Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Ranforsare sistem rutier pe DN 24 km 191+035 km 197+040, pe tronsoanele :Tronsonul 3 b-dul T.Vladimirescu , Tronsonul 6 b-dul Socola


Anunt de participare numarul 96762/25.03.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMPANIA NATIONALA DE AUTOSTRAZI SI DRUMURI NATIONALE SA
Adresa postala: STRADA BULEVARDUL DINICU GOLESCU NR 38, SECTOR 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010873, Romania, Punct(e) de contact: D.R.D.P. Iasi, Tel.021.315.01.26, In atentia: Serviciul Licitatii, Email: [email protected], Fax: 021.315.01.26, Adresa internet (URL): www.andnet.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
C.N.A.D.N.R. S.A.-Directia Regionala Drumuri si Poduri Iasi
Adresa postala: str. Asachi Gh. nr. 19, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700481, Romania, Punct(e) de contact: Serviciul Licitatii, Tel.0232-214430, In atentia: ing. Manuela Popa, Email: [email protected], Fax: 0232-214432, Adresa internet (URL): e-Licitatie.ro
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
C.N.A.D.N.R. S.A.-Directia Regionala Drumuri si Poduri Iasi
Adresa postala: str. GH. Asachi nr. 19, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700481, Romania, Punct(e) de contact: Serviciul Licitatii, Tel.0232-214430, In atentia: ing. Manuela Popa, Email: [email protected], Adresa internet (URL): e-Licitatie.ro
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
C.N.A.D.N.R. S.A.-Directia Regionala Drumuri si Poduri Iasi
Adresa postala: str. Gh. Asachi nr. 19, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700481, Romania, Punct(e) de contact: Secretariat - Sediul D.R.D.P. Iasi, Tel.0232-214430, Email: [email protected], Fax: 0232-214432, Adresa internet (URL): e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Constructii si amenajari teritoriale
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Ranforsare sistem rutier pe DN 24 km 191+035 km 197+040, pe tronsoanele : Tronsonul 3 b-dul T.Vladimirescu , Tronsonul 6 b-dul Socola
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: DN 24 km 191+035 km 197+040, in traversarea mun.Iasi, pe tronsoanele:
- Tronsonul 3 b-dul T.Vladimirescu (str. Vasile Lupu Calea Chisinaului)- Tronsonul 6 b-dul Socola (str. Bucium sos. Bucium)
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
lucrari de ranforsare a sistemului rutier, asa cum se precizeaza in proiectul tehnic ce face parte din documentatia de atribuire
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45233142-6 - Lucrari de reparare a drumurilor (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
DN 24 km 191+035 km 197+040:
-Tronsonul 3 b-dul T.Vladimirescu (str. Vasile Lupu Calea Chisinaului)-Tronsonul 6 b-dul Socola (str. Bucium sos. Bucium)
Valoarea estimata fara TVA: 4, 548, 540RON
II.2.2) Optiuni
Da
Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a achizitiona suplimentar lucrari similare
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare - 45000 lei
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
finantare de la Bugetul de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere sau subcontractare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Declaratie privind situatia personala a operatorului economic
2. Certificate fiscale de plata a impozitelor si taxelor la bugetul de stat si bugetele locale
3. Declaratie privind calitatea de participant la procedura
4. Certificatul de inregistrare unic emis de OficiulRegistrului Comertului, copie;5. Certificat constatator in original sau copie legalizata emis de catre Oficiul Registrului Comertului de pe langa tribunalul teritorial
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Bilantul contabil la data de 31.12.2007, 31.12.2008 - semnate si vizate de DGFP si balanta contabila la 31.12.2009, semnata si stampilata de conducatorul societatii copie.
2. Fisa de informatii generale3. Scrisoare de bonitate emisa de o banca comerciala, in original
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1. Cifra medie anuala de afaceri din lucrari de constructii-montaj pe ultimii 3 ani (2008, 2007 si 2006) trebuie sa fie de cel putin 9.000.000 lei.2.Dovada ca dispune de 50% din suma pentru care se angajeaza sa execute contractul
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice, mijloacele de transport2. Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere3. Declaratie privind obligatiile contractuale in curs, daca este cazul4. Certificatatestare APDP sau alte organisme similare
5.Certificat de atestare ISO 14001:20056. Certificat de atestare ISO 9001:20087. Certificat de atestare OHSAS 18.001/20088. Certificat de atestare ISO 14001:2005 privind managementul de mediu
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Un contract de lucrari de natura si complexitate similara lucrarilor ce fac obiectul procedurii (lucrari de modernizare drumuri, ranforsare SR drumuri), incheiat si indeplinit (finalizat) in ultimii 5 ani, in calitate de contractant sau subcontractant, cu o valoare de cel putin 4.500.000 lei fara TVA
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
70%
Descriere: Componenta financiara
2.
Propunerea tehnica
20%
Descriere: Tehnologia de Executie, Asigurare a Calitatii
3.
Durata de executie
10%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 12.04.2010 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
15.04.2010 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 15.04.2010 10:00
Locul: Sediul D.R.D.P. Iasi
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de evaluare + min 2 persoane autorizate din partea ofertantului
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
Autoritatea ofertanta isi rezerve dreptul de a achizitiona suplimentar lucrari similareDocumentatia de atribuire este anexata prezentului anunt de participare si este publicata pe site-ul www.drdpiasi.ro
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Curtea de Apel Bucuresti - Sectia a VIII-a de contencios administrativ si fiscal
Adresa postala: Splaiul Independentei nr.5, sector 4, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050091, Romania, Tel.021.319.51.80, Fax: 021.319.51.76
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Directia Regionala Drumuri si Poduri Iasi
Adresa postala: str. Gh. Asachi, nr. 19, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700481, Romania, Tel.0232-214430, Email: [email protected], Fax: 0232-214432
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
24.03.2010 10:24
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer