Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Puncte de lucru si Masini de procesare date


Anunt de participare numarul 127306/02.08.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Unitatea Militara 0920 Bucuresti
Adresa postala:  strada Franceza nr. 48-50, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030105, Romania, Punct(e) de contact:  Levarda Catalin, Tel. 0213121480, Email:  [email protected], Fax:  0212314982, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Unitatea Militara 0920 Bucuresti
Adresa postala:  satul Gradistea, comuna Comana, judetul Giurgiu, cod 087058, Localitatea:  Gradistea, Cod postal:  087058, Romania, Punct(e) de contact:  Levarda Catalin, Tel. 0214022338, Email:  [email protected], Fax:  0214022304, Adresa internet (URL):  www.e-licitatie.ro
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Unitatea Militara 0920 Bucuresti
Adresa postala:  satul Gradistea, comuna Comana, judetul Giurgiu, cod 087058, Localitatea:  Gradistea, Cod postal:  087058, Romania, Punct(e) de contact:  Levarda Catalin, Tel. 0214022338, Email:  [email protected], Fax:  0214022304, Adresa internet (URL):  www.e-licitatie.ro
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Unitatea Militara 0920 Bucuresti
Adresa postala:  satul Gradistea, comuna Comana, judetul Giurgiu, cod 087058, Localitatea:  Gradistea, Cod postal:  087058, Romania, Punct(e) de contact:  Levarda Catalin, Tel. 0214022338, Email:  [email protected], Fax:  0214022304, Adresa internet (URL):  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Ordine si siguranta publica
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Puncte de lucru si Masini de procesare date
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: sat Gradistea, comuna Comana, judetul Giurgiu, cod 087058
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Furnizare de Puncte de lucru si Masini de procesare date
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
30214000-2 - Puncte de lucru (Rev.2)
30210000-4-Masini de procesare a datelor (hardware) (Rev.2)
30231100-8-Terminale informatice (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lot 1. Puncte de lucru si Masini de procesare date, alcatuit din:
1.Punct de lucru 16G? 6 complete, cod CPV 30214000-2
2.Masina de procesare date VDI ? 2 complete, cod CPV 30210000-4
Lot 2. Puncte de lucru VDI, alcatuit din:
1.Punct de lucru VDI ? 25 complete, cod CPV 30231100-8
Valoarea estimata fara TVA: 158, 548.38RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
45 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantie de participare: lot 1 - 2.031 lei, lot 2 - 1.139 lei. Garantie de buna executie 10% din valoarea contractului fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul de stat. Plata se face prin OP in termen de 30 zile de la data semnarii PV de receptie calitativa, in perioada 24-31 a fiecarei luni, in conformitate cu art. 36 din O.U.G. nr. 34/11.04.2009.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Declaratie privind eligibilitatea.2. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181.3. Certificat de participare la procedura de achizitie publica cu oferta independenta.4. Certficat de Atestare Fiscala eliberat de Administratia Finantelor Publice.5. Certificat de Atestare Fiscala eliberat de Directia Impozite si Taxe Locale.6. Declaratia privind neincadrarea in prevederile art. 69.1 din OUG 34/2006.7. Certificat Constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Bilantul contabil la 31.12.2010.2. Fisa de informatii generale
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Documente emise de organisme acreditate care confirma certificarea sistemului de management al calitatii conform ISO 9001:2001 sau orice alte probe sau dovezi care sa confirme asigurarea unui nivel corespunzator al calitatii.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 12.08.2011 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
16.08.2011 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 17.08.2011 18:00
Locul: S.E.A.P.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare si reprezentantii autorizati ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  str. Stravopoleos nr. 6, sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021.310.4641, Email:  [email protected], Fax:  021.310.4642, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Contestatiile pot fi depuse in cel mult 5 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta de catre contestator despre un act al autoritatii contractante pe care acesta il considera nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul juridic propriu
Adresa postala:  sat Gradistea, com. Comana, jud. Giurgiu, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  087058, Romania, Tel. 0216104640, Email:  [email protected], Fax:  0214022304
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
27.07.2011 16:48
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer