Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - PUNERE IN SIGURANTA BARAJ RAUSOR JUDETUL ARGES


Anunt de participare (utilitati) numarul 123505/08.06.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
S.C RAJA S.A CONSTANTA
Adresa postala:  Str Calarasi 22-24, Constanta, Localitatea:  Constanta, Cod postal:  900590, Romania, Punct(e) de contact:  Directia Dezvoltare si Finantari Externe, Tel. 0040241664046, In atentia:  Stelian Budes, Email:  [email protected], Fax:  0040241661940, Adresa internet (URL):  www.rajac, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Societate comerciala
Activitate (activitati)
- Ap?
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Reabilitare front captare, reabilitare si extindere retea de apa potabila, extindere retea de canalizare si statii de pompare apa uzata - localitatea Tandarei
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Localitatea Tandarei
Codul NUTS: RO315 - Ialomita
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Lucrari de Reabilitare front captare, reabilitare si extindere retea de apa potabila, extindere retea de canalizare si statii de pompare apa uzata - localitatea Tandarei
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45232150-8 - Lucrari pentru conducte de alimentare cu apa (Rev.2)
45232151-5-Lucrari de constructii de renovare a conductelor de apa (Rev.2)
45232152-2-Lucrari de constructii de statii de pompare (Rev.2)
45232411-6-Lucrari de constructii de canalizari de ape reziduale (Rev.2)
45262220-9-Forare de puturi de apa (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Reabilitare front captare, reabilitare si extindere retea de apa potabila, extindere retea de canalizare si statii de pompare apa uzata - localitatea Tandarei
Valoarea estimata fara TVA: 38, 497, 925RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
900 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare750.000 LeiGarantia de buna executie 10% din valoarea de contract acceptata
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri europene: 75, 2%Co- finantare nationala: 24, 8%
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Formular 1: Informatii generale despre ofertant
Formular 2: Declaratie privind calitatea de participant la proceduraFormular 2.1 Certificatul de participare la licitatie cu oferta independenta
Formularul 4: Date despre societatea mixta/consortiu
Formularul 4.1 Acordul de asociere
Formularul 5: Declaratie privind eligibilitatea
Formularul 6 Declaratie privind neincadrarea in situatiile de la art . 181 si 69^1
Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale, valabil la data deschiderii ofertelor.
Certificat privind plata taxelor si impozitelor la bugetul de stat, valabil la data deschideriiofertelor.
Certificat constatator
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Formular 7- Declaratie financiara recapitulativa
Bilanturile contabile 2008, 2009, 2010
Cifra medie anuala de afaceri realizata pe ultimii 3 ani (2008, 2009, 2010) sa fie mai mare decat 70.000.000 lei
Declaratie bancara privind posibilitatea accesarii unui credit pentru acoperirea fluxului de numerar, pe toata perioada de derulare a contractului, in valoare de 5.000.000 lei
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Formularul 8 -Lista principalelor contracte delucrari finalizate in ultimii 5 ani
Ofertantul trebuie sa faca dovada finalizarii, cel putin a unui contract de executie lucrari, cu o valoarede minim 35.000.000 lei*( fara TVA) de natura similara, conform codurilor CPV de la punctul II.1.2.
Formular 8.1 ? Fise experienta similara
Formular 9: Declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere
Formular 10: Personalul cheie angajat in contract.Personalul cheie angajat in contract trebuie sa dovedeasca indeplinirea urmatoarelor cerinte si experienta adecvata functiei pentru perioada solicitata -Manager de Proiect- 5 ani, Responsabil tehnic cu executia lucrari hidrotehnice/edilitare- 3 ani, Inginer constructii hidrotehnice/edilitare- 5 ani, Inginer mechanic- 5 ani, Inginer electrice- 5 ani, Manager de Santier- 5 ani, Manager pentru asigurarea calitatii (RTC)-3 ani;
Formular 11: Experienta profesionala a personalului cheie
Formular 12: Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice.Ofertantul trebuie sa demonstreze ca detine sau ca are acces nelimitat la minim urmatoarele echipamente si utilaje: excavatoare- 3 buc; foreza pentru foraj orizontal conducte-1 buc;miniexcavatoare-3 buc;camioane 5-20to-3 buc; camioane
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer