Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - ?Proiectare si executie intretinere periodica poduri DN 28 km 6+957 la Scheia, km 10+112 la Scheia, km 25+281 la Targu Frumos, km 48+380 la Podu Iloaie?


Anunt de participare numarul 129556/02.09.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMPANIA NATIONALA DE AUTOSTRAZI SI DRUMURI NATIONALE SA
Adresa postala:  STRADA BULEVARDUL DINICU GOLESCU NR 38, SECTOR 1, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  010873, Romania, Punct(e) de contact:  DRDP IASI, Tel. 021.315.01.26, In atentia:  SERVICIULUI ACHIZITII, Email:  [email protected], Fax:  021.315.01.26, Adresa internet (URL):  www.andnet.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Constructii si amenajari teritoriale
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
?Proiectare si executie intretinere periodica poduri DN 28 km 6+957 la Scheia, km 10+112 la Scheia, km 25+281 la Targu Frumos, km 48+380 la Podu Iloaie?
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: DN 28 km 6+957 la Scheia, km 10+112 la Scheia, km 25+281 la Targu Frumos, km 48+380 la Podu Iloaie?
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii de proiectare: 1. Proiect tehnic; caiete de sarcini si detalii de executie, 2. Documentatia tehnica pentru autorizarea lucrarilor, 3. Planul de securitate si sanatate conform HG 300/2006 + asigurarea asistentei tehnice + executia lucrarilor.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45221119-9 - Lucrari de constructii de renovari de poduri (Rev.2)
71322300-4-Servicii de proiectare a podurilor (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Servicii de proiectare, asigurarea asistentei tehnice si executia lucrarilor
Valoarea estimata fara TVA: 1, 175, 207RON
II.2.2) Optiuni
Da
Achizitionarea de noi servicii/lucrari similare conform art. 122 lit j din OUG 34/2006(A).
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
25 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
garantie de participare - 5.000 lei; garantie de buna executie 10% din valoarea de contract, fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
bugetul de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind Eligibilitatea;Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181;Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor locale si alte venituri ale bugetului local+Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale la bugetul general consolidat;Certificat de inregistrare la ORC; Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial care sa ateste ca ofertantul desfasoara activitati care fac obiectul prezentei achizitii
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratia privind Cifra de Afaceri, Indicatorul de lichiditate+Bilanturile contabile pe ultimii 3 ani (2008, 2009, 2010), inregistrate la organele competente
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Media cifrei de afaceri globale a ofertantului pe ultimii 3 (trei) ani (2008, 2009, 2010) trebuie sa fie in valoare de minim 1.500.000 lei.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani; Decl privind PT si DE pt lucrari de intretinere periodica, rep capitale, reabilitari poduri+Copii dupa contractele de achizitie publica care dovedesc exp sim, cu recomandari/pv;Declaratie privind numarul minim de echipamente disponibile pentru indeplinirea contractului;Certificate emise de organisme independente care atesta respectarea standardelor de asigurare a calitatii, respectiv ISO 9001 sau echivalente;Certificate emise de organisme independente care atesta respectarea standardelor de protectie a mediului, respectiv ISO 14001 sau echivalente;Lista personalului cheie+Curriculum Vitae+Declaratie de exclusivitate si disponibilitate
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1. Ofertantul trebuie sa demonstreze ca a executat in ultimii 5 ani, in calitate de contractant, asociat sau subcontractant, cel putin un contract de lucrari de natura si complexitate similara lucrarilor ce fac obiectul procedurii (intretinere periodica, repar capitale, reabilit poduri) in care participarea ofertantului sa fi fost in valoare de minim 650.000 lei fara TVA. 2. Ofertantul trebuie sa demonstreze ca are drept de folosinta sau detine cel putin urmatoarea dotare tehnica-minim 1 buc freza de asfalt si 1 buc repartizor finisor 3. Ofertantul trebuie sa demonstreze ca a prestat in ultimii 3 ani, in calitate de contractant, asociat sau subcontractant, cel putin un contract de servicii de proiectare lucrari intretinere periodica, rep capitale, reabilitari poduri in care participarea ofertantului sa fi fost in valoare de cel putin 15.000 lei fara TVA.4.Ofertantul trebuie sa demonstreze ca dispune de urmatorii experti cheie: A.pentru activitatea de proiectare-Inginer de Drumuri ? Sef echipa proiectare;B.pentru activitatea de lucrari: Coordonator de Proiect; Sef de punct de lucru;Responsabil tehnic cu executia atestat in domeniul lucrarilor care urmeaza sa fie executate(RTE);Persoana Responsabila CQ atestata in domeniul lucrarilor care urmeaza sa fie executate;Responsabil cu protectia mediului;Responsabil cu sanatatea si securitatea muncii
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 20.09.2011 09:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
22.09.2011 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 22.09.2011 10:00
Locul: sediul DRDP IASI, str. Gh. Asachi nr.19
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de evaluare, observatori si maxim 2 persoane imputernicite din partea fiecarui ofertant
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
Documentatia de atribuire este disponibila si pe site-ul www.drdpiasi.ro.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Str. Stavropoleos nr.6 , sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  30081, Romania, Tel. 021 310.46.41, Email:  [email protected], Fax:  021 310.46.42, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
C.N.A.D.N.R. S.A. - Directia Regionala Drumuri si Poduri Iasi - Departamentul Juridic
Adresa postala:  Str. Gh. Asachi nr.19, Localitatea:  IASI, Cod postal:  700481, Romania, Tel. 0232214430, Email:  [email protected], Fax:  0232214432, Adresa internet (URL):  www.drdpiasi.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
30.08.2011 11:43
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer