Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - PUNEREA IN VALOARE A VESTIGIILOR ARHEOLOGICE DESCOPERITE IN PERIOADA DE IMPLEMENTARE A PROIECTULUI ?REABILITARE CENTRU ISTORIC ALBA IULIA, FORTIFICATIA DE TIP VAUBAN ?CAI DE ACCES, ILUMINAT EXTERIOR SI MOBILIER URBAN. ZONA INTERIOARA?


Atribuirea Contractului
Valoarea Contractului:
16.507.214 RON

Castigatorul Licitatiei: CORINT SRL
Anunt de atribuire numarul 142440/20.06.2013
Informatii anunt de participare asociat 137615
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MUNICIPIUL ALBA IULIA
Adresa postala: Alba Iulia, strada Calea Motilor, nr.5A, Localitatea: Alba Iulia, Cod postal: 510134, Romania, Punct(e) de contact: COSMIN BUZGURE, Tel. +40 0258811993, Email: [email protected], [email protected], Fax: +40 0258811993, Adresa internet (URL): www.apulum.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea atribuita contractului de autoritatea contractanta
PUNEREA IN VALOARE A VESTIGIILOR ARHEOLOGICE DESCOPERITE IN PERIOADA DE IMPLEMENTARE A PROIECTULUI ?REABILITARE CENTRU ISTORIC ALBA IULIA, FORTIFICATIA DE TIP VAUBAN ?CAI DE ACCES, ILUMINAT EXTERIOR SI MOBILIER URBAN. ZONA INTERIOARA?
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: Municipiul Alba Iulia, zona interioara
Codul NUTS: RO121 - Alba
II.1.3) Anuntul implica
II.1.4) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
PUNEREA IN VALOARE A VESTIGIILOR ARHEOLOGICE DESCOPERITE IN PERIOADA DE IMPLEMENTARE A PROIECTULUI ?REABILITARE CENTRU ISTORIC ALBA IULIA, FORTIFICATIA DE TIP VAUBAN ?CAI DE ACCES, ILUMINAT EXTERIOR SI MOBILIER URBAN. ZONA INTERIOARA?? proiectare, executie si asistenta tehnica
II.1.5) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45454100-5 - Lucrari de restaurare (Rev.2)
71311100-2-Servicii de asistenta in domeniul lucrarilor publice (Rev.2)
79930000-2-Servicii de proiectare specializata (Rev.2)
II.1.6) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.2) Valoarea totala finala a contractului (contractelor)
II.2.1) Valoarea totala finala a contractului sau a contractelor
16, 507, 213.58RON
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) S-a organizat o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
12178/11.02.2013
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt de participare
Numarul anuntului in JO: 2013/S053-086835din15.03.2013
SECTIUNEA V : ATRIBUIREA CONTRACTULUI
Contract nr: 49904 Denumirea: Punerea in valoare a vestigiilor arheologice - proiect Reabilitare centru istoric - Zona Interioara
V.1) Data atribuirii contractului 17.06.2013
V.2) Numarul de oferte primite 3
Numarul de oferte admisibile 1
V.3) Numele si adresa operatorului economic caruia i-a fost atribuit contractul
CORINT SRL
Adresa postala: SANTIMBRU, STR. GARII, NR.3, JUD. ALBA, Localitatea: Santimbru, Cod postal: 517675, Romania, Tel. +40 258842064, Email: [email protected], Fax: +40 258842064
V.4) Informatii privind valoarea contractului
Estimarea initiala a valorii contractului
Valoarea: 23553833.06 Moneda: RON Fara TVA
Valoarea totala finala a contractului
Valoarea: 16507213.58 Moneda: RON Fara TVA
Numarul de luni: 8
V.5) Contractul ar putea fi subcontractat
Da
Partea din contract care ar putea fi subcontractata
Procent(%): 20
Descriere succinta a valorii/procentului din contract care urmeaza sa fie subcontractat
S.C. ELECTROCONSTRUCTIAELCO SA - INSTALATII ELECTRICE -8, 5%S.C. PROINSTAL S.R.L- INSTALATII SANITARE , APA CANAL, GAZE - 6, 5%S.C. POMPONIO S.R.L. - STRUCTURI METALICE, PRODUSE DIN BETON- 5%
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul de fata este legat de un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Programul Operational Regional 2007-2013, Axa prioritara 1 ?Sprijinirea dezvoltarii durabile a oraselor ? poli urbani de crestere?- Domeniul de interventie 1.1.?planuri integrate de dezvoltare urbana? ? Subdomeniul: Centre urbane.
VI.2) Alte informatii
In cazul in care, in conformitate cu prevederile art. 186 si 190 din OUG 34/2006, ofertantul isi demonstreaza situatia economica si financiara ori capacitatea tehnica si/sau profesionala prin prezentarea unui angajament de sustinere din partea unui tert, sustinatorii nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 69^1, art.180, art.181 lit.a), lit.c^1 si d) din O.U.G. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.In acest sens, sustinatorii, vor completa FORMULARUL 3, FORMULARUL 5 (pct. a), pct.c), pct.d) FORMULARUL 7, care se vor prezenta in original. Angajamentul ferm al sustinatorului se va prezenta in forma autentica (incheiat in fata notarului). Se vor folosi formulare atasate (FORMULARUL 18 si FORMULARUL 19, inclusiv Anexele 1 si 2 ale FORMULARULUI 19, daca este cazul).Documentatia.de atribuire se descarca de la ?Documentatie si clarificari? din Anuntulde participare din SEAP. Durata prezentului contract este: - 8 luni durata de executie, de la data primirii ordinului de incepere; - 24 luni perioada de garantie a lucrarilor, de la data semnarii procesului verbal de receptie la terminarea lucrarilor ; - 1 luna durata de prestare a serviciilor de proiectare, verificarea documentatiei tehnice respectiv obtinerea autorizatiei de constructie, de la data primirii ordinului de incepere;? serviciile de asistenta tehnica se vor asigura pe durata executiei lucrarilor (8 luni).Nota: In cazul in care 2 sau mai multe oferte contin in cadrul propunerii financiare, acelasi pret minim, in vederea atribuirii contractului de achizitie publica autoritatea contractanta va solicita ofertantilor in cauza, pentru departajare, o noua propunere financiara in plic inchis, caz in care contractul va fi atribuit ofertantului a carui noua propunere financiara are pretul cel mai scazut.
VI.3) Cai de atac
VI.3.1) Organismul competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organismul competent pentru procedurile de mediere
VI.3.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.3.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Primaria municipiului Alba Iulia ? Serviciul Juridic
Adresa postala: Calea Motilor, nr.5A, Localitatea: Alba Iulia, Cod postal: 510134, Romania, Tel. +40 0258811993, Fax: +40 0258811993
VI.4) Data expedierii prezentului anunt
19.06.2013 13:18
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer