Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - PROIECTARE SI EXECUTIE MODERNIZARE DRUMURI COMUNALE IN COMUNA RACHITI ; PROIECTARE SI EXECUTIE CANALIZARE MENAJERA SI STATIE DE EPURARE; PROIECTARE SI EXECUTIE EXTINDERE RETEA DISTRIBUTIE SAT ROSIORI, COM. RACHITI; COMUNA RACHITI, JUD


Anunt de participare numarul 95042/01.03.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA RACHITI (PRIMARIA RACHITI)
Adresa postala: localitatea RACHITI, judetul BOTOSANI, Localitatea: Rachiti, Cod postal: 717310, Romania, Punct(e) de contact: Primaria comunei Rachiti, Tel.0231544210, In atentia: MARCEL PLIOT, Email: [email protected], Fax: 0231544210, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
PROIECTARE SI EXECUTIE MODERNIZAREDRUMURICOMUNALE IN COMUNA RACHITI ; PROIECTARE SI EXECUTIE CANALIZARE MENAJERA SI STATIE DE EPURARE; PROIECTARE SI EXECUTIE EXTINDERE RETEA DISTRIBUTIE SAT ROSIORI, COM. RACHITI; COMUNA RACHITI, JUDETUL BOTOSANI
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: Comuna Rachiti, judetul Botosani
Codul NUTS: RO212 - Botosani
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
SERVICII DE PROIECTARE SI EXECUTIE LUCRARI PENTRU MODERNIZARE DRUMURI COMUNALE IN COMUNA RACHITI; CANALIZARE MENAJERA SI STATIE DE EPURARE; EXTINDERE RETEA DISTRIBUTIE SAT ROSIORI, COM. RACHITI; COMUNA RACHITI, JUDETUL BOTOSANI
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45233120-6 - Lucrari de constructii de drumuri (Rev.2)
45232150-8-Lucrari pentru conducte de alimentare cu apa (Rev.2)
45232400-6-Lucrari de constructii de canalizare de ape reziduale (Rev.2)
71322200-3-Servicii de proiectare a conductelor (Rev.2)
71322500-6-Servicii de proiectare tehnica pentru infrastructura de transport (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
CONFORM CAIETULUI DE SARCINI
Valoarea estimata fara TVA: 7, 498, 754RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
6 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
GARANTIA DE PARTICIPARE ESTE DE 75.000, 00 RON SI GARANTIA DE BUNA EXECUTIE ESTE 5% DIN VALOAREA CONTRACTULUI
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
MASURA 322, FEADR
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
MAI MULTI OPERATORI AU DREPTUL DE A SE ASOCIA CU SCOPUL DE A DEPUNE OFERTA
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea;Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006; - Certificat de atestare fiscala privind plata obligatiilor catre bugetul general consolidat de stat eliberat de D.G.F.P.C.F.S. valabil la data deschiderii, in original sau copie legalizata; - Certificat fiscal privind impozitele si taxele locale in cazul persoanelor juridice eliberat de Primarie, in original sau copie legalizata;Declaratie privind calitatea de participant la procedura; Certificat de inregistrare la Registrul Comertului- copie marcata conform cu originalul (semnata si stampilata de reprezentantul legal al ofertantului); - Certificat constatator, in original
sau copie legalizata, emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial cu cel mult 30 de zile inainte de data deschiderii ofertelor din care sa rezulte ca: 1. domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii; 2.nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea Legii nr. 85/2006 privind procedura insolventei, cu modificarile ulterioare, sau ca societatea se afla in incapacitate de plata
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Prezentarea fisei de informatii generale; 2. Prezentarea bilanturilor contabile pe anii 2006, 2007, 2008, vizate si inregistrate de organele competente , in copie. In cazul unei asocieri fiecare asociat este obligat sa prezinte documentele mentionate.;
3. Prezentare documente pentru demonstrarea ca operatorul economic are acces la sau ca are disponibile resurse reale negrevate de datorii, linii de credit confirmate de banci sau orice alte mijloace financiare pentru a realiza cashflow de executie a lucrarii respective pe o perioada de 90 zile in valoare de minim 1498000 RON.
4. Prezentare scrisoare de bonitate din partea unei banci cu care lucreaza ofertantul eliberata cu cel mult 5 zile inainte de data depunerii ofertei.
5. Prezentare declaratie privind incadrarea intreprinderii in categoria intreprinderilor
mici si mijlocii
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1. Cifra medie anuala de afaceri pe ultimii ani, respectiv 2006, 2007, 2008 a ofertantului trebuie sa fie de cel putin 14.900.000 RON (proiectare si executie). In situatia in care solicitantul a incheiat si depus bilantul pe 2009, atunci ultimii trei ani considerati vor fi 2007, 2008 si 2009.In cazul unei asocieri cerinta minima se va considera indeplinita cumulativ.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
I. Informatii privind capacitatea tehnica;
II. Informatii privind dotarile specifice , utilajele, mijloacele de transport, laboratoarele
pe care ofertantul se angajeaza sa le utilizeze la indeplinirea contractului;
III. Informatii privind personalul
IV. Informatii privind subcontractantii;
V. Informatii privind asocierea;
VI. Standarde de asigurare a calitatii, de protectie a mediului si privind managementul
sanatatii si securitatii ocupationale
VII. Informatii privind respectarea conditiilor de munca si protectia muncii si celelalte acte
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
I. Completarea formularului Declaratie privind lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani si a formularului F9. Ofertantul trebuie sa faca dovada executiei , in ultimii 5 ani a urmatoarelor lucrari: -1 (unu) sau 2 (doua) contracte care au avut ca obiect lucrari de executie canalizare si statie de epurare in valoare cumulata de minim 2500000 lei fara TVA; -1(unu) contract care a avut ca obiect lucrari de executie distributie apa in valoare de minim 65000 lei fara TVA; - 1(unu) sau 2 (doua) contracte care au avut ca obiect lucrari de executie drumuri in valoare cumulata de minim 3500000 lei fara TVA; Ofertantul trebuie sa faca dovada executiei in ultimii 3 ani a urmatoarelor lucrari de proiectare: - 1 (unu) sau 2 (doua) contracte care a avut ca obiect lucrari de proiectare canalizare, statie de epurare in valoare cumulata minima de 150000 lei fara TVA;
- 1(unu) contract care a avut ca obiect lucrari de proiectare distributie apa in valoare de minim 10000 lei fara TVA;
- 1(unu) sau 2 (doua) contracte care a avut ca obiect lucrari de proiectare drumuri in valoare de minim 150000 lei. Pentru activitatea de proiectare ofertantul trebuie sa prezinte dovada ca detine licenta de utilizare pentru software de proiectare drumuri, alimentari cu apa, canalizare. II. Completarea si prezentarea formularului 12H. Utilajele si echipamentele propuse vor respecta conditiile din fisa de date anexata. III. Completarea formularelor :12 I, 12.1 I, 12.2 I din fisa de date. Ofertantii trebuie sa respecte conditiile impuse prin fisa de date a achizitiei. IV. Completarea formularului 12G din fisa de date. V. Cerinte minime obligatorii: 1. Completarea formularului F13; 2. Prezentarea unei descrieri a functionarii asocierii conform fisei de date anexate. VI. Cerintele minime sunt prezentarea certificatelor : SR EN ISO 9001/2001, SR EN ISO 14001/2005, OHSAS 18001/2007. VII. Cerinta obligatorie: prezentarea unei declaratii pe propria raspundere privind respectarea conditiilor de munca si protectia muncii - in original conform fisei de date. Ofertantii vor respecta toate cerintele fisei de date.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
60%
Descriere: Componenta financiara
2.
Punctaj tehnic
40%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 19.03.2010 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
19.03.2010 14:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 22.03.2010 11:00
Locul: SEDIUL CONSILIULUI LOCAL RACHITI, SAT RACHITI, COMUNA RACHITI, JUDETUL BOTOSANI
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
COMISIA DE EVALUARE, INVITATI AI AUTORITATII CONTRACTANTE SI REPREZENTANTI IMPUTERNICITI AI OFERTANTILOR
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Fondul European pentru Agricultura si Dezvoltare Rurala, Masura 322 - Renovarea, dezvoltarea satelor, imbunatatirea serviciilor de baza pentru economia si populatia rurala si punerea in valoare a mostenirii rurale
VI.3) Alte informatii
EXECUTANTUL VA ELABORA DOCUMENTATIA DE INTRETINERE SI EXPLOATARE A DRUMULUI
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CURTEA DE APEL SUCEAVA - SECTIA CONTENCIOS ADMINISTRATIV
Adresa postala: STR. STEFAN CEL MARE, NR. 62, Localitatea: SUCEAVA, Cod postal: 720062, Romania, Tel.0230216321, Fax: 0230216321
Organism competent pentru procedurile de mediere
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: STR. STAVROPOLEOS, NR. 6, SECTOR 3, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SECRETARIATUL PRIMARIEI COMUNEI RACHITI
Adresa postala: sat RACHITI, Localitatea: RACHITI, Cod postal: 717310, Romania, Tel.0231544210, Email: [email protected], Fax: 0231544210
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
26.02.2010 11:08
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer