Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Proiectare si lucrari de executie pentru investitiile cuprinse in proiectul "Sistem de management integrat al deseurilor in judetul Salaj"


Anunt de participare numarul 131158/26.09.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Consiliul Judetean Salaj
Adresa postala:  P-ta1 Decembrie 1918, nr.12, Localitatea:  Zalau, Cod postal:  450058, Romania, Punct(e) de contact:  Maria Vultur, Tel. 0260614120, Email:  [email protected], Fax:  0260661097, Adresa internet (URL):  http: //www.cjsj.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Proiectare si lucrari de executie pentru investitiile cuprinse in proiectul "Sistem de management integrat al deseurilor in judetul Salaj"
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: Locatia lucrarilor: Cehu Silvaniei, Crasna, Criseni, Dobrin, Jibou, Sinmihaiu Almasului, Surduc si Simleu Silvaniei
Codul NUTS: RO116 - Salaj
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Proiectare si lucrari de executie pentru investitiile cuprinse in proiectul "Sistem de management integrat al deseurilor in judetul Salaj"
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45222110-3 - Lucrari de constructii de rampe de deseuri (Rev.2)
34144510-6-Vehicule pentru transportul deseurilor menajere (Rev.2)
45111291-4-Lucrari de amenajare a terenului (Rev.2)
45252100-9-Lucrari de constructii de statii de epurare (Rev.2)
71322000-1-Servicii de proiectare tehnica pentru constructia de lucrari publice (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Proiectare si lucrari de executie pentru investitiile cuprinse in proiectul "Sistem de management integrat al deseurilor in judetul Salaj"
Valoarea estimata fara TVA: 90, 532, 604RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
18 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare 1800000 lei. Perioada de valabilitate a ofertelor este de 90 zile de la data deschiderii ofertelor.Garantia de buna executie 10 % din valoarea contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
75, 09% POS Mediu, 16, 89% Buget de stat, 8, 02% Buget propriu
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind calitatea de participant la procedura, Declaratie privind eligibilitatea, Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/ 2006 Declaratie pe proprie raspundere, Declaratie privind participare la procedura cu oferta independenta, Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata valabile la data deschiderii ofertei, Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, valabil la data depunerii ofertelor.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii privind cifra de afaceri Se vor prezenta bilanturile contabile la 31.12.2008, 31.12.2009 si 31.12.2010
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Se va prezenta cifra de afaceri globala pe ultimii 3 ani (2008, 2009, 2010) in valoare de 180.000.000 lei.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista cu principalele lucrari din ultimii 5 ani / Experienta similara, Informatii privind capacitatea profesionala ? Se va prezenta o lista comuna cu expertii cheie propusi pentru implementarea proiectului (atat executie cat si proiectare) ? Formularul 18, Informatii privinddotarile specifice, Informatii privind subcontractanti, Standarde de asigurarea calitatii, Standarde de protectie a mediului
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Personal responsabil cu executia: 1 Coordonator de Proiect/Team Leader, Responsabil tehnic cu executia (RTE), 1 Inginer constructor - specializarea constructii civile si industriale, 1 Inginer constructor ? specializarea instalatii in constructii , 1 Inginer constructor - specializarea cai ferate, drumuri si poduri , 1 Inginer electrotehnist/electromecanic , 1 Inginer in domeniul instalatii electrice de joasa tensiune , 1 Inginer pentru asigurarea calitatii , 2 Experti in sudura geomembrana , 1 Inginer de cantitati/gestiune financiaraPersonal responsabil cu proiectarea: Sef Proiect , Specialisti in proiectare , Verificator de proiect in domeniile corespunzatoare proiectuluiValoarea cumulata a contractelor prezentate pentru demonstrarea experientei similare sa fie de minim 62.000.000 lei, exclusiv TVA.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
30%
Descriere: Componenta financiara
2.
Punctaj tehnic
70%
Descriere: Metod50pOrgz.40pSistAsigCalit.5pPer.Garant.Lucr.5p
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
70/2011
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt de intentie
Numarul anuntului in JO: 2011/S97-158846 din 20.05.2011
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 11.11.2011 13:30
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
14.11.2011 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 14.11.2011 11:00
Locul: Sediul Consiliul Judetean Salaj
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Ofertanti sau imputerniciti ai acestora
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Programul Operational Sectorial Mediu-Axa prioritara 2- ?Dezvoltarea sistemelor de management integrat al deseurilor si reabilitarea siturilor istorice contaminate?; Domeniul major de interventie 1 - "Dezvoltarea sistemelor integrate de management al deseurilor si extinderea infrastructurii de management al deseurilor"75, 09% POS Mediu, 16, 89% Buget de stat, 8, 02% Buget propriu
Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Sectorial Mediu
VI.3) Alte informatii
Documentatia de atribuire se poate descarca si de pe site-ul Consiliului Judetean Salaj, www.cjsj.ro, sectiunea Informatii publice-Achizitii Publice
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Str. Stavropoleos nr.6, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021-3104642, Email:  [email protected], Fax:  021-3104642, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile incepand cu ziua urmatoare a luarii la cunostinta de catre contestator de un act al Autoritatii Contractante pe care acesta il considera nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Servicul Juridic din cadrul Consiliului Judetean Salaj
Adresa postala:  P-ta 1 Decembrie 1918, nr.12, Localitatea:  Zalau, Cod postal:  450058, Romania, Tel. 0260-614120, Email:  [email protected], Fax:  0260-661097, Adresa internet (URL):  www.cjsj.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
22.09.2011 15:51
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer