Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Proiectare si Executie lucrari pentru obiectivele de investiti: Modernizare drumuri satesti, comuna Mosna, judetul Iasi si Sistem centralizat de canalizare si statie de epurare comuna Mosna, judetul Iasi.


Anunt de participare numarul 82541/20.07.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA MOSNA (CONSILIUL LOCAL MOSNA IASI)
Adresa postala: comunaMosna, judetul Iasi, Localitatea: Mosna, Cod postal: 707340, Romania, Punct(e) de contact: GEORGEL POPA, Tel.0232-250796, Email: [email protected], Fax: 0232-250796, Adresa internet (URL): WWW.MOSNA.IASINET.RO, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Proiectare si Executie lucrari pentru obiectivele de investiti: Modernizare drumuri satesti, comuna Mosna, judetul Iasi si Sistem centralizat de canalizare si statie de epurare comuna Mosna, judetul Iasi.
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: comuna Mosna, judetul Iasi
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Lot I Proiectare si executie: Modernizare drumuri satesti com. Mosna, jud. Iasi.Lot II- Proiectare si executie: Sistem centralizat de canalizare si statie de epurare com. Mosna, jud. Iasi
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45232400-6 - Lucrari de constructii de canalizare de ape reziduale (Rev.2)
45233120-6-Lucrari de constructii de drumuri (Rev.2)
71248000-8-Supraveghere a proiectului si documentare (Rev.2)
71322200-3-Servicii de proiectare a conductelor (Rev.2)
71322500-6-Servicii de proiectare tehnica pentru infrastructura de transport (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru toate loturile
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lot I Proiectare si executie: Modernizare drumuri satesti com. Mosna, jud. Iasi.Lot II- Proiectare si executie: Sistem centralizat de canalizare si statie de epurare com. Mosna, jud. IasiProiect tehnic
Detalii de executie;
Documentatii pentru obtinerea avizelor, acordurilor si autorizatiilor;
Proiect autorizatie de construire;
Asistenta din partea proiectantului;
Executia lucrarilor.
Valoarea estimata fara TVA: 7, 687, 370RON
II.2.2) Optiuni
Da
Pentru servicii/lucrari neprevazute conform: art.122, lit.j din OUG 34/2006, actualizata la 12.03.2009.
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
22 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare: Lot 1= 72.000 lei si Lot 2= 81.000 lei Garantia de buna executie: 5%din valoarea contractului fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Programul FEADR, Masura322-"Renovarea, dezvoltarea satelor, conservarea si imbunatatirea mostenirii rurale"
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Operatorii economici au dreptul de a se asocia in vederea depunerii unei oferte comune, potrivit prevederilor art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea - Formularul nr. 12 A;
Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG nr.34/2006 - Formularul nr. 12 B;
Certificate de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, precum si contributiile pentru asigurarile sociale de stat;
Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor locale;
Documente edificatoare prin care sa dovedeasca ca si-au indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si local, eliberate de autoritati ale tarii de origine - petru persoanele juridice straine;
Declaratie privind calitatea de participant la procedura - Formualrul nr. 12 C;
Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului;
Certificat de inregistrare emis de Oficiul registrului Comertului;
Documente caredovedesc o formadeinregistrare in conformitate cu prevederile legale din tara din care ofertantul este rezident - pentru persoanele juridice/fizice straine.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii generale - Formularul B1;
Identificare financiara - Anexa la Formularul B1;
Copii ale bilanturilor contabile pe anii 2006, 2007, 2008 vizate si inregistrate de organele competente;
Declaratie privind incadrarea intreprinderii in categoria intreprinderilor mici si mijlocii(daca este cazul).
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cifra medie anuala de afaceri pe ultimii 3 ani incheiati trebuie sa fie egala sau mai mare cu: lotul I - 10.000.000 lei;lotul II - 12.000.000 lei;Lichiditatea generala trebuie sa fie mai mare de 100%;Solvabilitatea patrimoniala trebuie sa fie mai mare de 30%;Documente pentru demonstrarea ca operatorul economic are acces la sau ca are disponibile resurse reale negrevate de datorii, linii de credit confirmate debanci sau orice alte mijloace financiare pentru a realiza cashflow de executie a lucrarii respective pe o perioada de 90 zile in valoare de minim 2.000.000 lei;Scrisoare de bonitate din partea unei banci cu care lucreaza ofertantul.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista cu principalele lucrari executate in ultimii 5 ani - Formularul nr. 12 F;Declaratie privind utilajele, instalatiile echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic - Formularului nr. 12 H;
Documente care sa ateste faptul ca ofertantul are in dotare proprie/inchiriate sau contract de colaborare toate utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice necesare pentru indeplinirea corespunzatoare a lucrarilor ce fac obiectul contractului;
Declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat sial cadrelor de conducere - Formularului nr. 12 I;
CV-uri, copii dupa diplomele de studii si/sau certificarile in respectivele specializari, copii dupa cartile si/sau contractele de munca sau angajamnetele de participare, precum si declaratiile de disponibilitate ale acestora;
Certificate emise de organisme independente care atestarespectarea standardelordeasigurare a calitatii- ISO 9001 sau echivalent, pentru ambele activitati(domenii);
Certificate emise de organisme independente care atesta respectareastandardelor de protectieamediului-ISO14001sau echivalent, pentru ambele activitati (domenii);
Certificate emise de organisme independente care atestarespectareastandardelorde protectieamuncii-OHSAS18001sau echivalent, pentru ambele activitati (domenii);
Declaratie privind subcontractantii - Formularul nr. 12 G (daca este cazul);
Acordul de subcontractare - Formularul D2 (daca este cazul);
Acordul de asociere - Formularul D1 (daca este cazul).
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Lotul I: minim 3 contracte de executie lucrari, de aceeasi natura si complexitate, cu o valoare cumulata de cel putin 2.000.000 lei;Lotul II: minim 3 contracte de executie lucrari, de aceeasi natura si complexitate, cu o valoare cumulata de cel putin 3.000.000 lei.Utilaje in conformitate cu listele de cantitati de lucrari intocmite de ofertant;LOTUL I: 1 inginer proiectant de specialitate, absolvent facultate tehnica de profil(CFDP)cu experienta minima de 5 ani;1 expert cheie in domeniul executarii lucrarilor de constructii similare celor ce fac obiectul contractului, respectiv modernizare drumuri inginer constructor de drumuri, absolvent al unei facultati tehnice de profil (CFDP), cu vechime si experienta minima de 3 ani, precum siparticiparea in aceasta calitate la cel putin un proiect similar;1 RTE atestat in conformitate cu prevederile legale pentru domeniul aferent specificului lucrarilor;1 CQ, atestat inconformitate cu prevederile legale pentru domeniul aferent specificului lucrarilor;1 responsabil cu urmarirea speciala a comportarii in exploatare a constructiilor-atestat M.L.P.A.T.;LOTUL II: 1 inginer proiectant de specialitate, absolvent al unei facultati tehnice de profil(constructiii hidrotehnice/instalatii pentru constructii), experienta minima de 3 ani;1 expert cheie in domeniul executarii lucrarilor de constructii similare, respectiv canalizareabsolvent al unei facultati tehnice de profil (hidrotehnica), cu vechime si experienta minima de 3 ani, precum siparticiparea in aceasta calitate la cel putin un proiect similar;1 RTE;1 CQ;1 responsabil cu urmarirea speciala a comportarii in exploatare a constructiilor-atestat M.L.P.A.T.;Asigurarea unui nivel corespunzator al calitatii pentru ambele activitati;Asigurarea unui nivel corespunzator al protectiei mediului pentru ambele activitati;Asigurarea unuinivelcorespunzator al protectiei muncii pentru ambele activitati.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Punctaj financiar
51%
Descriere:
2.
Punctaj tehnic
49%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 31.07.2009 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
07.08.2009 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 07.08.2009 11:00
Locul: Comuna Mosna, Judetul Iasi
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti ai operatorilor economici care au depus oferte.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Programul FEADR, Masura322-"Renovarea, dezvoltarea satelor, conservarea si imbunatatirea mostenirii rurale"
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/310.46.41, Email: [email protected], Fax: 021/310.46.42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Iasi - Sectia Contencios Administrativ si Fiscal
Adresa postala: Str. Anastasie Panu, nr. 25 bis, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700024, Romania, Tel.0232/260.600, Email: [email protected], Fax: 0232/255.907
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Pentru contestatiile depuse la CNSC - 5 zile de la luarea la cunostinta cu privire la un act al autoritatii contractante considerat nelegal.Pentru plangerile in instanta formulate impotriva deciziei CNSC - 10 zile de la comunicarea deciziei.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Comuna Mosna - Secretariat
Adresa postala: comuna Mosna, judetul Iasi, Localitatea: Mosna, Cod postal: 707340, Romania, Tel.0232/250.796, Email: [email protected], Fax: 0232/250.796
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
16.07.2009 13:58
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer