarea estimata fara TVA: 7, 898, 550RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
18 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare - 150.000 lei. Cuantumul garantiei de buna executie: 5% din pretul fara TVA al contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fondul European Agricol pentru Dezvoltare Rurala ? FEADR si Buget local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
ASOCIERE
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Informatii generale despre ofertant- Date despre asociati/ societatea mixta/consortiuDeclaratii privind eligibilitateaDeclaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din ordonanta2.Certificat de atestare fiscala privind plata obligatilor care bugetul de stat
3. Certificat de atestare fiscala privind plata impozitelor si taxelor locale
4. Certificatul constatator
5. Imputernicire de semnatura pentru persoana autorizata sa semneze oferta6. Prezentarea de catre fiecare ofertant/asociat a Declaratiei privind calitatea de participant la procedura
Capacitatea de exercitare a activitatii profesionale (inregistrare)
Cerinta minime obligatorie: Prezentarea de catre fiecare ofertant/asociat a urmatoarelor documente:
1. Certificatul de inregistrare eliberat de Oficiul Registrului Comertului, xerocopie certificata, pentru conformitate cu originalul, cu semnatura si stampila sau Autorizatie de functionare / altele echivalente; In original sau copie legalizata
2. Certificatul de inregistrare in scopuri TVA (CIF)
Persoane juridice /fizice straine
Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional din tara de origine a ofertantului traduse si legalizate in limba romana.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta minima obligatorie pentru ofertantul principal si asociati:
1. Identificarea financiara. Daca ofertantul are conturi la mai multe banci va prezenta documentul de identificare financiara pentru fiecare banca in parte inclusiv Trezorerie, conform cu : Formularul nr. F8 din Sectiunea IV;
2. Bilanturile contabile, Contul de profit si pierdere, toate anexele, la data de 31.12.2007, 31.12.2008, 31.12.2009, vizate spre inregistrare la Directia Finante Publice (Autoritati competente), in copii xerox.
3. Completarea si prezentarea ? Fisa de informatii generale conform cu : Formularul nr. F5 din Sectiunea IV;.3. Cifra de afaceri medie anuala pe ultimii 3 ani (2007, 2008, 2009) sa fie de cel putin 15.790.000 Lei, (pe total in cazul societatilor mixte / consortiilor / asocierilor / subcontractantilor sau pentru o singura firma in cazul unui singur ofertant);1. Un document legal cu suma maxima a creditului obtenabil nominalizat pentru proiectul licitat, emis de o institutie financiara abilitata (contract de credit, scrisoare de confort/ intentie); Daca este un singur ofertant/societate mixta/consortiu/asociere de asemenea trebuie sa aiba acces la credite si alte facilitati financiare adecvate asigurarii cash-flow-ului pe durata executarii contractului. In orice caz resursele financiare proprii si/sau suma luata credit trebuie sa depaseasca 35% din valoarea Propunerii financiare, fara TVA.
2. Identificarea financiara.3. Este permisa sustinerea capacitatii economice si financiare a ofertantului de catre o alta persoana juridica (de ex. Banci comerciale, societati de asigurari, etc) pentru acordarea de credite asigurarii cash-flow-ului pentru implementarea proiectului.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Completarea si prezentarea Lista principalelor lucrari executate si finalizate in ultimii 5 ani conform cuFormularul nr. F9 din Sectiunea IV;
2. Contractele de executie lucrari si Procesele verbale de receptie la terminarea lucrarilor (PVRTL).
3. Declaratie privind personalul propus pentru indeplinirea contractului, informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea; se anexeaza CV-uri (conform formularului F19), copie dupa diplome, atestate sau autorizatii in termen de valabilitate, pentrupersonalul de conducere si personalul responsabil de indeplinirea contractului, Manager de proiect, RTE, CQ, AQ, SSM, PSI si in conformitate cuFormularul nr. F10 din Sectiunea IV;4. Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere, in ultimii 3 ani - in conformitate cuFormularul nr. F11 din Sectiunea IV;
5. Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari; Utilaje, echipamente, mijloace auto, statii autorizate, scule, dispozitive, tehnologii, etc.inconformitate cuFormularul nr. F12 din Sectiunea IV;
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
50%
Descriere: Componenta financiara
2.
Garantia tehnica a lucrarii
5%
Descriere: Componenta tehnica
3.
Termenul de executie a lucrarilor
5%
Descriere: Componenta tehnica
4.
Raport cost/eficienta al statiei de epurare
40%
Descriere: Componenta tehnica
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 23.09.2010 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
30.09.2010 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 30.09.2010 12:00
Locul: Sediul Autoritatii Contractante
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
conform art. 33(2)/OUG 34
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Proiect finantat prin Programul National de Dezvoltare Rurala (PNDR)Masura 322: Renovarea, dezvoltarea satelor, imbunatatirea serviciilor de baza pentru economia si populatia rurala si punerea in valoare a mostenirii rurale
Tip de finantare: Fonduri europene
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala:  STAVROPOLEOS, nr. 6, sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021/310.46.41, Email:  [email protected], Fax:  021/310.46.42, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
CURTEA DE APEL CLUJ - SECTIA CONTENCIOS ADMINISTRATIV SI FISCAL
Adresa postala:  Stefan Cel Mare nr.1, Localitatea:  Cluj, Cod postal:  400133, Romania, Tel. 0264-59.38.65, Email:  [email protected], Fax:  0264-59.38.66, Adresa internet (URL):  http: //www.curteadeapelcluj.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
COMUNA SILIVASU DE CAMPIE
Adresa postala:  Sat Silivasu de Campie nr.80, Localitatea:  Silivasu de Cimpie, Cod postal:  427270, Romania, Tel. 0263-356091, Email:  [email protected], Fax:  0263-356011
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
10.09.2010 10:19
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer