Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - PROIECTARE SI EXECUTIE ALIMENTARE CU APA COMUNA VOINESTI, JUD.VASLUI


Anunt de participare numarul 68528/12.11.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNAVOINESTI (CONSILIUL LOCAL VOINESTI)
Adresa postala: COMUNA VOINESTI, JUDETUL VASLUI, Localitatea: Voinesti, Cod postal: 737595, Romania, Punct(e) de contact: IONEL CRISTINEL MURARU, Tel.0235/347316, Email: [email protected], Fax: 0235/347410
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
Altele: servicii publice locale
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
PROIECTARE SI EXECUTIE ALIMENTARE CU APA COMUNA VOINESTI, JUD.VASLUI
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: COMUNA VOINESTI, JUD.VASLUI
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
PROIECTARE SI EXECUTIE ALIMENTARE CU APA COMUNA VOINESTI, JUD.VASLUI
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45232150-8 - Lucrari pentru conducte de alimentare cu apa (Rev.2)
71322000-1-Servicii de proiectare tehnica pentru constructia de lucrari publice (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
CONFORM CAIET DE SARCINI
Valoarea estimata fara TVA: 2, 650, 000RON
II.2.2) Optiuni
Da
AUTORITATEA CONTRACTANTA ISI REZERVA DREPTUL DE A SUPLIMENTA CANTITATILE DE LUCRARI CU 50%.
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantie de participare = 35.000, 00 lei, garantie de buna executie = 7% din valoarea contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
cu OP din contul achizitorului.HG577/1997
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Contract de asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta obligatorie: 1. prezentare formular 12A (anexat ) declaratie de eligibilitate,
2. Caziere judiciare pentru persoanele de conducere, respectiv pentru: director/administrator, director economic si sef santier.
Cerinta obligatorie: 3. prezentare formular 12B (anexat )
Important: In situatia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul se afla intr-una din situatiile prevazute de art.181 din OUG34/2006, acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului de lucrari.
Cerinta obligatorie:
Se vor prezenta:
4. Certificat fiscal privind situatia taxelor si impozitelor datorate bugetului de stat de la ANAF, valabil la data deschiderii ofertelor in original sau copie legalizata.
5. Certificat fiscal privind situatia taxelor si impozitelor locale valabile la data deschiderii ofertelor in original sau copie legalizata.
Important: Sunt eliminati ofertantii care inregistreaza datorii la bugetul de stat sau bugetul local.Cerinta obligatorie:
Se vor prezenta:
6. Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului din care sa rezulte obiectul de activitate al societatii , care trebuie sa fie in conformitate cu obiectul contractului original sau copie legalizata.
7. Certificat de inregistrare emis de Oficiul Registrului Comertului copie
8. Declaratie privind calitatea de participant la procedura Formular 12C
9. Autorizatie de functionare / altele echivalente
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinte obligatorii:
10. Informatii generale conf.formular anexat
Cifra de afaceri medie pe ultimii trei ani: 7.500.000 lei.
11. Bilanturi contabile- la 31.12.2007- la 30.06.2008Bilanturile contabile vor fi vizate si inregistrate de organele competente.
Important: Operatorul economic care inregistreaza pierderi in bilanturile contabile solicitate este descalificat.
12. Operatorul economic trebuie sa faca dovada asigurarii cash flow-ului pentru sustinerea financiara a lucrarii, prin prezentarea dovezii detinerii de depozite bancare in valoare de 700.000 lei sau existenta unei linii de credit bancar in valoare de 700.000 lei valabile la data deschiderii ofertelor. Documentele prezentate vor avea viza bancii si se vor prezenta in original. Neprezentarea acestor documente atrage dupa sine descalificarea operatorului economic.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta minima:
-Pentru executant: -Prezentare formular 12 FLista principalelor lucrari similare executate in ultimii 5 ani.-Se solicita prezentarea a minim o lucrare similara ca experienta, executata in ultimii 5 ani.Se vor anexa copii ale contractelor de executie lucrari, a proceselor verbale de receptie la terminarea lucrarilor, recomandari emise de catre beneficiarii lucrarilor respective cu viza ISC.-Pentru proiectant: -Prezentare formular 12 FLista principalelor prestari servicii similare in ultimii 5 ani.-Se solicita prezentarea a minim o prestare de servicii similaraproiectare sistem de alimentare cu apa ca experienta, executata in ultimii 5 ani.
14. Se va prezenta Certificat de Calificare ARACO pentru urmatoarele coduri CAEN: 4221Lucrari de constructii a proiectelor utilitare pentru fluide sau echivalent, 4211Lucrari de reparatii a drumurilor sau echivalent.
15. Completare formular 12HDeclaratie care contine informatii privind dotarile specifice, echipamentul tehnic, instalatiile pe care ofertantul se angajaza sa le utilizeze pentru indeplinirea contractului ce urmeaza a fi atribuit.
16. Completare formular 12IInformatii privind personalul tehnic de specialitate si de asigurare a calitatii, precum si efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere.
17. Lista cu personalul angajat pentru derularea contractului in cauza: responsabilCQ, RTE si responsabil proiectare.18. Completareformular cu subcontractantii si specializarea acestoraformular 12G.Se vor prezenta certificatele:
ISO9001:2001 sau echivalent
ISO14001:2005 sau echivalent
OHSAS18001:2004 sau echivalent.Se prezinta planul de asigurare a calitatii pentru lucrarea ce se executa, iar programul de control al calitatii va avea viza ISC Vaslui.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
1
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 08.12.2008 13:00
Documente de plata: DA
Pretul: 100 RON
Conditii si modalitate de plata: numerar la casieria autoritatii contractante.
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
11.12.2008 14:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 11.12.2008 15:00
Locul: PRIMARIA COMUNEI VOINESTI
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
COMISIA DE EVALUARE, INVITATI, IMPUTERNICITII OFERTANTILOR
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: str. STAVROPOLEOS nr.6 sector 3, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030041, Romania, Tel.0213104641, Fax: 0213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Consiliul Local Voinesti
Adresa postala: Comuna Voinesti, jud.Vaslui., Localitatea: Comuna Voinesti, Cod postal: 737595, Romania, Tel.0235 347316, Email: [email protected], Fax: 0235 347410
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
10.11.2008 17:08
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer