Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Proiectare pentru obiectivul Lucrari prioritare de extindere si reabilitare a retelelor de alimentare cu apa si canalizare in localitatea Vadu Crisului, judetul Bihor


Anunt de participare numarul 19052/15.06.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA VADU CRISULUI
Adresa postala: LOCALITATEA VADU CRISULUI NR.693, Localitatea: Vadu Crisului, Cod postal: 417615, Romania, Punct(e) de contact: DOREL FLORIAN COSMA, Tel.0259/443037, Email: [email protected], Fax: 0259/443037, Adresa internet (URL): Localitatea Vadu Crisului nr 693, judetul Bihor
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Proiectare pentru obiectivul Lucrari prioritare de extindere si reabilitarea retelelor de alimentare cu apa si canalizare in localitatea Vadu Crisului, judetul Bihor
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura, servicii de inginerie specializata si servicii de inginerie integrata, servicii deproiectare urbanistica si peisagisitica, servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica, servicii de testari si analize tehnice
Locul principal de prestare: comuna Vadu Crisului, localitatile Vadu Crisului, Birtin si Topa de Cris.
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Elaborare documentatie tehnica fazele: studii de teren, PT+CS+DE+DL+PAC, studii si documentatii pentru obtinerea avize si acorduri.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
74232100-5 - Servicii de proiectare tehnica a instalatiilor mecanice si electrice pentru constructii (Rev.1)
74232200-6-Servicii de proiectare tehnica pentru constructia de lucrari publice (Rev.1)
74232220-2-Servicii de proiectare a conductelor (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Proiectare fazele: studii de terenPT+CS+DE+DL+PAC, inclusiv studii si documentatii pentru obtinerea avize si acorduri .
Valoarea estimata fara TVA: 270, 030RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
31 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare in valoare de3000 lei. Garantie de buna executie va fi de 10% din pretul contractului (se va constitui la semnarea contractului).
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Finantare: Buget de stat si bugetul Local (al comunei: Vadu Crisului). Plata se va efectua dupa predarea fiecarei faze de proiectare in baza facturii si a procesului verbal de receptie.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
In cazul in care oferta castigatoare este oferta comuna a mai multor ofertanti, asocierea acestora va trebui legalizata
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea; Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181;Indeplinirea obligatiilor de plata catre bugetul general consolidat si bugetul local la data de 31.04. 2007 sau o data ulterioara acesteia; certificat constatator emis de ORC. In caz de asociere, documentele mentionate vor fi prezentate de catre fiecare asociat.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Prezentarea bilanturilor contabile pe anii 2004, 2005, 2006; Cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani ( 2004, 2005 si 2006
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Pentru a fi calificat ofertantul va trebui: sa demonstreze ca a inregistrat profit in anii 2003, 2004 si 2005; Ca a inregistrat o cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani de cel putin 400000 lei.In caz de asociere situatia economica si financiara se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor asociatilor.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind lista principalelor proiecte elaborate in ultimii 3 ani; Informatii privind personalul tehnic de specialitate; informatii referitoare la dotarea tehnica; lista cu subcontractantii (daca este cazul); Atestat privind certificarea sistemului calitatii .
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cel putin doua servicii de proiectare de acelasi tip (respectiv servicii de proiectare pentru statie de epurare, pentru gospodarie de apa, pentru retele de apa sau pentru retele canal) executate in ultimii trei ani in valoare insumata de minim 70000. lei( fara TVA);In caz de asociere capacitatea tehnica se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor asociatilor
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
pretul ofertei
49%
Descriere:
2.
solutia tehnologica
31%
Descriere:
3.
costul estimativ al lucrarilor
10%
Descriere:
4.
durata de realizare a serviciului
10%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
2424/2007
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 12.07.2007 12:00
Documente de plata: DA
Pretul: 500 RON
Conditii si modalitate de plata: Casieria Primariei comunei Vadu Crisului, judetul Bihor; cont nr.RO32TREZ08121360250xxxxx deschis la trezoreria orasului Alesd.
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
19.07.2007 12:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 19.07.2007 13:00
Locul: comuna Vadu Crisului, sediul Primariei Vadu Crisului nr 693, judetul Bihor
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare si reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str: STAVROPOLEOS nr 6, sector 3 , localitatea Bucuresti, cod postal :010873, Romania, telefon+4(021)3104642, e-mail: [email protected], fax+4(021)3104642, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010873, ,Romania, Tel.+4(021)3104642, Email: [email protected], Fax: +4(021)3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul urbanism si Amenajarea Teritoriului
Adresa postala: comuna Vadu Crisului, localitatea Vadu Crisului, nr: 693, cod postal 417615, Romania, telefon 0259/443037, e-mail [email protected] 0259/443037, Localitatea: Vadu Crisului, Cod postal: 417615, Romania, Tel.0259/443037, Email: [email protected]., Fax: 0259/443037
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
13.06.2007 11:53
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer