Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Proiectarea (fazele PT+ CS, DE, DTAC), asistenta tehnica pe parcursul executiei si executia lucrarilor aferente obiectivului de investitii ?Patinoar artificial ? structura preluata, Complex Sportiv National Poiana Brasov, municipiul Brasov, judetul Brasov


Anunt de participare numarul 134302/27.03.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMPANIA NATIONALA DE INVESTITII
Adresa postala: Sediu social: Piata Natiunile Unite nr. 9, bl. 107, sectorul 5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050121, Romania, Punct(e) de contact: Monica SEPTILICI, Tel. +40 213167383/ +40 374200931/932, Email: [email protected], Fax: +40 0213167381, Adresa internet (URL): www.cni.com.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
COMPANIA NATIONALA DE INVESTITII
Adresa postala: Piata Natiunile Unite nr. 8, bl. 108, Sector 5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050122, Romania, Punct(e) de contact: Monica Septilici, Tel. +40 213167382/ +40 374200933/934/935, In atentia: Serviciului achizitii publice si contractare, Email: [email protected], Fax: +40 213167380/81, Adresa internet (URL): www.cni.com.ro
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
COMPANIA NATIONALA DE INVESTITII
Adresa postala: Piata Natiunile Unite nr. 8, bl. 108, Sector 5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050122, Romania, Punct(e) de contact: Monica Septilici, Tel. +40 213167382/ +40 374200933/934/935, In atentia: Serviciului achizitii publice si contractare, Email: [email protected], Fax: +40 213167380/81, Adresa internet (URL): www.cni.com.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Societate comerciala pe actiuni sub autoritatea Ministerului Dezvoltarii Regionale si Turismului
Activitate (activitati)
- Constructii si amenajari teritoriale
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Proiectarea (fazele PT+ CS, DE, DTAC), asistenta tehnica pe parcursul executiei si executia lucrarilor aferente obiectivului de investitii ?Patinoar artificial ? structura preluata, Complex Sportiv National Poiana Brasov, municipiul Brasov, judetul Brasov?
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: Municipiul Brasov, judetul Brasov.
Codul NUTS: RO122 - Brasov
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Obiectul contractului il constituie proiectarea (fazele PT+CS, DE, DTAC), asistenta tehnica pe parcursul executiei si executia lucrarilor aferente obiectivului de investitii ?Patinoar artificial ? structura preluata, Complex Sportiv National Poiana Brasov, municipiul Brasov, judetul Brasov?.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45200000-9 - Lucrari de constructii complete sau partiale si lucrari publice (Rev.2)
71000000-8-Servicii de arhitectura, de constructii, de inginerie si de inspectie (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Proiectarea (fazele PT+CS, DE, DTAC), asistenta tehnica pe parcursul executiei si executia lucrarilor aferente obiectivului de investitii ?Patinoar artificial ? structura preluata, Complex Sportiv National Poiana Brasov, municipiul Brasov, jud. Brasov?
Valoarea estimata fara TVA: 23, 962, 651RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de part.: 300.000 lei sau echivalent in euro, la cursul mediu BNR de 1 euro = 4, 35 lei. In sit. in care rezult. proced. de achizitie pub. este contestat la CNSC, iar contestatia este respinsa ca nefondata de acesta, din garantia de part. mentionata mai sus se va retine contestatorului suma de 9.956 lei, calculata conform art. 278 indice 1, alin. (1), lit. b) din OUG nr. 34/2006. Perioada de valab. a garantiei de part.: 90 zile de la termenul limita de depunere a ofertelor. I.M.M. ? urile care participa in nume propriu sau in asociere cu alte IMM-uri, pot prezenta garantie pentru participare in cuantum de 50% din valoarea mai sus precizata. Of. decl. IMM ? uri vor prezenta anexat formularului de garantie o Decl. privind incadr. intreprinderii in categ. IMM, in conf. cu Ord. nr. 27/26.01.2006, pentru modif. si complet. Lg nr. 346/2004. Modul de constit. a garantiei pentru part.: a) scrisoare de garantie bancara - intocmita cf. Formularului I sau prin virament bancar, plata se va face prin O.P. in contul CNI nr. RO23 BTRL 0480 1202 8462 0904 - Banca Transilvania, Ag. Chibrit. Ordinul de plata trebuie sa contina conf. transferului sumei catre CNI, proced. de achizitie pub. si amplasamentul si urmeaza a fi depus in ORIGINAL; b) printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o soc. bancara ori de o soc. de asigurari. In cazul in care ofertantul alege ca instrument de garantare polita de asig., se impune ca la data si ora de deschidere a ofertelor aceasta sa fie semnata de asigurat si asigurator. Garantia trebuie sa fie irevocabila. Instrumentul de garantare trebuie sa prev. ca plata garantiei se va executa necond., respectiv la prima cerere a benef., pe baza decl. ac. cu priv. la culpa persoanei garantate. In orice sit., dovada constit. garantiei de part. trebuie sa fie prezentata, in original, in cuantumul si pentru perioada de valabilitate solicitata, cel mai tarziu la data si ora stab. pentru deschiderea ofertelor. G.B.E.: 10% din valoarea contractului, exclusiv TVA.G.B.E. se constituie prin: a) un instrument de garantare emis in cond. legii de o societ. bancara sau de o societ. de asig. care devine anexa la contr. Garantia trebuie sa fie irevocabila. Instrumentul de garantare trebuie sa prev. ca plata garantiei se va executa necond., respectiv la prima cerere a benef., pe baza decl. ac. cu privire la culpa persoaneisaub) retineri succesive din sumele datorate pentru fact. partiale, intr-un cont de disponibil distinct deschis la Trezoreria Statului si pus la dispozitia autorit. contrac. Suma initiala care se depune de catre Antreprenor in contul de disponibil astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contr.In sit. in care of. este declarat IMM, in conf. cu Lg. nr. 346/2004, cu modif. si complet. ult.., G.B.E. este de 5% din val. contr., exclusiv TVA si se constit. in cond. enuntate la aliniatul anterior.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Finantarea obiectivului de investitie se va face de la bugetul de stat alocat MDRT si din alte surse de finantare legal constituite.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Pentru demonstrarea indeplinirii criteriilor de calificare prevazute la art. 176 din OUG 34 / 2006, ofertantul are dreptul de a prezenta initial doar o declaratie pe propria raspundere, semnata de reprezentantul sau legal, prin care confirma ca indeplineste cerintele de calificare astfel cum au fost solicitate in Documentatia de atribuire. Declaratia va fi insotita obligatoriu de o anexa in care ofertantul trebuie sa mentioneze succint, dar precis, modul concret de indeplinire a respectivelor cerinte - inclusiv, daca au fost solicitate, diverse valori, cantitati sau altele asemenea, conform Formularului A.
In cazul in care uzeaza de dreptul prevazut la punctul anterior, ofertantul are obligatia de a prezenta / completa certificatele / documentele edificatoare care probeaza / confirma indeplinirea cerintelor de calificare, atunci cand primeste din partea autoritatii contractante o solicitare in acest sens, in termenul prevazut in respectiva solicitare. Acest termen nu poate fi mai mic de 3 zile lucratoare.
Autoritatea contractanta trebuie sa se asigure ca ofertantul a carui oferta este declarata castigatoare a prezentat, nu mai tarziu de incheierea raportului procedurii de atribuire, certificatele/documentele prevazute in Formularul A, acestea fiind incluse in dosarul achizitiei publice. Dosarul achizitiei publice trebuie sa includa si certificate / documente ale altor ofertanti numai daca, in cadrul procesului de evaluare, au fost adoptate decizii de respingere a respectivelor oferte care s-au bazat pe informatiile din respectivele certificate / documente.
Autoritatea contractanta are obligatia de a exclude din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica orice ofertant/candidat despre care are cunostinta ca, in ultimii 5 ani, a fost condamnat prin hotararea definitiva a unei instante judecatoresti, pentru participare la activitati ale unei organizatii criminale, pentru coruptie, pentru frauda si/sau pentru spalare de bani si are dreptul de a exclude orice ofertant/candidat despre care are cunostinta ca:
- in ultimii 2 ani, nu si-a indeplinit sau si-a indeplinit in mod defectuos obligatiile contractuale, din motive imputabile ofertantului in cauza, fapt care a produs sau este de natura sa produca grave prejudicii beneficiarilor acestuia, sau
- in ultimii 3 ani a fost condamnat prin hotararea definitiva a unei instante judecatoresti, pentru o fapta care a adus atingere eticii profesionale sau pentru comiterea unei greseli in materie profesionala, in conformitate cu prevederile art. 180 si respectiv, art. 181 lit. c¹ si d) din OUG nr. 34 / 2006 privind atribuirea contractelor de achizitie publica, a contractelor de concesiune de lucrari publice si a contractelor de concesiune de servicii, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
Cerinta obligatorie 1: Declaratie privind eligibilitatea: Formular B, (incadrarea in situatia prevazutala art.180 din OUG nr. 34 / 2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica);
Cerinta obligatorie 2: Declaratie ?Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta?: Formularul B1se va intocmi conform Ordinului ANRMAP nr. 314 / 2010 privind punerea in aplicarea a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta;
Cerinta obligatorie 3: Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare: Formular C;
Cerinta obligatorie 4: Declaratie privind neincadrarea in situatia prevazuta la art. 691 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare: Formular C2
Se precizeaza ca persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, conform art 69 indice 1 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, sunt: Sorin Munteanu - Director General; Manuela Patrascoiu - Director economic; Valentin Cheratoiu - Director tehnic; Roxana Negoita - Sef Serviciu Juridic si Resurse Umane; Adriana Luchian - Sef Serviciu Promovare Investitii; Monica Septilici - Sef Serviciu Achizitii Publice si Contractare.
Cerinta obligatorie 5: Certificat fiscal eliberat de Compartimentul Impozite si Taxe Locale al unitatii administrativ - teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social, care sa ateste ca societatea ofertanta nu se inregistreaza cu debite la bugetul local, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.
Persoanele juridice straine au dreptul de a prezenta orice documente edificatoare pentru demonstrarea faptului ca si-au indeplinit obligatiile de plata a impozitelor si taxelor locale in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta, eliberate de autoritatile competente ale tarii de origine. Toate documentele prezentate vor fi insotite de traducere autorizata si legalizata in limba romana.
Cerinta obligatorie 6: Certificat de atestare fiscala eliberat de organul deadministrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social privind plata obligatiilor la bugetul general consolidat, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.
Persoanele juridice straine au dreptul de a prezenta orice documente edificatoare pentru demonstrarea faptului ca si-au indeplinit obligatiile de plata a contributiilor catre bugetul de stat, in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta, eliberate de autoritatile competente ale tarii de origine. Toate documentele prezentate vor fi insotite de traducere autorizata si legalizata in limba romana.
Atunci cand un grup de operatori economici depune oferta / candidatura comuna, situatia personala a candidatului sau ofertantului se demonstreaza de fiecare asociat in parte. Cerinta obligatorie: Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa instanta competenta, cu cel mult 30 de zile inainte de depunerea documentelor de calificare, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, din care sa rezulte ca ofertantii au dreptul de a desfasura activitatisimilare cu cele care fac obiectul achizitiilor.
Pentru persoane juridice straine se vor depune inscrisuri probatorii, conforme legii tarii de rezidenta a operatorului economic, apte a dovedi atestarea / apartenenta din punct de vedere profesional / inregistrarea ca persoana juridica, eliberate cu cel mult 30 de zile inainte de depunerea documentelor de calificare. Toate documentele prezentate vor fi insotite de traducere autorizata si legalizata in limba romana.
Atunci cand un grup de operatori economici depune oferta / candidatura comuna, capacitatea de exercitare a activitatii profesionale se demonstreaza de catre fiecare membru al grupului.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta obligatorie 1: Bilantulcontabilla 31.12.2010, vizatsiinregistratdeorganulcompetent, in cazul in care publicarea este prevazuta de legislatia tarii in care este stabilitofertantul, precumsioricealtedocumentelegaleedificatoareprincarecandidatul/ofertantulisipoatedovedi capacitatea economico-financiara. Se poate prezenta si bilantul contabil la 31.12.2011, in masura in care acesta este disponibil.
Cerinta obligatorie 2: Declaratie privind media cifrei de afaceri globale din cel mult ultimii trei ani, in masura in care informatiile respective sunt disponibile : Fisa de informatii generale: Formularul D.
Se precizeaza ca valoarea cifrei de afaceri pe ultimii 3 ani trebuie sa fie de minim 45.000.000 lei, fara TVA.In cazul unei asocieri, fiecare asociat trebuie sa prezinte Fisa de informatii generale.
Cerinte privind indeplinirea capacitatii economice si financiare
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta obligatorie 1: Fise de informatii privind experienta similara (Formularul E); se va prezenta cel putin o fisa pentru executant si cel putin o fisa pentruproiectant, in care se vor completa toate cele 9 puncte prevazute in formular.
Cerinta obligatorie 2: Declaratie privind lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani ? pentru executant, respectiv lista principalelor prestari de servicii in ultimii 3 ani pentru proiectant (Formular F).
Cerinta obligatorie 3: Experienta similara. Of. vor face dovada finaliz. in ultimii 5 ani a cel putin unui contr. de exec. lucr. a unei constr. cu structura de rezistenta metalica si/sau din beton armat, avand functiunile de sala de sport si/sau agrement, patinoare, bazine de inot, showroom-uri, hale industriale, constr. pt. piete tip hala, etc. a carui val. sa fie egala sau mai mare de 21.000.000 lei, fara TVA. Of. vor face dovada finaliz., in ultimii 3 ani a cel putin unui contr. care a avut ca ob. pres. de serv. de proiectare (SF+PT+DE+CS) pt. realiz. unei constr. cu structura de rezistenta metalica si/sau din beton armat, avand functiunile de sala de sport si/sau agrement, patinoare, bazine de inot, showroom-uri, hale industriale, constr. pt.piete tip hala, etc., cu o val. a contr. de proiectare de minim 900.000 lei, fara TVA. Conditia minima de calif. pt. demonstrarea capacit. prof. si a exp. similare se consid. indepl. cumulativa a cerintelor pt. activit. de proictare si exec.
Cerinta obligatorie 4: Resursetehnice: Se va prezenta Formularul G privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice, mijloacele de transport, laboratoare, baze de productie de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de executie de lucrari, respectiv lista dotarilor specifice necesare indeplinirii activitatii de proiectare: echipamente (calculatoare, plottere, imprimante, etc) si soft-uri specializate insotite de licentele aferente (AUTOCAD, Corel Draw, 3 Dmax, programe de calcul structural) .
Cerinta obligatorie 5: Resurse umane: Se va prezenta Formularul H referitor la numarul mediu anual de personal angajat si asigurarea personalului de specialitate, numarul si pregatirea cadrelor de conducere precum si persoanele responsabile direct de indeplinirea contractului de achizitie publica, precum si Formularul H1 privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere.Pentru executia lucrarilor este strict necesar asigurarea unui sef santier, precum si a responsabilului tehnic cu executia atestat in conformitate cu prevederile legale in domeniul lucrarilor supuse procedurii de atribuire a contractului de achizitie publica si a unui controlor tehnic de calitate desemnat de conducerea ofertantului.In cazul unei asocieri fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular, conditia fiind indeplinita prin cumul.
Cerinte privind indeplinirea capacitatii tehnice si profesionale
Ofertantii trebuie sa dovedeasca implementarea si certificarea unui sistem de management al calitatii in conformitate cu standardul SR EN ISO 9001, sau orice probe sau dovezi care confirma asigurarea unui nivel corespunzator al calitatii in domeniul executiei, respectiv proiectarii constructiilor. Atunci cand un grup de operatori economici depune oferta / candidatura comuna, certificatul ISO-9001 va fi prezentat individual, de fiecare membru al asocierii, pentru partea din contract pe care o realizeaza.
Ofertantii trebuie sa dovedeasca implementarea si certificarea unui sistem de management de mediu conform SR EN ISO 14001, sau orice probe sau dovezi care confirma asigurarea unui nivel corespunzator al protectiei mediului. Certificatul va fi prezentat numai de executantul lucrarii. Atunci cand un grup de operatori economici depune oferta / candidatura comuna, certificatul ISO-14001 va fi prezentat individual, de fiecare membru al asocierii, pentru partea din contract pe care o realizeaza.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
65%
Descriere: Punctajul pentru factorul de evaluare ?Pretul ofertei? se acorda astfel: a) pentru cel mai scazut pret ofertat care sa asigure nivelul calitativ, tehnic si functional al ofertei, se acorda punctajul maxim alocat factorului de evaluare respectiv; b) pentru alt pret decat cel prevazut la lit. a) se acorda punctajul astfel: Punctaj efectiv = 65 x Pret minim / Pret efectiv; Preturile care se compara, in vederea acordarii punctajului, sunt preturile ofertate, exclusiv TVA. Se precizeaza ca pretul ofertei este rezultatul cumularii valorilor de executie a lucrarii, prestarii serviciilor de proiectare si asistentei tehnice, exprimat in lei si euro.
2.
Durata de executie
20%
Descriere: Punctajul pentru factorul de evaluare ?Durata de executie? se acorda astfel: a) Pentru durata de executie minima de 6 luni, se acorda: 20 puncte; b) Pentru alta durata de executie , dar nu mai mult de 12 luni, se acorda punctaj conform formulei: Punctaj efectiv = 20 x (12 - Durata efectiva) / 6. Durata de executie de 6 luni este aferenta elaborarii documentatiei de proiectare si a realizarii executiei propriu-zise a lucrarilor. Ea a fost stabilita avandu-se in vedere timpii tehnologici necesari elaborarii documentatiei de proiectare si executiei lucrarilor la parametrii solicitati prin caietul de sarcini. Deoarece din motive teh. nu a fost posibila mentionarea tuturor clauzelor privind acest factor de evaluare in aceasta sectiune, consultati Sectiunea VI.3: Alte Informatii.
3.
Perioada de garantie a lucrarilor executate
15%
Descriere: Pct. pt. fact. de ev. ?Per. de gar. a lucr. exec? se acorda astfel: a) Pt cea mai mare per. de gar. pt. intreaga lucr., dar nu mai mare de 60 luni, se acorda: 15 pct.; b) Pentru alta per. de gar., dar nu mai mica de 24 luni, pct. se acorda dupa cum urm.: Punctaj efectiv = 15 x (Perioada efectiva ? 24) / 36. La stab. per. de gar., of. trebuie sa aiba in vedere ca ?Per. de gar. a lucr. exec? este def. ca fiind ?per. de timp cuprinsa intre data receptiei la terminarea lucr. si receptia finala, a carei durata se stab. prin contr. si in cadrul careia antrepr. are oblig. inlaturarii, pe chelt. sa, a tuturor defic. aparute datorita nerespectarii clauzelor si specif. contract. sau a preved. reglem. teh. aplicab.?. Preciz. ca lucr. care fac ob. proced. de achiz. pub. pot avea o per. de gar. realista de 60 luni, apreciind ca peste ac. per. sunt neces. lucr. de intret. si reab. Deasemenea, apreciem ca o per. de gar. mai mica de 24 luni denota utiliz. de teh.. si mat. neperformante de catre exec.
Punctaj maxim componenta tehnica: 35
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 07.05.2012 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
10.05.2012 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 10.05.2012 11:00
Locul: Piata Natiunile Unite nr. 8, bl. 108, Sector 5, Bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Ofertantii care au depus oferta sau reprezentatii imputerniciti ai acestora
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
Ofertele care prezinta durata de executie neobisnuit de scazuta (sub 6 luni), care nu poate fi demonstrata avandu-se in vedere normativele in vigoare in domeniul constructiilor, precum si timpii tehnologici necesari executiei lucrarilor, vor fi respinse ca neconforme, in conformitate cu prevederile art. 36, alin. (2), lit. a) din HG nr. 925 / 2006, deoarece nu satisface in mod corespunzator cerintele caietului de sarcini, sub aspectul tehnologiilor de executie. Pentru o durata de executie mai mare de 12luni nu se acorda punctaj, iar oferta va fi considerata neconforma, in conformitate cu prevederile art. 36, alin. (2), lit. b) din HG nr. 925 / 2006, deoarece contine propuneri referitoare la clauzele contractuale care sunt in mod evident dezavantajoase pentru autoritatea contractanta. Se precizeaza ca durata maxima de executie de 12 luni a fost stabilita prin H.G. nr. 164/2012 privind aprobarea indicatorilor tehnico-economici ai obiectivului de investitii ?Patinoar artificial ? structura preluata, Complex Sportiv National Poiana Brasov, municipiul Brasov, jud. Brasov?, realizat prin Compania Nationala de Investitii CNI ? SA.In cazul existentei a doua sau mai multe oferte cu punctaj egal, dar cu oferte de pret diferite, se va declara castigatoare oferta cu pretul cel mai scazut.In cazul existentei a doua sau mai multe oferte cu punctaj egal si oferte de pret egale, ofertantii respectivi vor fi invitati sa depuna noi oferte financiare in plic inchis, la o data ce va fi comunicata ulterior.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenele de exercitare a caii de atac sunt cele prevazute la art. 256 indice 2 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
COMPANIA NATIONALA DE INVESTITII - S.A.- Serviciul Juridic si Resurse Umane
Adresa postala: Piata Natiunile Unite nr. 9, bl. 107, sectorul 5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050121, Romania, Tel. +40 213167383/ +40 374200931/932, Email: [email protected], Fax: +40 0213167381, Adresa internet (URL): www.cni.com.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
26.03.2012 10:03
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer