Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Proiectarea si executia lucrarilor necesare realizarii proiectului integrat finantat prin FEADR-PNDR masura 322. Lot 1-Aductiune cu apa potabila sat Dinga. Lot 2-Statie de epurare si colectoare canalizare menajera sat Dinga. Lot 3-Modernizare DC 29 Chitca


Anunt de participare numarul 91083/18.11.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Comuna Costeti (Consiliul Local Costesti)
Adresa postala: loc. Costesti, com. Costesti, jud. Vaslui, Localitatea: Costesti, Cod postal: 737145, Romania, Punct(e) de contact: Cristina Guzganu, Tel.0235344533, Email: [email protected], Fax: 0235344533, Adresa internet (URL): www.comunacostesti.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Proiectarea si executia lucrarilor necesare realizarii proiectului integrat finantat prin FEADR-PNDR masura 322. Lot 1-Aductiune cu apa potabila sat Dinga. Lot 2-Statie de epurare si colectoare canalizare menajera sat Dinga. Lot 3-Modernizare DC 29 Chitcani din DE 581. Lot 4-Gradinita copii 100 locuri sat Costesti
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: Comuna Costesti, judetul Vaslui
Codul NUTS: RO216 - Vaslui
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Proiectarea in fazele PTH si DDE, intocmirea DTAC, intocmirea documentatiilor pentru obtinere avize si executia lucrarilor necesare realizarii proiectului integrat finantat prin FEADR-PNDR masura 322. Lot 1-Aductiune cu apa potabila sat Dinga. Lot 2-Statie de epurare si colectoare canalizare menajera sat Dinga. Lot 3-Modernizare DC 29 Chitcani din DE 581. Lot 4-Gradinita copii 100 locuri sat Costesti
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45200000-9 - Lucrari de constructii complete sau partiale si lucrari publice (Rev.2)
71000000-8-Servicii de arhitectura, de constructii, de inginerie si de inspectie (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform specificatiilor din Caietul de sarcini pe fiecare lot in parte.
Valoarea estimata fara TVA: 7, 829, 513RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare: Lot 1-12000 lei, Lot 2-14000 lei, Lot 3-40000 lei, Lot 4-14000 leiGarantie de buna executie: 5%
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Contract finantat prin FEADR-PNDR masura 322
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere si/sau subcontractare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea.
Declaratie privind neincadrarea in dispozitiile art 181 din OUG 34/2006.
Declaratie privind calitatea de participant la procedura.
Certificat constatator privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor locale valabile la data deschiderii ofertelor.
Certificat constatator privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale la bugetul general consolidat din care sa reiasa ca ofertantul nu are debite restante la nivelul trimestrului III 2009.
Certificat constatator de la Oficiul registrului Comertului valabil la data depunerii ofertelor din care sa reiasa ca domeniul de activitate a oferetantului corespunde obiectului activitatii ce se va derula prin contract.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Cifra medie de afaceri pe ultimii trei ani mai mare de cunatumul specificat.
2. Acces la sau disponibilitatea de resurse reale, linii de credit confirmate de banci sau orice alte mijloace financiare pentru a realiza cashflow-ul de executie valabile 180 de zile de la data deschiderii ofertelor in cuantumul specificat
3. Scrisoare de bonitate din partea unei banci
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1. Lot 1:2200000 lei, Lot 2:2700000 lei, Lot 3:8000000 lei, Lot 4:2600000 lei2. Lot 1:130000 lei, Lot 2:165000 lei, Lot 3:500000 lei, Lot 4:160000 lei
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Declaratie referitoare la efectivele anuale ale personalului angajat, al cadrelor de conducere si al personalului propus pentru indeplinirea contractuluin conform nivelurilor specificate
2. Lista cu lucrari similare executate in ultimii cinci ani care sa cuprinda minim un contract de tipul si valoarea specificata
3. Ofertantul trebuie sa aiba un sistem al calitatii implementat conform standardului specificat.
4. Ofertantul trebuie sa aiba implementat un sistem de management al mediului conform standardului specificat
5. Ofetantul trebuie sa aiba implementat un sistem de management al sanatatii si securitatii ocupationale conform standardului specificat
6 Ofertantul trebuie sa fie autorizat ANRE conform specificatiilor
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1. Lot 1: Angajat sau colaborator un RTE (responsabil tehnic cu executie) atestat in domeniul IX-Constructii edilitare si de gospodarire comunala, un inginer specializarea instalatii in constructii, constructii hidrotehnice sau lucrari edilitare pentru functia de sef santier; Lot 2: Angajat sau colaborator un RTE (responsabil tehnic cu executie) atestat in domeniul IX-Constructii edilitare si de gospodarire comunala, un inginer specializarea instalatii in constructii, constructii hidrotehnice sau lucrari edilitare pentru functia de sef santier; Lot 3: Angajat sau colaborator un RTE (responsabil tehnic cu executie) atestat in domeniul II-Constructii rutiere, drumuri, piste de aviatie, poduri, tunele, un inginer specializarea cai ferate, drumuri si poduri pentru functia de sef santier; Lot 4: Angajat sau colaborator un RTE (responsabil tehnic cu executie) atestat in domeniul I-Constructii civile, industriale, agrozootehnice, energetice, telecomunicatii, miniere, un inginer specializarea constructii civile sau tehnologia constructiilor pentru functia de sef santier;2. Lot 1: un contract de lucrari edilitare in valoare minima de 500000 lei fara TVA; Lot 2: un contract de lucrari edilitare in valoare minima de 500000 lei fara TVA; Lot 3: un contract de lucrari de drumuri in valoare minima de 2000000 lei fara TVA; Lot 4: un contract de lucrari civile, industriale sau agricole in valoare minima de 600000 lei fara TVA3. Standard ISO 9001/2001 sau echivalent4. Standard ISO 14001/2005 sau echivalent5. Standard OHSAS 18001/2007 sau echivalent6. Lot 1: proiectare si executie bransamente electrice; Lot 2: proiectare si executie bransamente electrice; Lot 4: proiuectare si executie bransamente elctrice si executie instalatii electrice interioare
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
70%
Descriere: Componenta financiara
2.
Durata de executie
30%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
55/11.11.2009
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 04.12.2009 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
08.12.2009 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 08.12.2009 11:00
Locul: Sediul Autoritatii Contractante, Comuna Costesti, localitatea Costesti, judetul Vaslui
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Persoane imputernicitede catre ofertanti
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Contract finantat prin FEADR-PNDR masura 322
VI.3) Alte informatii
Intreaga Documentatie de atribuire este postata in SEAP (www.e-licitatie.ro, sectiunea anunturi) si se poate accesa in mod nemijlocit din sectiunea Documentatie si Clarificari a anuntului de participare.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: str. Stavropoleos, nr.6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
CURTEA DE APEL IASI
Adresa postala: str. Atanasie Panu, nr.25 bis, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700024, Romania, Tel.0232260600, Email: [email protected], Fax: 0232217808
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Comuna Costesti
Adresa postala: comuna Costesti, judetul Vaslui, Localitatea: Costesti, Cod postal: 737145, Romania, Tel.0235344548, Fax: 0235344533
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
17.11.2009 12:54
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer