Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Proteze auditive


Atribuirea Contractului
Valoarea Contractului:
6.193.000 RON

Castigatorul Licitatiei: EUROLEGAL S.R.L.
Anunt de atribuire numarul 137403/28.09.2012
Informatii anunt de participare asociat 129029
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SPITALUL CLINIC JUDETEAN DE URGENTA CLUJ
Adresa postala: STR. CLINICILOR NR. 3-5, Localitatea: Cluj-Napoca, Cod postal: 400006, Romania, Punct(e) de contact: IOANA-CRISTINA POJAR, Tel. +40 0264/592771, Email: [email protected], Fax: +40 0264/590235, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea atribuita contractului de autoritatea contractanta
Proteze auditive
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Spitalul Clinic Judetean de Urgenta Cluj-Napoca, Str. Clinicilor nr. 3-5
Codul NUTS: RO113 - Cluj
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Furnizare proteze auditive: Implant cohlear, Proteza auditiva vibrant, Proteza auditiva Baha
II.1.5) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33185000-0 - Proteze auditive (Rev.2)
33185200-2-Implant cohlear (Rev.2)
II.1.6) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.2) Valoarea totala finala a contractului (contractelor)
II.2.1) Valoarea totala finala a contractului sau a contractelor
6, 193, 000RON
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) S-a organizat o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
31
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt de participare
Numarul anuntului in JO: 2012/S59-095995din24.03.2012
SECTIUNEA V : ATRIBUIREA CONTRACTULUI
Contract nr: 11900 Denumirea: Proteza auditiva Vibrant
V.1) Data atribuirii contractului 18.09.2012
V.2) Numarul de oferte primite 1
Numarul de oferte admisibile 1
V.3) Numele si adresa operatorului economic caruia i-a fost atribuit contractul
EUROLEGAL S.R.L.
Adresa postala: Bd. Revolutiei 1989, nr. 15A, cam. 3, Localitatea: Timisoara, Cod postal: 300034, Romania, Tel. 0356-107031, Email: [email protected], Fax: 0356-112331
V.4) Informatii privind valoarea contractului
Estimarea initiala a valorii contractului
Valoarea: 1221000.00 Moneda: RON Fara TVA
Valoarea totala finala a contractului
Valoarea: 1220925.00 Moneda: RON Fara TVA
V.5) Contractul ar putea fi subcontractat
Nu
V.6) Lista de Loturi
2
Contract nr: 11901 Denumirea: Proteza auditiva BAHA
V.1) Data atribuirii contractului 18.09.2012
V.2) Numarul de oferte primite 1
Numarul de oferte admisibile 1
V.3) Numele si adresa operatorului economic caruia i-a fost atribuit contractul
FIX IMPORT EXPORT SRL
Adresa postala: STR. VARFUL INALT NR.75, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 013132, Romania, Tel. 0722654654, Email: [email protected]
V.4) Informatii privind valoarea contractului
Estimarea initiala a valorii contractului
Valoarea: 462.00 Moneda: RON Fara TVA
Valoarea totala finala a contractului
Valoarea: 504000.00 Moneda: RON Fara TVA
V.5) Contractul ar putea fi subcontractat
Nu
V.6) Lista de Loturi
3
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul de fata este legat de un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.2) Alte informatii
In cazul depunerii de oferte financiare cu acelasi pret, in vederea departajarii, se va solicita si depune prin intermediul SEAP a unei noi oferte financiare.LOT 1 ANULAT?Au fost depuse numai oferte inacceptabile si/sau neconforme oferta fiind respinsa, potrivit art.36 alin.1 lit e indice 1 din HG 925/2006.
VI.3) Cai de atac
VI.3.1) Organismul competent pentru caile de atac
Organismul competent pentru procedurile de mediere
Tribunalul Cluj-Sectia Comerciala
Adresa postala: Str.Dorobantilor, Localitatea: Cluj-napoca, Cod postal: 400177, Romania, Tel. +40 0264596110, Email: [email protected], Fax: +40 0264596110
VI.3.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.3.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Spitalul Clinic Judetean de Urgenta Cluj-Napoca
Adresa postala: Str. Clinicilor nr. 3-5, Localitatea: Cluj-Napoca, Cod postal: 400006, Romania, Tel. +40 0264595271, Email: [email protected], Fax: +40 0264595271
VI.4) Data expedierii prezentului anunt
24.09.2012 12:43
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer