Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Proiectul : Sistem integrat de management a deseurilor Timis ;Inchiderea depozitelor neconforme de deseuri din mediul urban al judetului Timis si a drumurilor de acces aferente acestora


Anunt de participare numarul 136997/29.06.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
JUDETUL TIMIS
Adresa postala: B-DUL REVOLUTIEI DIN 1989 NR. 17, Localitatea: Timisoara, Cod postal: 300034, Romania, Punct(e) de contact: Daniela Goia, Tel. +40 256406362, In atentia: Daniela Goia, Email: [email protected], Fax: +40 256406424, Adresa internet (URL): www.cjtimis.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Proiectul : Sistem integrat de management a deseurilor Timis ;Inchiderea depozitelor neconforme de deseuri din mediul urban al judetului Timis si a drumurilor de acces aferente acestora
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: La amplasamentul lucrarilor : Parta , Jimbolia , Buzias , Sannicolau Mare , Lugoj , Faget
Codul NUTS: RO424 - Timis
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Se doreste realizarea lucrarilor de inchidere depozite neconforme de deseuri din mediul urban al judetului Timis : Parta -Sag , Jimbolia , Buzias , Sannicolau Mare , Faget , Lugoj, in cadrul proiectului , , Sistem integrat de management a deseurilor in judesul Timis "si constructia drumurilor de acces aferente acestora.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45112360-6 - Lucrari de reabilitare a terenului (Rev.2)
45222110-3-Lucrari de constructii de rampe de deseuri (Rev.2)
45233226-9-Lucrari de constructii de drumuri de acces (Rev.2)
45233228-3-Lucrari de constructii de acoperiri superficiale (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Investitiile propuse in cadrul acestui proiect sunt amplasate in judetul Timis , astfel : - Depozitul neconform de deseuri Parta -Sag- Depozitul neconform de deseuri Jimbolia- Depozitul neconform de deseuri Buzias- Depozitul neconform de deseuri Sannicolau Mare- Depozitul neconform de deseuri Lugoj- Depozitul neconform de deseuri Faget- Drumuri de acces aferente acestora
Valoarea estimata fara TVA: 31, 997, 795RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
16 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare: 319.977lei Mod de constituire : Garantia de participare se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire.Instrumentul de garantare se va emite in conformitate cu prevederile legale in vigoare.-Scrisoare de garantie de participare ? aceasta va fi completata conform Formularul 15. -Ordin de plata (vizat de banca) catre Consiliul Judetean Timis in contulRO71TREZ6215006XXX000339 deschis la Trezoreria Timisoara, CIF RO4358029 in copie cf cu originalul sau original;cu conditia confirmarii acestora de catre Trezorerie, astfel incit inainte de data deschiderii licitatiei suma respectiva sa se afle in contul CJTimis. Ofertantul care solicita reducerea cerintei privindgarantiei de participare la 50 % va prezenta, anexat Formularului pentru garantie, o declaratie pe proprie raspundere, conform Anexei 1 din Legea nr. 346/2004 din care sa rezulte ca se incadreaza in categoria IMM-urilor. Asocierea formata exclusiv din operatori economici incadrati in categoria IMM beneficiaza de reducerea cuantumului garantiei de participare cu 50% Scrisoarea de garantie de participare prezentata in alta limba decat limba romana va fi insotita de traducerea autorizata in limba romana, legalizata la notariat. Indiferent de modalitatea de constituire a garantiei de participare, in conformitate cu preved art. 278 1 , alin 1, lit.a din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, in cazul unei contestatii si in masura in care CNSC respinge contestatia, din suma constituita drept garantie de participare se va retine in favoarea autoritatii contractante suma de 10.759 leiGarantia de participare are valabilitate de 90 zile incepand de la data termenul limita de primire a ofertelor. Cuantumul garantiei de buna executie este 10% din valoarea fara TVA a contractului de lucrari . Modul de constituire : Scrisoare de garantie de buna executie - instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari (Formular.18). Autoritatea contractanta are dreptul de a emite pretentii asupra garantiei de buna executie, in limita prejudiciului creat, daca operatorul economic nu isi indeplineste obligatiile asumate prin prezentul contract. Restituirea garantiei de buna executie se va face in conformitate cu prevederile art. 92 din Hotararea nr. 925/2006 pentru aprobarea normelor de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractelor de achizitie publica din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri europene - Programul Operational Sectorial de Mediu , Axa 2 - managementul deseurilor : Cofinantare bugetul de stat si bugetul local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Un ofertant participa, pentru acelasi contract, cu o singura oferta, fie in mod individual, ca subcontractant sau ca partener al societatii mixte/consortiului/asocierii.2. Depunerea sau participarea cu mai mult de o oferta de catre un singur ofertant, subcontractant sau partener pentru acelasi contract va conduce la respingerea ofertelor respective.3. Mai multi operatori economici au dreptul de a se asocia cu scopul de a depune o oferta comuna, fara a fi obligati sa isi autentifice din punct de vedere formal asocierea. Autoritatea contractanta va solicita ca asocierea sa fie autentificata numai in cazul in care oferta comuna este declarata castigatoare, conditie necesara pentru buna indeplinire a contractului.Ofertele depuse de companii in asociere trebuie sa indeplineasca urmatoarele cerinte: a) Oferta trebuie sa cuprinda toate informatiile solicitate pentru fiecare partener din cadrul consortiului/asocierii precum si categoriile de lucrari care vor fi executate de acestia.b) Oferta trebuie sa fie semnata intr-un mod care obliga legal toti partenerii.c) Unul din membri trebuie numit ca partener conducator (lider) - responsabil de contract si aceasta numire trebuie sa fie confirmata printr-o imputernicire (Formularul 2) semnata de fiecare partener in parte.d) Oferta trebuie sa includa un acord de asociere prin care sa se statueze ca toti partenerii sunt responsabili in mod legal, uniti si individual, pentru realizarea contractului, ca partenerul conducator va fi autorizat sa primeasca si sa transmita instructiuni in numele fiecaruia si tuturor partenerilor, si ca realizarea contractului, inclusiv platile, vor fi in responsabilitatea partenerului conducator (liderului).e) Toti partenerii din cadrul consortiului / asocierii trebuie sa ramana in aceasta forma asociativa pe toata durata de realizare a contractului.f) Structura sau constituirea consortiului/asocierii nu va fi modificata, pe durata executarii contractului, decat cu aprobarea prealabila a Autoritatii Contractante si numai in situatii exceptionale. Noul consortiu/asociere /societate mixta trebuie sa indeplineasca cel putin aceleasi criterii de eligibilitate si de conformitate ca cel initial.g) Incadrarea in una sau mai multe din situatiile prevazute la art. 180 si art 181 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, atrage excluderea candidatului/ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.Declaratie privind lista asociatilor si subcontractantilor . Inainte de incheierea contractului operatorul economic castigator va prezenta contractele inchieiate cu subcontractantii , cu specificarea partii din contract ce urmeaza a fi realizata.
4.In cazul in care persoana care semneaza declaratiile/formularele solicitate nu este reprezentant legal al operatorului economic (lider asociat, subcontractor), se va atasa o imputernicire (Formularul 2) pentru acesta.- Declaratie privind eligibilitarea -se va completa formularul 6. Declaratia va trebui completata de catre operatorul individual si de catre toti asociatii precum si de catre tertul sustinator daca este cazul-Declaratie privind neincadrarea in prevederile art 181 din OUG 34/2006.- se va completa formularul 7In cazul in care exista tert sustinator pt situatia economica si financiara sau tehnica si profesionala acesta va completa formularul 6 si formularul 7- Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art 69^1 din OUG 34/2006 completata in conformitate cu formularul 7.2 .Se va completa si de catre subcontractanti si terti sustinatori daca este cazul .Persoanele responsabile de contract : Constantin Ostaficiuc , Mircea Mihut, Marieta Mateescu , Daniela Goia , Adam Canea, Georgeta Oprea , Nicolae Komaromi , Danut Fenichiu , Csaba Sisak, Violeta Cioban , consilieri judeteni : Consilierii Judeteni : Bitea Nicolae, Bojin Mihaita , Ravasila Florin , Candea Dorin , Cojocaru Silvia , Crisan Lelica , Cutu Dorin Eftime Mariana, Gaita Oana, Chiforeanu Ion , Munteanu Dorin , Noditi Gheorghe , Preunca Daniel, Spataru Elisabeta , Grecu Marian , Ostaficiuc Constantin , Bologa Gheorghe , Borha Liviu, Coifan Viorel Gheorghe , De Maio Leontin Nicolae , Sarmes Dan Ioan , Supuran Sorin , Carcee Marius Radu , Hehn Dorin Olimpiu , Costa Cosmin , Sasca Viorel Zoltan , Bacanu Horea George, Bojin Titu, Craciunescu Adam, Matei Viorel, Mihoc Marcel, Milutinovici Valentina Emilia , Negoita Adrian Valentin Rotarescu Vasile , Suciu Matei , Szatmari Ioan Stefan , Thiuc Catalin-Declaratie privind calitatea de participant la procedura -se va completa formularul 5-Certificat de participare la procedura cu oferta independenta - declaratie pe proprie raspundere in conformitate cu formularul 7.1 , conf ordin 314/2010-Ofertantul sa nu aiba datorii scadente neachitate la bugetul de stat in luna anterioara celei in care se depune oferta - certificat ANAF in original sau copie legalizata- Certificat privind plata taxelor si impozitelor locale din care sa reiasa ca operatorul economic nu are datorii neachitate in luna anterioara celei in care se depune oferta .Persoanele juridice straine vor prezenta certificatele sus mentionate sau documentele echivalente in conformitate cu prevederile legale in vigoare , in tara in care este stabilit ofertantul .- In cazul asocierii aceste documente se depun de catre toti asociatii.- Tertul sustinator financiar va completa formularul 19- Tertul sustinator privind sustinerea tehnica si profesionala trebuie sa completeze formularul 20
-Informatii privind subcontractanti si asociatii- se va completa formularul Formularul 3 si/sau formularul 4 . a. Persoane juridice romaneCerinta minima obligatorie : - Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, valabil la data depunerii ofertelor.Documentele depuse de ofertanti vor fi valabile cu 30 zile inainte dedata deschiderii ofertelor si trebuie sa ateste faptul ca: - Domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii;
- Nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea prevederilor legale referitoare la insolventa si faliment din tara de origine a ofertantului sau asupra faptului ca societatea se afla in incapacitate de plata.b. Persoane juridice straine: Cerinta minima obligatorie: Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional in conformitate cu prevederile legale in tara in care este rezident.Documentele depuse de ofertanti vor fi valabile la data deschiderii ofertelor si trebuie sa ateste: - Denumirea completa a operatorului economic;
- Domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii;
- Nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea prevederilor legale referitoare la insolventa si faliment din tara de origine a ofertantului sau asupra faptului ca societatea se afla in incapacitate de plata.Operatorul economic ce urmeaza a fi declarat castigator va prezenta Certificatul eliberat de Oficiul Registrul Comertului in original sau copie legalizata , inainte de transmiterea comunicarilor privind rezultatul procedurii de achizitie .
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1 Bilant contabilSe vor prezenta bilanturile contabile la 31.12.2009, 31.12.2010 si 31.12.2011, vizate si inregistrate de organele competente in conditiile art. 185 din OUG nr. 34/2006 modificata si completata ulterior. Pentru ofertantii nerezidenti, in cazul in care pentru exercitiul financiar 2011 bilantul si anexele nu au fost inregistrate de organele competente, ofertantul va prezenta bilantul contabil, anexele la acesta si balanta de verificare sau actele echivalente ale acestora pentru ultimul exercitiu financiar incheiat.
2 Informatii privind cifra de afaceri Se solicita ca cifra medie globala de afaceri pe ultimii 3 ani (2009, 2010, 2011) sa fie cel putin egala cu 63.995.590 lei
In cazul in care la o procedura de achizitie publica participa un grup de operatori economici care depun oferta comuna indeplinirea cerintei privind cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani va fi evaluata prin cumularea mediei cifrei de afaceri corespunzatoare fiecarui membru al asocierii. In cazul in care oferta este depusa de o asociatie, fiecare asociat (inclusiv liderul) va prezenta formularul privind cifra de afaceri
3. Acces la linii de creditOfertantul trebuie sa demonstreze ca la momentul semnarii contractului va avea acces la sau are disponibile resurse reale negrevate de datorii, linii de credit confirmate de banci ori alte mijloace financiare suficiente pentru a realiza cash-flow de executie a lucrariipentru o perioada de 2 luni, in valoare de minim 3.999.724 lei in afara angajamentelor solicitate pentru alte contracte.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.1 Manager de Proiect ?experienta de Manager de Proiect/Coordonator/Team Leader in minim 1 contract de lucrari finalizat, similar cu cel ce face obiectul prezentei achizitii (lucrari inchidere depozite neconforme)
a. Curriculum vitae
b. Copii diplome, certificari, pentru a demonstra indeplinirea cerintelor minime solicitate;
c.declaratie de disponibilitate
2. 1 Responsabil Tehnic cu executia (RTE) calificat in domeniul aferent prezentului contract;
Se vor prezenta : a. Curriculum vitae
b. Copii diplome, certificari, pentru a demonstra indeplinirea cerintelor minime solicitate;
c. Pentru RTE se vor anexa certificatele doveditoare, inclusiv legitimatia cu valabilitate la zi.
d. Declaratii de disponibilitate
3. 1 Responsabil Tehnic cu executia (RTE) calificat in domeniul aferent prezentului contract;
a. Curriculum vitae
b. Copii diplome, certificari, pentru a demonstra indeplinirea cerintelor minime solicitate;
c. Pentru RTE se vor anexa certificatele doveditoare, inclusiv legitimatia cu valabilitate la zi.
d. Declaratii de disponibilitate
4.6 Experti in sudura geomembrana ? atestat/certificat pentru executie sudura geomembrana;
a. Curriculum vitaeb. Copii diplome, certificari, pentru a demonstra indeplinirea cerintelor minime solicitate;
c. declaratie de disponibilitate
5.1 Inginer instalatii cu experienta in lucrari de instalatii de retele electrice si instalatii electrice de joasa tensiune;
a. Curriculum vitaeb. Copii diplome, certificari, pentru a demonstra indeplinirea cerintelor minime solicitate;
c. declaratie de disponibilitate
6. 1 inginer constructii civile si industriale;
a. Curriculum vitaeb. Copii diplome, certificari, pentru a demonstra indeplinirea cerintelor minime solicitate;
c. declaratie de disponibilitate
7.2 Ingineri retele gaze de joasa presiune; experienta pe aceeasi pozitie in minim 1 proiect similar finalizat;
a. Curriculum vitaeb. Copii diplome, certificari, pentru a demonstra indeplinirea cerintelor minime solicitate;
c. declaratie de disponibilitate
8.1 inginer drumuri -experienta pe aceiasi pozitie , in minim 1 contract lucrari finalizat drumuri acces/judetene /comunale /nationale/europene
a. Curriculum vitae
b. Copii diplome, certificari pentru a demonstra indeplinirea cerintelor minime solicitate
c.declaratie de disponibilitate
Lista cu principalele lucrari executate in ultimii 5 aniExperienta similaraOfertantul (operator economic sau membrii asocierii impreuna) a finalizat, in ultimii 5 ani impliniti la data termenului limita pentru depunerea ofertei, cel putin 1 contract executie similar cu obiectul prezentului contract a carui valoare sa fie cel putin egal cu 31.997.795 lei
Fiecare referinta prezentata va fi atestata prin copie dupa certificatul de receptie la terminarea lucrarilor semnat de Beneficiar siAntreprenor. Pentru fiecare contract mentionat pentru indeplinirea cerintei se vor atasa documente suport: ?Fisa de experienta similara ?copii dupa partile relevante din contracte cu obiect similar ?recomandari ?procese verbale de receptie la terminarea lucrarilor Aceste documente vor contine obligatoriu cel putin date referitoare la: ?beneficiarul contractului; ?tipul lucrarilor
Informatii privind capacitatea profesionala Operatorii economici vor prezenta o lista cu personalul cheie propus pentru realizarea investitiei
Informatii privind dotarile specificeOfertantul poate propune o metodologie de lucru care implica tipurile de echipamente considerate necesare in executarea contractului. Lista de echipamente propusa de Ofertant trebuie prezentata astfel incat sa fie corelata cu propriul program de lucru propus, orice neconcordanta gasita de Comisia de evaluare intre acestea atragand descalificarea automata a Ofertantului.Se va declara daca aceste echipamente si masini sunt in proprietate, inchiriate , contracte de colaborare , folosite de un subcontractor si orice alta forma de dispozitie asupra utilajelor , si ca sunt disponibile pentru acest contract. Lista de echipamente propusa de Ofertant va deveni parte a Contractului de Lucrari, ofertantul avand obligatia de a pune la dispozitia Proiectului ? echipamentele pe care le declara a fi disponibile pentru contract.
Standarde de asigurare a calitatii - certificari privind implementarea sistemului de asigurare a calitatii
Prezentarea certificatului ISO 9001 sau echivalent
Masuri de protectia mediului pe care operatorul economic le poate aplica in indeplinirea contractului de lucrari - Certificari privind implementarea sistemului de protectie a mediului
Prezentarea certificatului ISO 14001sau echivalent
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 21.08.2012 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
28.08.2012 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 28.08.2012 11:00
Locul: Consiliul Judetean Timis , B-dul Revolutia din 1989, Nr 17, Timisoara , etaj II , Sala E08
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de evaluare , reprezentantii imputerniciti ai operatorilor economici
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e):
Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Sectorial Mediu
VI.3) Alte informatii
In cazul in care se constata ca ofertele clasate pe primul loc au preturi egale , autoritatea contractanta va solicita reofertarea (prezentarea ofertelor financiare ) , in plic inchis in vederea departajarii .
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostiinta , in conditiile prezentei ordonante de urgente , despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Consiliul Judetean Timis
Adresa postala: B-dul Revolutia din 1989, Nr 17, Localitatea: Timisoara, Cod postal: 300034, Romania, Tel. +40 256406362, Email: [email protected], Fax: +40 256406424, Adresa internet (URL): www.cjtimis.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
28.06.2012 09:21
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer