Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - PROIECTARE SI EXECUTIE LUCRARI DE BRANSAMENTE LA OBIECTIVE DE INTERES PUBLIC SI PREGATIRE PENTRU BRANSAMENTE DE APA PENTRU CONSUMATORI IN COMUNA BALOTESTI JUDETUL ILFOV


Anunt de participare numarul 104604/22.07.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Comuna Balotesti (Consiliul Local)
Adresa postala:  Calea Bucuresti nr. 89, Localitatea:  Balotesti, Cod postal:  077017, Romania, Punct(e) de contact:  Violeta Baba, Tel. 021/351.10.92, Email:  [email protected], Fax:  021/352.18.85, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
PROIECTARE SI EXECUTIE LUCRARI DE BRANSAMENTE LA OBIECTIVE DE INTERES PUBLIC SI PREGATIRE PENTRU BRANSAMENTE DE APA PENTRU CONSUMATORI IN COMUNA BALOTESTI JUDETUL ILFOV
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: comuna balotesti
Codul NUTS: RO322 - Ilfov
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
PROIECTARE SI EXECUTIE LUCRARI DE BRANSAMENTE LA OBIECTIVE DE INTERES PUBLIC SI PREGATIRE PENTRU BRANSAMENTE DE APA PENTRU CONSUMATORI IN COMUNA BALOTESTI JUDETUL ILFOV
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45232150-8 - Lucrari pentru conducte de alimentare cu apa (Rev.2)
71322200-3-Servicii de proiectare a conductelor (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
PROIECTARE SI EXECUTIE LUCRARI DE BRANSAMENTE LA OBIECTIVE DE INTERES PUBLIC SI PREGATIRE PENTRU BRANSAMENTE DE APA PENTRU CONSUMATORI IN COMUNA BALOTESTI JUDETUL ILFOV
Valoarea estimata fara TVA: 400RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
6 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
garantiei de participare: 8.000 lei., Licihiditate generala=100%, Solvabilitate patrimoniala pozitiva, acces la linii de credit sau resurse disponibile in val.de 30% din val. estimata
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
bugetul local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociati
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea, Declaratie privind calitatea de participant la procedura, Formular 12B, certificate constatatoare priv.plata impozitelor si taxelor la bugetul de stat si local, Certificat constatator emis de ORC,
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii generale, bilanturi contabile pe ultimii 3 ani, Media cifrei de afaceri pe ultimii trei ani egala sau mai mare de 800.000 lei, Licihiditate generala=100%, Solvabilitate patrimoniala pozitivaconf. bilantului de la 31.12.2009, acces la linii de credit sau resurse disponibile in val.de 30% din val. estimata
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Media cifrei de afaceri a candidatului pe ultimii trei ani (2007, 2008, 2009) trebuie sa fie egala sau mai mare cu suma de 800.000 lei;Nivelul indicatorului financiar ?Licihiditate generala?sa fie =100%;Solvabilitate patrimoniala sa fie pozitivaconf. bilantului de la 31.12.2009 si sa respecte art. 9 , lit.e) din HG 834/2009 . In cazul unei asocieri atat liderul asociatiei cat si fiecare asociat este obligat sa prezinte acest document;Capacitatea financiara a operatorului economic de a sustine lucrarea: operatorul economic trebuie sa demonstreze ca are acces la linii de credit sau ca are disponibile resurse reale negrevate de datorii, confirmate de banci sau alte mijloace financiare, dovedite corespunzator, in valoare de 30 % din valoarea estimata.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
lista principalelor prestari de servicii de proiectare executate in ultimii 3 ani, . Experienta similara: un contract de proiectare cu val. minima de 5600 lei fara TVA si un cont. de executielucrari cu valoare minima de 400.000 lei fara tva.Declaratie privind echipamentele tehnice, Declaratieprivind efectivele mediianualeale personaluluiangajat
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Experienta similara: un contract de proiectare cu val. minima de 5600 lei fara TVA si un cont. de executielucrari cu valoare minima de 400.000 lei fara tva;Operatorii participanti la procedura de atribuire a contractului trebuie sa dispuna de: - un manager de proiect- personal calificat in intocmirea documentatiilor tehnice (PT/DE) pentru proiectare- un verificator tehnic atestat- responsabil ethnic cu executia si responsabil CQ, atestati pentru domeniul corespunyator contractului de achiyitie publica.- inginer instalatii cu experienta in domeniu cu vechime de cel putin 5 ani.- responsabil AQ;
- responsabil SSM si PSI .- Personal calificat si autorizatptr. lucrarile specifice contractului ? montatori conducte, sudori in PIED, instalatori etc.- minim 2 sudori in PEID.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
60%
Descriere: Componenta financiara
2.
Durata de executie
30%
Descriere:
3.
Termenul de garantie
10%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 05.08.2010 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
12.08.2010 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 13.08.2010 09:00
Locul: sediul Primariei comunei Balotesti , parter -sala de sedinte
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentantii legali sau persoanele imputernicite ale ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionarea Contestatiilor
Adresa postala:  Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  : 030084, Romania, Tel. 021 / 310.46.41, Email:  [email protected], Fax:  021 / 310.46.42
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta despre un act al autoritatii considerat nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Primaria comunei Balotesti - Serviciul juridic
Adresa postala:  Calea Bucuresti nr.89, Localitatea:  Balotesti, Cod postal:  077017, Romania, Tel. 021/3511092, Fax:  021/3521885
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
22.07.2010 22:31
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer