Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Proiectare tehnica pentru obiectivul de investitie "Extindere corp cladire, sali de clasa si cabinete specializate, cantina - Centrul Scolar pentru Educatie Incluziva Arad"


Anunt de participare numarul 86431/11.09.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SCOALA SPECIALA CU CLASELE I-VIII ARAD
Adresa postala: CAPITAN IGNAT, NR. 10, Localitatea: Arad, Cod postal: 310054, Romania, Punct(e) de contact: SIMONA MACIUCA, Tel.0257-280291, In atentia: BALAS TERENTIE, Email: [email protected], Fax: 0257-280301, Adresa internet (URL): www.cjarad.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Educatie
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Proiectare tehnica pentru obiectivul de investitie "Extindere corp cladire, sali de clasa si cabinete specializate, cantina - Centrul Scolar pentru Educatie Incluziva Arad"
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura, servicii de inginerie specializata si servicii de inginerie integrata, servicii deproiectare urbanistica si peisagisitica, servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica, servicii de testari si analize tehnice
Locul principal de prestare: Judetul Arad, loc. Arad, str. Capitan Ignat, nr. 10
Codul NUTS: RO421 - Arad
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Prestari servicii de proiectare tehnica privind Documentatie tehnico-economica pentru proiectul de investitieExtindere corp cladire sali de clasa si cabinete specializate, cantina - CENTRUL SCOLAR PENTRU EDUCATIE INCLUZIVAARAD, str. Capitan Ignat, nr. 10, judetul Arad
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71322000-1 - Servicii de proiectare tehnica pentru constructia de lucrari publice (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
- Studiu topografic, Studiu geotehnic, Expertiza tehnica;
- Documentatie de avizare a lucrarilor de interventii, conform HG 28/2008, cu modificarile sicompletarile ulterioare;
- Analiza Cost Beneficiu (financiara si economica);
- Proiect Tehnic, Caiete de Sarcini si Detalii de Executie;
- Planul de securitate si sanatate intocmit conform HG 300/2006, cu modificarile sicompletarile ulterioare;
- Documentatii pentru obtinerea avizelor si acordurilor solicitate prin Certificatul de Urbanism, inclusiv obtinerea acordurilor;
- Verificare tehnica a documentatiei, de catre verificatori atestati;
- Documentatie pentru obtinerea Autorizatiei de Construire;
- Documentatia cadru pentru licitatia lucrarilor.
Valoarea estimata fara TVA: 410, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
10 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantia de paricipare = 5.000 lei, garantia de buna executie 5 % din pretul contractului fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Programul Asistenta tehnica pentru sprijinirea Autoritatilor adm.pub. locale in pregatirea tehnica a proiec.de investitii publice finantate prin POR 2007-2013;
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere/subcontractanti
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratia privind eligibilitatea- Formularul nr. 12A, Declaratia privind neincadrarea in prevederile art. 181 OUG 34/2006- Formularul nr. 12B, Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor locale, Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor la bugetul consolidat ANAF, Declaratia privind calitatea de participant la procedura-Formularul nr. 12C, Certificat constatator emis de ORC, Codul de inregistrare eliberat de ORC, Persoane juridice/fizice straine vor prezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
prezenta bilanturile contabile pe anii: 2006, 2007 si 2008., inregistrate si vizate de catre organele competente.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cifra de afaceri medie anuala pe ultimii trei ani trebuie sa fie de minim 750.000 lei;
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa EXPERIENTA SIMILARA formular nr. 2;
- Lista principalelor prestari de servicii in ultimii 3 ani - formular 12 E, Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat formularul 12 I.Ofertantul trebuie sa faca dovada asigurarii echipamentelor si dotarilor care sunt considerate absolut necesare pentru indeplinirea contractului de servicii, Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractantisi specializarea acestora formularul 12 G
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Ofertantul trebuie sa faca dovada ca a incheiat si finalizat in ultimii trei ani (ianuarie 2006 pana la data publicarii anuntului in SEAP 2009) cel putin un contract similar cu o valoare minima de 150.000 lei, insotit de minim 2 recomandari. Ofertantul trebuie sa detina personal responsabil cu executia contractului de proiectare care sa acopere toate specialitatile necesare indeplinirii contractului
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
1
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 30.09.2009 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
02.10.2009 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 05.10.2009 18:00
Locul: SEAP
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr.6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Tribunalul Arad
Adresa postala: Str. Vasile Milea nr.2-4 , ,Localitatea: Arad, Cod postal: 310131, Romania, Tel.0257228908, Email: [email protected], Fax: 0257251700
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
In conformitate cu prevederilie O.U.G. nr. 34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
CENTRUL SCOLAR PENTRUEDUCATIEINCLUZIVAARAD
Adresa postala: Capitan Ignat, nr. 10, Localitatea: Arad, Cod postal: 310054, Romania, Tel.0257280291, Email: [email protected], Fax: 0257280301
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
11.09.2009 15:51
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer