Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - PT + CS, DDE SI EXECUTIE LUCRARE: MODERNIZARE SISTEM DE AUTOMATIZARE, COMANDA,


Anunt de participare (utilitati) numarul 136896/27.06.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
HIDROELECTRICA SA
Adresa postala: Str.Alunului nr. 9, Localitatea: sebes, Cod postal: 515800, Romania, Punct(e) de contact: Vasile Berghezan, Tel. +40 258805472, Email: [email protected], Fax: +40 258732647, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Activitate (activitati)
- Electricitate
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
PT + CS, DDE SI EXECUTIE LUCRARE: MODERNIZARE SISTEM DE AUTOMATIZARE, COMANDA,
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: CHE Sasciori (centrala subterana) care se afla in imediata apropiere a drumului national 67C, care leaga orasele Sebes de Novaci, la limita administrativa a localitatilor Sasciori si Laz.
Codul NUTS: RO121 - Alba
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Conform specificatiilor si listelor de cantitati ( antemasuratori ) enuntate in Studiul de Fezabilitate, Scenariul 1.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
44423400-5 - Panouri de semnalizare si articole conexe (Rev.2)
45311000-0-Lucrari de cablare si conexiuni electrice (Rev.2)
71321000-4-Servicii de proiectare tehnica a instalatiilor mecanice si electrice pentru constructii (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform specificatiilor si listelor de cantitati ( antemasuratori ) enuntate in Studiul de Fezabilitate, Scenariul 1.
Valoarea estimata fara TVA: 3, 405, 153RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare: 34000 lei. Eliberarea / Restituirea Garantiei de Participare : Autoritatea contractanta va elibera/restitui garantia de participare conform prevederilor art. 88 din H.G. nr. 925/2006. Retinerea garantiei de Participare: Autoritatea contractanta are dreptul de a retine si dea incasa in nume propriu garantia pentru participare, in conditiile art.87, alin.(1) din HGR Nr.925 / 2006 si art.278^1 din OUG Nr.34 / 2006 in suma de 7.185, 15 lei.Perioada de valabilitate a garantiei: 90 de zile de la data stabilita pentru primireaofertelor.Forma de constituire a garantiei de participare: Virament bancar , prin OP , in contul autoritatii contractante RO21RNCB0011021272730001 deschis la BCRSebes , sau (2) instrument de garantare irevocabil emis, in conditiile legii, de o societate bancara ori de o societate de asigurari. Nota: in cazul variantei (2) se va completa Formularul nr. 10sau un alt model care sa contina cel putin datele din acest formular Cuantum: 10% din valoarea totala a contractului fara TVA. Perioada de valabilitate : durata executiei ( max.10 luni ) + durata garantiei produselor ( min.24 luni ). Forma de constituire : printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari in conditiile art. 90 alin. (1) din H.G. nr. 925/2006. ( a se avea in vedere Formularul Nr. 13 ) sauretineri succesive din facturi in conditiile art. 90 alin. (3) din H.G. nr. 925/2006, modificata de HGR nr.1045 /2011
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri proprii SC Hidroelectrica SA
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerin?a nr. 1 Declaratie privind situatia personala a ofertantuluiin conformitate cu art.180 si 181 din OUG Nr.34 / 2006 (Formular 1) la care se vor anexa , in copie legalizata sau certificata ? conform cu originalul ? 1. Certificatul Fiscal eliberat de Administratia Finantelor Publice, 2. Certificatul Fiscal eliberat de Autoritatile Publice Locale de la adresa sediului social al ofertantului. Nota: Certificatele Fiscale 1) si 2) trebuie sa prezinte situatia datoriilor scadente in luna anterioara cele in care se depun ofertele.In cazul in care oferta este depusa in asociere, fiecare asociat va prezenta documentelementionate. Cerinta este impusa tuturor ofertantilor asociati. Operatorii economici nerezidenti (straini): au dreptul de aprezenta orice documente edificatoare pentru demonstrarea faptului ca si-au indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local, in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta, eliberate de autoritatile competente ale tarii de origine (cum ar fi certificate, caziere fiscale sau alte documente echivalente), precum si un certificat de rezidenta fiscala (evitarea dublei impuneri) valabil pentru anul 2011. Documentele se vor prezenta insotite de traducerea autorizata a acestora in limba romana.Cerin?a nr. 2 Declaratie privind calitatea de participant la procedura (Formular2.) In cazul in care oferta este depusa in asociere, fiecare asociatva prezenta documentulmentionat(Formular 2.1) Cerin?a nr. 3Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.69^1 din OUG Nr.34 /2006 (Formular3)In cazul in care oferta este depusa in asociere, fiecare asociatva prezenta documentulmentionat NOTA Persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante :1. Director S.H. Sebes ? Petre NICULICI 2. Director Adj.Tehnic ? Nicolae MIHU 3. Director Adj. Economic si Comercial ? Camelia DOBRA Cerin?a nr. 4Certificat de participare la proceduracu oferta independent (Formular 4) In cazul in care oferta este depusa in asociere, fiecare asociatva prezenta documentulmentionat. Cerinta este impusa tuturor ofertantilor asociati Prezentarea Certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in raza caruia este situat sediul ofertantului , original sau copie legalizata sau certificata ?conform cu originalul? , valabil la data depuneri ofertei, din care sa rezulte cel putin informatiile legate de structura actionarilor, reprezentantilor legali, obiectul de activitate care trebuie sa corespunda obiectului contractului care urmeaza sa fie atribuit. In cazul in care oferta este depusa in asociere, fiecare asociatva prezenta documentulmentionat. Cerinta este impusa tuturor ofertantilor asociati.Atentie: Ofertantul clasat pe primul loc inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire va prezenta pentru conformitate documentului in original/copie legalizata, daca acest certificat a fost prezentat in copie conform cu originalul. Nota: Persoanele fizice autorizate: vor prezenta Autorizatia de functionare sau alte documente echivalente din care sa rezulte competenta acestora de a furniza/presta produsele/serviciile care fac obiectul prezentului contract; Operatoriieconomici nerezidenti (straini): vor prezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, din care sa rezulte abilitarea persoanei juridice/fizice straine de furniza produsele care fac obiectul prezentului contract, in conformitate cu tara de origine/tara in care operatorul economic este stabilit.Documentele se vor prezenta insotite de traducerea autorizata a acestora in limba romana.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cifra medie de afaceri in ultimii 3 ani egala sau mai mare de 6.500.000 lei. In cazul in care oferta este depusa in asociere, fiecare asociat va prezenta documentulmentionatiar nivelul cifrei medii de afaceri se va considera cel cumulat .
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerin?a1 Experienta Similara Furnizarea siducerea la bun sfarsit in ultimii 3ani, a unui contract?la cheie? similar ca si caracteristici, functionalitatevolum, natura si complexitate cu ceea ce se solicita in Studiul de Fezabilitate, a carui valoare sa fie egala sau mai mare de3.405.153lei.
Cerin?a2 Cantitatile de utilaje, echipamentesi dotari propuse pentru indeplinirea contractului. Se impune dovada ca ofertantulposeda logistica necesara indeplinirii contractului, in conditiile speciale impuse de Studiul de fezabilitate (proiectare, transport agabaritic, montaj si probe, punere in functiune).
Cerin?a3 Asigurarea resurselor umane Echipa de experti cheie-componenta minima-Un ManagerProiect (responsabil in managementul proiectului, in relatia cu Achizitorul, in conformitate cu legislatia in vigoare) atestat si aflat sub contract, cu minim 1 proiect coordonat si finalizat in domeniumodernizarii unui sistem de automatizare, comanda, semnalizare, protec?ie grup HA, panouri servicii proprii celule de 10, 5kv borne generator HG, sta?ia de 0, 4kv c.a. ?i panourile de c.c. 220vcc Un ResponsabilControlul Calitatii (RCQ), cu minim 1 proiect coordonat si finalizatin domeniu aflat subcontract cu ofertantul pe pe toata perioada derularii investitiei. Un Responsabil protectia muncii atestat recunoscut de Ministerul Muncii, cu calificari: coordonator SSM in baza HG 300/2006. In cazul in care oferta este depusa in asociere, unul sau mai multivor putea prezenta documentulmentionat cu anexele aferente iar nivelul minim al echipei de experti se va considera cel cumulat
Cerin?a 4 in domeniul executiei serviciilor de proiectare Prezentare Echipa/Colectivul de experti cheie (proiectanti) elaboratori al cel putin unui proiect similar de modernizare sistem de automatizare, comanda, semnalizare ?i protec?ie grup HAi, panouri servicii proprii c.a. agregat HA, celule de 10, 5kv borne generator HG, sta?ia de 0, 4 kv c.a. ?i panourile de c.c. 220 vcc
Cerinta 5 Capacitatea de conducere a proiectului
Cerin?a 6 Informatii privindsubcontractantii
Se va mentiona partea din contract care se va subcontracta.
Cerin?a1 Certificarea implementarii sistemului de management alcalitati conform standarduluiISO 9001 NOTA : Cerinta impusa atat in domeniul serviciilor de proiectare cat si in domeniul furnizarii de produse.
Cerin?a2 Certificarea implementarii sistemului de management almediului conform standardului ISO 14001 In cazul in care oferta este depusa in asociere, unul sau mai multivor putea prezenta documentulmentionat cu anexele aferente iar nivelul minim al echipei de experti se va considera cel cumulat .
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Informatiile relevante Autoritatea contractanta prin SEAP va invita toti ofertantii cu oferte admisibile sa oferteze preturi noi. Invitatia de participare si notificarile de incepere a licitatiei electronice vor fi generate si transmise automat de catre sistem la adresa de posta electronica si vor fi disponibile in sectiunea ?Notificari de sistem?;Numarul de runde ale licitatiei electronice: 1 / elementul ofertei care urmeaza sa faca obiectul procesului de reofertare: PRETUL/eventuale limite ale valorilor pana la care pretul poate pot fi imbunatatit: Nu exista informatiile care urmeaza a fi puse la dispozitie ofertantilor in cursul licitatiei electronice clasament, numarul de participanti la procedura, pozitia ocupata in clasament calendar al procedurii licitatiei electronice: incepe 3 zile lucratoare de la transmitere invitatie, Durata runda: 1 zi, inchidere dupa ora rundei de ofertare
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 09.08.2012 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
10.08.2012 10:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 10.08.2012 12:00
Locul: Sucursala Hidrocentrale SEBES, str. Alunului nr.9, jud. Alba cod 515800, secretariat - et.2
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
La deschidere vor participa membrii comisiei de evaluare si reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor, care vor prezenta imputernicirea si actul de identitate.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Eventualele contestatii se pot depune conform prevederilor art.256^1-256^2 si art.270-271 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compartiment Juridic - Sucursala Hidrocentrale Sebes - SC Hidroelectrica SA
Adresa postala: Str. Alunului, nr.9, jud.Alba, Localitatea: SEBES, Cod postal: 515800, Romania, Tel. +40 258732647, Email: [email protected], Fax: +40 258806400
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
25.06.2012 07:38
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer