Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Proiectare tehnica , asistenta tehnica din partea proiectantului, executie lucrari de infintare sistem de alimentare cu apa , sistem de canalizare menajera si statie de epurare, infiintare centru de ingrijire a copiilor tip after school comuna Clejani


Anunt de participare numarul 104162/20.07.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Comuna Clejani (Consiliul Local Clejani)
Adresa postala:  Comuna Clejani, Localitatea:  Clejani, Cod postal:  087045, Romania, Punct(e) de contact:  Iulian Stefanache, Tel. 0246261176, Email:  [email protected], Fax:  0246261176, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Proiectaretehnica , asistenta tehnica din partea proiectantului, executie lucrari deinfintare sistem de alimentare cu apa , sistemde canalizare menajera si statie de epurare, infiintare centru de ingrijire a copiilor tip after school comuna Clejani, jud Giurgiu
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: Comuna Clejani
Codul NUTS: RO - ROMANIA
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Proiectaretehnica , asistenta tehnica din partea proiectantului, executie lucrari deinfintare sistem de alimentare cu apa , sistemde canalizare menajera si statie de epurare, infiintare centru de ingrijire a copiilor tip after school comuna Clejani, jud Giurgiu
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71322000-1 - Servicii de proiectare tehnica pentru constructia de lucrari publice (Rev.2)
45215221-2-Lucrari de constructii de centre de asistenta de zi (Rev.2)
45232150-8-Lucrari pentru conducte de alimentare cu apa (Rev.2)
45232400-6-Lucrari de constructii de canalizare de ape reziduale (Rev.2)
71311100-2-Servicii de asistenta in domeniul lucrarilor publice (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Servicii de proiectare pentru INFIINTARE SISTEM CENTRALIZAT ALIMENTARE CU APA IN SATELE CLEJANI SI PODU DOAMNEI
Servicii de proiectare pentru SISTEM DE CANALIZARE MENAJERA SI STATIE DE EPURARE IN SATELE CLEJANI SI PODU DOAMNEI
Servicii de proiectare pentru CENTRU DE INGRIJIRE A COPIILOR TIP AFTER SCHOOLServicii de asistenta tehnica din partea proiectantului pentru INFIINTARE SISTEM CENTRALIZAT ALIMENTARE CU APA IN SATELE CLEJANI SI PODU DOAMNEI
Servicii de asistenta tehnica din partea proiectantului pentru SISTEM DE CANALIZARE MENAJERA SI STATIE DE EPURARE IN SATELE CLEJANI SI PODU DOAMNEI
Servicii de asistenta tehnica din partea proiectantului pentru CENTRU DE INGRIJIRE A COPIILOR TIP AFTER SCHOOLLucrari de executiepentru INFIINTARE SISTEM CENTRALIZAT ALIMENTARE CU APA IN SATELE CLEJANI SI PODU DOAMNEI
Lucrari de executiepentru SISTEM DE CANALIZARE MENAJERA SI STATIE DE EPURARE IN SATELE CLEJANI SI PODU DOAMNE
Lucrari de executiepentru CENTRU DE INGRIJIRE A COPIILOR TIP AFTER SCHOOL
Valoarea estimata fara TVA: 9, 463, 984RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare pentru valoarea de 140000 RON.Se va constitui garantia de buna executie, in procent de 7 % din valoarea contractului, exclusiv TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul local si FEADR
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Persoana juridica romana si sau straina sau asociere de persoane juridice si sau straine
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Operatorii economici participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 180 din OUG 34/2006, aprobata prin Legea nr. 337/2006.
Operatorii economici participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006, aprobata prin Legea nr. 337/2006Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa indeplineasca conditile prevazute de legislatie pentru participarea la procedura.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Date privindsituatiile financiare anuale pe anii 2007, 2008, 2009(bilanturilecontabilela 31.12.2007, 31.12.2008, 31.12.2009 impreuna cu anexele la bilanturi, inregistrate la Administratia financiara ).Valorile vor fi exprimate in lei.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Ofertantul trebuie sa dispuna de echipamente si bunuri necesare indepliniri contractului.
Ofertantul trebuie sa fie atestat in elaborarea documentatiilor pentru fundamentarea solicitarii avizului de gospodarire a apelor si autorizatiei degospodarire a apelor conform Ordinului nr. 1671/25.10.2007 sau va prezenta contract de asociere sau subcontractare cu o firma atestata.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 09.08.2010 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
11.08.2010 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 11.08.2010 14:00
Locul: Str. Principala , comuna Clejani, satul Clejani, Judetul Giurgiu, cod postal 087045
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
1)membrii comisiei de evaluare2)reprezentantii autorizati ai ofertantilor;3)alte persoane autorizate de Autoritatea contractanta;4)observatori din partea CRPDRP5) reprezentanti UCVAP
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): PNDR
Tip de finantare: Fonduri europene
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Curtea de Apel Bucuresti, Sectia de contencios administrativ si fiscal
Adresa postala:  Splaiul Independentei nr.5, Sector 4, Bucuresti, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  050091, Romania, Tel. 021-319.51.80, 021-319.51.81, 021, Email:  [email protected]; [email protected], Fax:  BIRP 3191674, Adresa internet (URL):  http: //portal.just.ro/InstantaContact.aspx?idInstitutie=2
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliul Natrional de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Str. Stavropoleos, nr 6, Sect 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021 3104641, Email:  [email protected], Fax:  021 3104642, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 zile
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Primaria Clejani
Adresa postala:  Str. Principala , comuna Clejani, satul Clejani, Judetul Giurgiu, Localitatea:  Clejani, Cod postal:  087045, Romania, Tel. 0246261176, Email:  [email protected], Fax:  0246261003
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
16.07.2010 12:02
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer