Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Proiectarea si executia lucrarilor pentru Reabilitarea statiei de epurare din Municipiul Campulung Muscel, in vederea imbunatatirii calitative a mediului inconjurator si a protectiei acestuia


Anunt de participare numarul 70309/23.12.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MUNICIPIUL CAMPULUNG
Adresa postala: STR. NEGRU VODA, NR. 127, Localitatea: Campulung, Cod postal: 115100, Romania, Punct(e) de contact: ELENA NICA, Tel.0248/511034, Email: [email protected], Fax: 0248/511036, Adresa internet (URL): www.primariacampulung.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Proiectarea si executia lucrarilor pentru Reabilitarea statiei de epurare din Municipiul Campulung Muscel, in vederea imbunatatirii calitative a mediului inconjurator si a protectiei acestuia
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: Statia de epurare, str. Drumul Morii nr.2, Municipiul Campulung, Judetul Arges
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Proiectarea si executia lucrarilor pentru Reabilitarea statiei de epurare din Municipiul Campulung Muscel, in vederea imbunatatirii calitative a mediului inconjurator si a protectiei acestuia
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45232420-2 - Lucrari de constructii de statii de epurare a apelor reziduale (Rev.2)
71322000-1-Servicii de proiectare tehnica pentru constructia de lucrari publice (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Activitatea I Proiectare ( raport asupra SF si revizuirea lui daca este cazul, studii teren, expertiza tehnica a constructiilor, PT, CS, DE verificate de verificatori atestati, documentatii avize, PAC, PAD, studiu de impact asupra mediului daca este cazul)Activitatea II Executie lucrari ( lucrari de reabilitare a statiei de epurare linia namolului, bazine aerare si statie suflante)
Valoarea estimata fara TVA: 4, 549, 573RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
5 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare: 45000 lei (scrisoare de garantie bancara). Garantia de buna executie: 10% din valoarea contractului fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Programul Phare CES 2006 - Schema de investitii pentru sprijinirea initiativelor sectorului public in sectoarele prioritare de mediuBugetul de statBugetul local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere, care se legalizeaza in cazul in care oferta comuna este declarata castigaroare.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie eligibilitate; Certificatul constatator emis de ORC; Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG nr.34/2006; Certificate fiscale privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale, valabile la data deschiderii ofertelor; Certificat de inregistrare emis de ORC pentru persoane juridice romane; Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta dpdv profesional, traduse in limba romana si legalizate, pentru persoane juridice/fizice straine.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilantul contabil la 31.12.2005, 31.12.2006; 31.12.2007; Fisa de informatii generale.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cifra medie anuala de afaceri pe ultimii 3 ani mai mare de 13 500 000 lei.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor prestari de servicii de proiectare executate in ultimii 3 ani; Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani; Experienta similara; Recomandari din partea beneficiarilor; Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice pentru indeplinirea contractului; Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere; Lista personalului cheie care va fi utilizat; Declaratie pe propria raspundere privind respectarea conditiilor de munca si masurile de protectia muncii; Pentru activitatea de proiectare-Certificat ISO 9001 sau echivalent; Pentru activitatea de executie lucrari- Certificate ISO 9001, ISO 14001, OHSAS 18001 sau echivalente; Certificat eliberat de MMDD pentru intocmirea documentatiei de obtinere a avizului de gospodarirea apelor; Informatii privind subcontractantii/asociatii.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Incheierea si indeplinirea cel putin a unui contract al carui obiect a fost proiectarea unor lucrari similare pt. statii epurare, de natura si complexitatea celor ofertate, cu valoare minima de 67 400 lei fara TVA (18108 euro); Incheierea si indeplinirea cel putin a unui contract al carui obiect a fost executia unor lucrari similare de natura si complexitatea celor ofertate, cu valoare minima de1 290 000 lei fara TVA (346 588 euro); Se vor prezenta cel putin doua recomandari pentru servicii de proiectare, din care cel putin una sa fie aferenta contractului prezentat ca experienta similara si cel putin doua recomandari pentru executie lucrari, din care cel putin una sa fie aferenta contractului prezentat ca experienta similara; Personal cheie (conform cerintelor beneficiarului din Sectiunea III a Documentatiei de atribuire): sef proiect (inginer constructii hidroedilitare) - cel putin 10 ani experienta profesionala generala, experienta in coordonarea proiectelor si ca sef de proiect, - experienta profesionala specifica (cel putin 5 ani experienta in proiectarea civila si industriala pt.statii epurare); personalul tehnic pe specialitati - experienta profesionala generala (cel putin 5 ani experienta profesionala in proiectare), - experienta profesionala specifica (cel putin 3 ani experienta in proiectare pentru statii de epurare); sef santier (inginer constructii hidroedilitare) - cel putin 10 ani experienta profesionala generala, experienta in coordonarea lucrarilor si ca sef de santier, - experienta profesionala specifica (cel putin 5 ani experienta in executia de lucrari hidroedilitare); responsabili RTE si CQ cu atestate valabile.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
70%
Descriere:
2.
Propunerea tehnica
30%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
RO 2006/018-147.04.01.04.01.14-1
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 04.02.2009 15:00
Documente de plata: DA
Pretul: 117 RON
Conditii si modalitate de plata: numerar la casieria Primariei Campulung sau cu ordin de plata in contul RO60TREZ04721360250XXXXX, cod fiscal 4122361, Trezoreria Campulung, Arges
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
09.02.2009 12:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 09.02.2009 13:00
Locul: Sediul Primariei Municipiului Campulung, jud. Arges, cam.8, etaj 1, str. Negru Voda, nr.127
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
membrii comisiei de evaluare, experti externi, observatori UCVAP, reprezentanti imputerniciti ai ofertantilor care au depus oferta, reprezentanti ai MDLPL si ai ADR Sud Muntenia
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Programul Phare 2006 Coeziune Economica si Sociala "Schema de investitii pentru sprijinirea initiativelor sectorului public in sectoarele prioritare de mediu" Linia de buget: RO2006/018-147.04.01.04.01
VI.3) Alte informatii
Data limita de primire a solicitarilor de clarificari: 28.01.2009, ora 15, 00Data limita de transmitere a raspunsului la clarificari: 02.02.2009, ora 15, 00
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleos, nr.6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/3104641, Email: [email protected], Fax: 021/3104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Cel mult 5 zile de la data luarii la cunostinta a unui act considerat nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
MUNICIPIUL CAMPULUNG -Serviciul Juridic
Adresa postala: str. Negru Voda, nr.127, judetul Arges, Localitatea: Campulung, Cod postal: 115100, Romania, Tel.0248/511034, Email: [email protected], Fax: 0248/511036, Adresa internet (URL): www.primariacampulung.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
23.12.2008 10:10
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer