Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Proiectare si executie ?Reabiliare/modernizare strazi si drumuri comunale in comuna Haghig, construire imobil cu destinatia after school in satul Iaras, comuna Haghig, judetul Covasna?


Anunt de participare numarul 111081/11.11.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Comuna Haghig
Adresa postala:  comuna Haghig, nr. 258, judetul Covasna, Localitatea:  Haghig, Cod postal:  527100, Romania, Punct(e) de contact:  Maria Szekely, Tel. 0267366904, Email:  [email protected], Fax:  0267366904, Adresa internet (URL):  www.primariahaghig.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
autoritate publica locala
Activitate (activitati)
Altele: administratie publica locala
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Proiectare si executie ?Reabiliare/modernizare strazi si drumuri comunale in comuna Haghig, construire imobil cu destinatia after school in satul Iaras, comuna Haghig, judetul Covasna?
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: Localitatile Haghig si Iaras judetul Covasna
Codul NUTS: RO123 - Covasna
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
contractul presupune proiectarea, verificarea proiectului tehnic, executia de lucrari si asistenta tehnica din partea proiectantului pe perioada executiei pentru Reabilitare-modernizare strazi si drumuri comunale in comuna Haghig, jud.Covasna, construire imobil cu destinatia after school in satul Iaras, comuna Haghig, jud.Covasna
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45233140-2 - Lucrari de drumuri (Rev.2)
45210000-2-Lucrari de constructii de cladiri (Rev.2)
71320000-7-Servicii de conceptie tehnica (Rev.2)
71322500-6-Servicii de proiectare tehnica pentru infrastructura de transport (Rev.2)
71328000-3-Servicii de verificare a proiectelor de structuri portante (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
conform caietului de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 9, 198, 101RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantie de participare 183950 leigarantie de buna executie 10% din valoarea contractului fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
PROIECT finantat din Fondul European Agricol de Dezvoltare Rurala-Programul National de Dezvoltare Rurala-Masura 322Buget local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere/subcontractare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea, Declaratie privind calitatea de participant la procedura Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG nr. 34/2006 si Certificate fiscale privind indeplinirea obligatiilor de plata fata de: Bugetul de stat (bugetul consolidat) Bugetul localvalabile la data deschiderii ofertelor, Cazier judiciar / certificat echivalent, Declaratie privind litigiile
Copie dupa Certificatul de Inregistrare emis de Oficiul Registrului Comertului (forma completa)
Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului (eliberat cu cel mult 30 de zile inaintea datei limita de depunere a ofertei), in original sau copie legalizata sau certificat echivalent emis in alte state ale Uniunii Europene Cazier fiscal eliberat de DGFP
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Prezentare in original: Fisa de informatii generale ? formular F5 cuprinzand cifra medie de afaceri din ultimii trei ani 2007-2009, precum si datele complete de identificare ale operatorului economic, inclusiv adresele de e-mail si web, dupa caz
- prezentare in copie lizibila: Bilant contabil la data de 31.12.2007, 31.12.2008, 31.12.2009 si 30.06.2010
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cifra de afaceri anuala medie pe ultimii 3 ani (2007, 2008 si 2009) sa fie: minim 18.396.000 RON, echivalent cu 4.331.018 Euro la cursul BCE in ziua de 17.07.2009 1 Euro = 4, 2475Cerinta minima ( bilant pozitiv ? active circulante nete > 0) pe fiecare an.In cazul asocierii cerinta se indeplineste in mod cumulativ
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind lista principalelor lucrari
executate in ultimii 5 ani, servicii in ultimii 3 aani, Fisa de experienta similara? - Formular F7, pentru executie de lucrari/ respectiv F7A pentru servicii similare Contractele de lucrari executate, prezentate in fisele de experienta similara, se vor confirma prin prezentarea proceselor verbale de receptie la terminarea lucrarilor sau proces verbal de receptive finala, copie a contractelor si a unor recomandari, din partea beneficiarilor, pentru fiecare obiectiv de investitii Recomandare/Certificare? din partea beneficiarului, copie sau originalSe solicita completarea Formularului F8 , Declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducereinclusiv, Formularului F9 Informatii referitoare la personalul de conducere si pentru executie si pentru servicii de proiectare ISO 9001( sau echivalent);(ISO 14001 sau echivalent)
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Un contract constructii si cel putin unul maxim doua contracte drumuri;Valoarea totala a celor trei contracte prezentate trebuie sa fie minim de 8.950.680lei Cel putin un contract avand ca obiect prestarea de servicii de proiectare pentru realizarea de investitii in domeniul constructii civile si un contract de proiectare de lucrari de drumuri Valoarea totala a celor doua contracte de proiectaretrebuie sa fie minim de 219.166leiPersonal tehnic pentruproiectare: Architect coordonator: Inginer de rezistenta: Inginer de drumuri: : pt exec Sef santier : Sef santier adjunct: manager de proiect Responsabil tehnic cu executia: pt verificator -atestatA, B, C, Is, It, Iesa nu faca parte din echipa de proiectParc de utilaje, compus din: - statie de betoane, cu inspectia tehnica efectuata de o organizatie abilitata ICECON sau echivalent valabila la zi statie de asfalt, cu inspectia tehnica valabila la zi linie de asternere asfalt, formata din epartizator asfalt 1 buc cilindru compact r 2 buc matura mecanica 1 buc- gudronator1 buc excavatoare pe pneuri 3 buc autobasculante 8-20 t 4 buc autogreder 1 buc buldozer 1 buc autobetoniere 2 buc cilindru compactor terasamente (cu pneuri) 2 buc. cilindru compactor pt. trotuare 1 buc
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 30.11.2010 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
30.11.2010 11:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 30.11.2010 11:30
Locul: sediul autoritatii contractante, sala de sedinte a Consiliului local Haghig
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentantii imputerniciti ai ofertantilorreprezentantii UCVAPReprezentantii APDRP
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Fondul European Agricol de Dezvoltare Rurala-Programul National de Dezvoltare Rurala-Masura 322
Tip de finantare: Fonduri europene
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National pentru Solutionarea Contestatiilor
Adresa postala:  Str. Stavropoleos, nr. 6 sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 0213104641, Email:  [email protected], Fax:  0213104642, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Tibunalul Covasna
Adresa postala:  Str. Kriza Janos nr. 2, Localitatea:  Sf. Gheorghe, Cod postal:  520023, Romania, Tel. 0267315195, Fax:  0267316053
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
in 5 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Comuna Haghig - compartimentul juridic
Adresa postala:  Localitatea Haghig, nr. 258, judetul Covasna, Localitatea:  Haghig, Cod postal:  527100, Romania, Tel. 0267366904, Email:  [email protected], Fax:  0267366904, Adresa internet (URL):  www.primariahaghig.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
09.11.2010 12:23
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer