Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Proiect tehnic, detalii de executie, documentatii pentru obtinere avize si acorduri si documentatia pentru obtinere autorizatie de constructie, asistenta tehnica din partea proiectantului pe perioada de implementare a proiectului pentru obiectivele de inv


Anunt de participare numarul 69661/04.12.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Asociatia de Dezvoltare Intercomunitara "Valea Barcaului"
Adresa postala: nr.152, Localitatea: Boghis, Cod postal: 457262, Romania, Punct(e) de contact: Cristina Marina, Tel.0260/623850, Email: [email protected], Fax: 0260/623850
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Asociatii de dezvoltare intercomunitare
Activitate (activitati)
Altele: Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Proiect tehnic, detalii de executie, documentatii pentru obtinere avize si acorduri si documentatia pentru obtinere autorizatie de constructie, asistenta tehnica din partea proiectantului pe perioada de implementare a proiectului pentru obiectivele de investitie "Modernizare artere rutiere in localitatile Boghis si Plopis, judetul Salaj si modernizare camine culturale in localitatile Plopis si Fagetu - comuna Plopis, Preoteasa - comunaValcau de Jos si Bozies - comuna Boghis, judetul Salaj"
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura, servicii de inginerie specializata si servicii de inginerie integrata, servicii deproiectare urbanistica si peisagisitica, servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica, servicii de testari si analize tehnice
Locul principal de prestare: localitatile: Plopis, Fagetu si Iaz - comuna Plopis; localitatea Preoteasa- comuna Valcau de Jos; localitatea Bozies - comuna Boghis judetul Salaj si sediul operatorului economic.
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Elaborarea proiectului tehnic, caietelor de sarcini, detalii de executie, documentatii pentru obtinerea de avize si acorduri si documentatia pentru obtinerea autorizatiilor de construire, asistenta tehnica din partea proiectantului pe perioada de implementare a proiectului la urmatoarele 5 obiective de investitie:
1. Modernizare artere rutiere in localitatile Boghis si Plopis, judetul Salaj;
2. Modernizare camin cultural in localitatea Plopis - comuna Plopis, judetul Salaj;
3. Modernizare camin cultural in localitatea Fagetu - comuna Plopis, judetul Salaj;
4. Modernizare camin cultural in localitatea Preoteasa - comuna Valcau de Jos, judetul Salaj;
5. Modernizare camin cultural in localitatea Bozies - comuna Boghis, judetul Salaj.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71322500-6 - Servicii de proiectare tehnica pentru infrastructura de transport (Rev.2)
71321000-4-Servicii de proiectare tehnica a instalatiilor mecanice si electrice pentru constructii (Rev.2)
71322000-1-Servicii de proiectare tehnica pentru constructia de lucrari publice (Rev.2)
71356200-0-Servicii de asistenta tehnica (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
- Elaborarea proiectului tehnic, caiete de sarcini, detalii de executie, documentatii pentru obtinerea de avize si acorduri si documentatia pentru obtinerea autorizatiilor de construire
- Asistenta tehnica din partea proiectantului pe perioada de implementare a proiectului.
Valoarea estimata fara TVA: 405, 917RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
120 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
1. Garantia de participare la licitatie in suma de 4100 lei;2. Garantia de buna executie 2% din pretul contractului fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
FEADR (Contributia Uniunii Europene 80% si a Guvernului Romaniei 20%)
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Societati mixte/ Consortii/ Asociati/ Subcontractanti
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea;
Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute in prevederile art. 181 din OUG. nr. 34/2006;Certificate constatatoare (originale sau copii legalizate) privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul de stat si a impozitelor si taxelor locale (certificate tip emise de organismele competente din tara in care ofertantul este rezident), valabile la data deschiderii ofertelor;
Declaratie privind calitatea de participant la procedura;
Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora;
Acorduri de asociere legalizate;
Acorduri cu subcontractantii legalizate;
Certificat de inregistrare (original sau copie legalizata);
Certificat constatator emis de ORC (original sau copie legalizata) emis cucel mult 30 de zile inainte de data deschiderii ofertelor din care sa rezulte ca obiectul deactivitate al ofertantului include efectuarea serviciilor ce fac obiectul achizitiei; forma de inregistrare ca persoana fizica (unde este cazul);
Atestare sau apartenenta din punct de vedere profesional in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este stabilit (daca este cazul), tradus in limba romana si legalizata.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Cifra de afaceri medie pe ultimii trei ani 700000 lei (pe total in cazul societatilor mixte/consortiilor/asocierilor/subcontractantilor sau pentru o singura firma in cazul unui singur ofertant) /echivalent euro corespunzator BCE de la data de 15.04.2008, iar profitul anual net pe ultimul an sa fie pozitiv.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1. Declaratie privind cifra de afaceri pentru o perioada anterioara care vizeaza ultimii 3 ani.2. Copii de pe bilanturile contabile, inclusiv cont de profit si pierdere pe ultimii 3 ani (la data de 31.12.2005; 31.12.2006; 31.12.2007) , inregistrate la Directia Generala a Finantelor Publice.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Ofertantul va demonstra faptul ca a derulat 5 contracte de servicii proiectare tehnica drumuri cu o valoare cumulata de 250000 lei (valoare fara TVA) cu mentiunea ca doua contracte sa fie la valoarea de 190000 lei (valoare fara TVA) incheiate si finalizate in ultimii trei ani. De asemenea ofertantul va demonstra ca a derulat cel putin trei proiecte tehnice de contructii/reabilitari/modernizari pentru asezaminte culturale, indiferent de valoarea acestora in ultimii trei ani;
Ofertantul trebuie sa aiba asigurat personalul de specialitate necesar indeplinirii contractului din care minim un inginer in specialitatea constructii civile, minim doi specialisti in specialitatea constructii de drumuri, respectiv minim un inginer specialist in instalatii pentru constructii.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1. Lista prinicipalelor servicii prestate in proiectarea de drumuri in ultimii trei ani;2. Lista principalelor servicii prestate in proiectarea de asezaminte culturale in ultimii trei ani;3. Copii ale contractelor de servicii similare cu recomandari din partea beneficiarului;4. Proces verbal de receptie la contracte;5. Declaratie referitoare la efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere;6. CV-urile persoanelor, specialistilor implicati in derularea contractului+copii de pe cartea de munca+diploma de studii.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Punctaj financiar
70%
Descriere: Punctaj maxim pentru cel mai scazutpret
2.
Punctaj tehnic
30%
Descriere: Cea mai scurta perioada de realizare
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
39/50/03.12.2008
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 05.01.2009 16:00
Documente de plata: DA
Pretul: 800 RON
Conditii si modalitate de plata: Cerere+dovada platii care poate fi achitata in cont RO52RZBR0000060007711539, Raiffeisen Bank Simleu Silvaniei/la sediul beneficiarului.
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
12.01.2009 12:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
Pana la: 13.03.2009
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 12.01.2009 14:00
Locul: Sediul autoritatii contractante
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de evaluare, reprezentantii ofertantilor sau delegati imputerniciti (imputernicire scrisa in original) si un reprezentant al CRPDRP.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Proiect finanta prin FEADR, in cadrul masurii 322 "Renovarea si dezvoltarea satelor, imbunatatirea serviciilor de baza pentru economie si populatia rurala si punerea in valoare a mostenirii rurale".
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str.Stravropoleos, nr.6, sect.3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021-3104641, Email: [email protected], Fax: 021-3104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel, sectia contencios administrativ si fiscal, pe raza careia se afla sediul autoritatii contractante
Adresa postala: Str. Stefan cel Mare, nr.1, Localitatea: Cluj Napoca, Cod postal: 400133, Romania, Tel.0264-431063, Fax: 0264-593866
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Asociatia de Dezvoltare Intercomunitara "Valea Barcaului"
Adresa postala: nr.152, Localitatea: Boghis, Cod postal: 457262, Romania, Tel.0260-623850, Email: [email protected], Fax: 0260-623850
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
04.12.2008 08:49
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer