Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Proiectare si executie de lucrari pentru obiectivul de investitii Proiect integrat: infiintare retea publica de apa potabila, retea publica de apa uzata si statie de epurare, in satele Bogdan-Voda, Saucesti si Schineni, com. Saucesti, jud. Bacau


Anunt de participare numarul 81082/26.06.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA SAUCESTI (Primaria Comunei Saucesti)
Adresa postala: Com. SAUCESTI, Localitatea: Saucesti, Cod postal: 607540, Romania, Punct(e) de contact: MANEA COSTINEL-STEFANITA, Tel.0234215131, In atentia: MANEA COSTINEL-STEFANITA, Email: [email protected], Fax: 0234215218, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Proiectare si executie de lucrari pentru obiectivul de investitii Proiect integrat: infiintare retea publica de apa potabila, retea publica de apa uzata si statie de epurare, in satele Bogdan-Voda, Saucesti si Schineni, com. Saucesti, jud. Bacau
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: COMUNA Saucesti, judetul Bacau
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Obiectul contractului il reprezinta Proiectarea si executia de lucrari pentru obiectivul de investitii Proiect integrat: Infiintare retea publica de apa potabila, retea publica de apa uzata si statie de epurare, in satele Bogdan-Voda, Saucesti si Schineni, com. Saucesti, jud. Bacau
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45332000-3 - Lucrari de instalatii de apa si canalizare si de conducte de evacuare (Rev.2)
45252100-9-Lucrari de constructii de statii de epurare (Rev.2)
71248000-8-Supraveghere a proiectului si documentare (Rev.2)
71322000-1-Servicii de proiectare tehnica pentru constructia de lucrari publice (Rev.2)
71322200-3-Servicii de proiectare a conductelor (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Se doreste proiectarea si executia de lucrari pentru obiectivul de investitii Proiect integrat: infiintare retea publica de apa potabila, retea publica de apa uzata si statie de epurare, in satele Bogdan-Voda, Saucesti si Schineni, com. Saucesti, jud. Bacau
Valoarea estimata fara TVA: 8, 627, 600RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare: 170.000 RON
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul local si Fondul European Agricol pentru Dezvoltare Rurala, Masura 322
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere legalizata.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Operatorii economici trebuie sa prezinte:
- Declaratie privind calitatea de participant la procedura;
- Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 180, 181 ale OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, inclusiv anexe (certificate constatatoare);
- Certificat de cazier fiscal;
- Certificat constatator ORC;
- Informatii generale despre ofertant;
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Operatorii economici trebuie sa prezinte:
- Bilant 2006, 2007, 2008;
- Fisa de informatii generale. Declaratie privind faptul ca media anuala a cifrei de afaceri pe ultimii 3 (trei) ani calendaristici (2006 - 2007 - 2008) este mai mare sau egala cu 25.000.000 lei;
- O adresa din partea unei unitati bancare, in original, care sa garanteze o linie de credit aprobata si neconsumata, pentru aceasta lucrare, in valoare de minim 25% din valoarea estimata a contractului;
- Sau depozit bancar echivalent;
- Sau a unui angajament ferm al bancii emitente prin care garanteaza acordarea unei linii de credit in valoare de minim 25% din valoarea estimata a contractului in cazul in care acest contract va fi atribuit solicitantului.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
- Media anuala a cifrei de afaceri pe ultimii 3 (trei) ani calendaristici (2006 - 2007 - 2008) este mai mare sau egala cu 25.000.000 lei.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Operatorii economici trebuie sa prezinte: - Lista principalelor lucrari executate/proiectate in ultimii 5 ani;Fiecare formular va fi insotit de:
- Recomandari ale beneficiarilor;
- Contracte de executie;
- Procesele-verbale de predare a lucrarilor de proiectare;
- Declaratie privind echipamentele tehnice, utilaje, instalatii;
- Declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani (2006 - 2008);
CV-urile personalului de conducere si a persoanelor cheie:
Ofertantii vor prezenta copii ale urmatoarelor documente:
- Certificat de atestare tehnico-profesionala + LEGITIMATIE in termen de valabilitate pentru calitatea de responsabil tehnic in domeniul constructii edilitare si de gospodarie comunala (IX);
- Certificat de atestare tehnico- profesionala + diploma de inginer pentru responsabil tehnic in domeniul constructii civile, industriale (I);
- Autorizatii de sudor PE-HD minim 2;
- Autorizatii de sudor in otel minim 2;
- Certificat de atestare profesionala in Securitate si sanatate in munca pentru persoana responsabila cu protectia muncii, securitatea muncii si PSI;
- Decizie de numire a persoanei desemnate Responsabil cu implementarea si mentinerea Sistemului de Management Integrat (SMI);
- Autorizatie ISC, diploma inginer pentru responsabil cu controlul tehnic de calitate in constructii in domeniul lucrari si retele de alimentare cu apa si canalizare;
- Autorizatie ISC, diploma inginer pentru responsabil cu controlul tehnic de calitate in constructii in domeniul constructiilor civile, industriale, categoria de importanta B/C;
- Autorizatie ISC, diploma inginer pentru responsabil cu controlul tehnic de calitate in constructii in domeniul produse pentru constructii;
Pentru toti specialistii solicitati se vor prezenta:
- declaratie de disponibilitate;
- acte conforme cu legislatia muncii privind relatia de munca intre ofertant si personalul cheie.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cerinta minima pentru executie: - executarea si finalizarea in ultimii 5 (cinci) ani a minim 3 contracte cu o valoare minima de 3.000.000 lei fiecare.Fiecare formular va fi insotit de: - recomandari ale beneficiarilor vizate de ISC;contractele de executie;
- procesele verbale de receptie la terminarea lucrarilor.Cerinta minima pentru proiectare: - executarea si finalizarea in ultimii 5 (cinci) ani a minim 3 contracte pentru lucrari de proiectare similare cu o valoare minima de 100.000 lei fiecare.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 17.07.2009 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
20.07.2009 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 20.07.2009 11:00
Locul: Comuna Saucesti, jud. Bacau
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Imputernicitii ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Fondul European Agricol pentru Dezvoltare Rurala, Masura 322 "Renovarea si dezvoltarea satelor, imbunatatirea serviciilor de baza pentru economia si populatia rurala si punerea in valoare a mostenirii culturale".
VI.3) Alte informatii
Documentatia de atribuire se poate obtine de la sediul autoritatii contractante sau de pe SEAP
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: Strada Stavropoelos, nr. 3, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
CURTEA DE APEL BACAU
Adresa postala: Str. Cuza Voda, nr. 1, Localitatea: Bacau, Cod postal: 600274, Romania, Tel.0234513296, Email: [email protected], Fax: 0234514275
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Contestatia poate fi depusa in cel mult 5 zile de la data luarii la cunstinta de catre contestatar despre un act al autoritatii contractante pe care acesta il considera nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Primaria Saucesti, judetul Bacau - Biroul Financiar-contabil si achizitii publice
Adresa postala: Comuna Saucesti, judetul Bacau, Localitatea: Saucesti, Cod postal: 607540, Romania, Tel.0234215131, Email: [email protected], Fax: 0234215218
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
26.06.2009 10:06
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer