Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Proiectare si executie Extindere retea de alimentare cu apa in comuna Celaru, Retea de canalizare si statie de epurare in satele Celaru, Ghizdavesti, Soreni si Marotinu de Jos, Modernizare drumuri comunale Comuna celaru, Judetul Dolj


Anunt de participare numarul 92280/16.12.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA CELARU (CONSILIUL LOCAL CELARU JUD. DOLJ)
Adresa postala: COM. CELARU, JUD. DOLJ, Localitatea: Celaru, Cod postal: 207175, Romania, Punct(e) de contact: STROE MARIN, Tel.0251375509, Email: [email protected], Fax: 0251375509, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Proiectare si executie Extindere retea de alimentare cu apa in comuna Celaru, Retea de canalizare si statie de epurare in satele Celaru, Ghizdavesti, Soreni si Marotinu de Jos, Modernizare drumuri comunaleComuna celaru, Judetul Dolj
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: Comuna Celaru, Judetul Dolj
Codul NUTS: RO - ROMANIA
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Proiectare si executie Extindere retea de alimentare cu apa in comuna Celaru, Retea de canalizare si statie de epurare in satele Celaru, Ghizdavesti, Soreni si Marotinu de Jos, Modernizare drumuri comunaleComuna celaru, Judetul Dolj
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45232400-6 - Lucrari de constructii de canalizare de ape reziduale (Rev.2)
45232150-8-Lucrari pentru conducte de alimentare cu apa (Rev.2)
45233140-2-Lucrari de drumuri (Rev.2)
71322000-1-Servicii de proiectare tehnica pentru constructia de lucrari publice (Rev.2)
71322500-6-Servicii de proiectare tehnica pentru infrastructura de transport (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Proiectare si executie Extindere retea de alimentare cu apa in comuna Celaru, Retea de canalizare si statie de epurare in satele Celaru, Ghizdavesti, Soreni si Marotinu de Jos, Modernizare drumuri comunaleComuna celaru, Judetul Dolj
Valoarea estimata fara TVA: 8, 630, 138RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
18 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de buna executie 10%din val contract fara TVA Garantia de participare 120.000 RON
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Proiect finantat prin masura 322, Plata se face cu OPla trezorarie
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere legalizata
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. prezentare Declaratie proprie raspundere privind eligibilitatea ( Formular A )
2. prezentare Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 180 si 181 din OUG 34 /2006 (Formular B )
3. prezentare Certificat Atestare fiscala privind plata a taxelor si impozitelor Bugetul de stat valabil la data licitatiei original sau copie legalizata
4. prezentare Certificat Atestare Fiscala privind plata a taxelor si impozitelor Bugetul local valabil la data licitatiei original sau copie legalizata
5. prezentare formular Calitatea de participant la procedura
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Informatii generale
2.Cifra medie de afaceri
3.Profit 31.12.2008
4.Lichiditate genberala 31.12.2008
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
2. 17.260.000 lei3. pozitiv4. >=100%
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Lista principale lucrari executate
2.Lista principale servicii prestate
3.Prezentare efective medii anuale , personal angajat, cadre conducere, pers.resp indeplinire contract
4.Informatii privind dotarea tehnica
5.ISO 9001
6.ISO 14001
7.OHSAS 18001
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1.minim cate un contract de lucrari de executie de: canalizare>=5.800.000 lei, apa>=550.000 lei, drum>=1.700.000 lei2.minim cate un contract de servicii de proiectare de: canalizare>=450.000 lei, apa>=22.000 lei, drum>=26.000 lei, 3. minim 4 experti cheie: -1 proiectare drumuri, 3 proiectare apa si canalizare.RTE drumuri, tehnico-edilitare, electrice responsabul calitate drumuri, tehnico-edilitare, electrice
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
55%
Descriere: Componenta financiara
2.
calitativ
25%
Descriere:
3.
durata de proiectare
15%
Descriere:
4.
termenul de garantie
5%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 08.01.2010 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
11.01.2010 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 11.01.2010 10:30
Locul: La sediul Autoritatii Contractante
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentantii ofertantilor in baza unei imputerniciri reprezentantii CRPDRP 4SUD VEST reprezentantii UCVAP
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): proiect integrat finantat prin PNDR masura 322
VI.3) Alte informatii
In conformitate cu prevederile art 11 alin 4-5 din HG 925/2006 modificata si completata cu HG 834/2009: ofertantul are dreptul de a prezenta initial doar o declaratie pe propria raspundere, semnata de reprezentantul sau legal, prin care confirma ca indeplineste cerintele de calificare astfel cum au fost solicitate in documentatia de atribuire. Declaratia va fi insotita de o anexa in care ofertantul trebuie sa mentioneze succint, dar precis, modul concret de indeplinire a respectivelor cerinte - inclusiv, daca au fost solicitate, diverse valori, cantitati sau altele asemenea."
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: Adresa postala: Str. Stravopoleos, nr6, sector3, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021.310.46.41, Email: [email protected], Fax: 021.310.46.42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
CURTEA DE APEL CRAIOVA
Adresa postala: b-dul nicolae titulescu, nr 4 craiova, Localitatea: CRAIOVA, Cod postal: 200188, Romania, Tel.0251415600, Email: [email protected], Fax: 0251415600, Adresa internet (URL): www.curteadeapelcraiova.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 zile de la data luarii la cunostiinta despre actul contestat
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SECRETAR
Adresa postala: primaria Celaru, Localitatea Celaru, Localitatea: CELARU, Cod postal: 207015, Romania, Tel.0251375509, Email: [email protected], Fax: 0251375509
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
15.12.2009 14:03
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer