Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Proiectare si executie lucrari IT la obiectivul de investitii 'Spatii birouri si ghisee de lucru cu publicul'.


Anunt de participare numarul 23179/11.07.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
INSPECTORATUL DE POLITIE AL JUDETULUI ARGES
Adresa postala: STR. VICTORIEI, NR.60, PITESTI, Localitatea: Pitesti, Cod postal: 110017, Romania, Punct(e) de contact: ADRIAN CRETU, Tel.0248/607000 INT.20141, Email: [email protected], Fax: 0248/607000 INT.20141, Adresa internet (URL): www.politiaarges.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Ordine si siguranta publica
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Proiectare si executie lucrari IT la obiectivul de investitii 'Spatii birouri si ghisee de lucru cu publicul'.
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: Pitesti, str.Victoriei, nr.37, jud. Arges
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Cablare retea calculatoare; cablare retea telefonica analogica; cablare retea TV; sistem supraveghere si inregistrare video; sistem de alarma; sistem acces controlat; cablare sistem radio, montare antene emisie-receptie, precum si achizitia serviciilor de proiectare aferente acestor lucrari.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45314320-0 - Instalare de cabluri de retele informatice (Rev.1)
45312200-9-Lucrari de instalare de sisteme de alarma antiefractie (Rev.1)
45314000-1-Instalare de echipament de telecomunicatii (Rev.1)
45314310-7-Instalare de cabluri (Rev.1)
74142120-3-Servicii de elaborare de proiecte altele decat pentru lucrarile de constructie (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Proiectare si executie lucrari in domeniul IT.
Valoarea estimata fara TVA: 776, 682RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
4 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
1.Garantie de participare - 15530 lei, constituita prin scrisoare de garantie bancara;2.Garantie de buna executie - 10% din valoarea contractului fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere legalizata
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Declaratie privind eligibilitatea;
2.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181;
3.Certificate de atestare fiscala din care sa rezulte indeplinirea la zi a obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale;
4.Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului;
5.Cerificat de inregistrare.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilantul contabil al anilor 2004, 2005, 2006 si formularele de raportare contabila la 30.06.2007, vizate si inregistrate de organele competente.
Obligatiile contractuale in desfasurare.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cifra de afaceri medie a anilor 2004, 2005 si 2006 sa fie mai mare decat 2.330.046 leiLichiditate generala > 100% si solvabilitate patrimoniala > 30%.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale.
Lista principalelor lucrari executate in ultimii 3 ani.
Declaratie informatii numar personal angajat.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul proiectarii si executiei lucrarii
70%
Descriere:
2.
Termen de executie lucrare si proiectare
20%
Descriere:
3.
Garantia lucrarii executate
10%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
64996
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 10.08.2007 12:00
Documente de plata: DA
Pretul: 30 RON
Conditii si modalitate de plata: Casieria IPJ Arges.
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
14.08.2007 10:15
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
3luni (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 14.08.2007 10:30
Locul: Sediul IPJ Arges.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Maxim 2 reprezentanti imputerniciti din partea fiecarui ofertant.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stravopoleos, nr6, sect.3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/3104641, Email: [email protected], Fax: 021/3104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel
Adresa postala: str. Victoriei, nr.22, Localitatea: Pitesti, Cod postal: 110016, Romania, Tel.0248/624940
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
11.07.2007 14:06
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer