Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Ranforsare sistem rutier pe DN 28 km 69+657-km 79+927 pe tronsoanele IV, VI, IX


Anunt de participare numarul 96580/24.03.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMPANIA NATIONALA DE AUTOSTRAZI SI DRUMURI NATIONALE SA
Adresa postala: STRADA BULEVARDUL DINICU GOLESCU NR 38, SECTOR 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010873, Romania, Punct(e) de contact: D.R.D.P. IASI, Tel.021.315.01.26, In atentia: Serviciul Licitatii, Email: [email protected], Fax: 021.315.01.26, Adresa internet (URL): www.andnet.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
C.N.A.D.N.R. S.A.-Directia Regionala Drumuri si Poduri Iasi
Adresa postala: Str. Gheorghe Asachi nr.19, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700481, Romania, Punct(e) de contact: DRDP IASI, Tel.0232.214430, In atentia: Serviciul Licitatii, Serviciul Investitii, Email: [email protected], Fax: 0232.214432, Adresa internet (URL): www.drdpiasi.ro
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
C.N.A.D.N.R. S.A.-Directia Regionala Drumuri si Poduri Iasi
Adresa postala: Str. Gheorghe Asachi nr.19, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700481, Romania, Punct(e) de contact: DRDP IASI, Tel.0232.214430, In atentia: Serviciul Licitatii, Email: [email protected], Fax: 0232.214432, Adresa internet (URL): www.drdpiasi.ro
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
C.N.A.D.N.R. S.A.-Directia Regionala Drumuri si Poduri Iasi
Adresa postala: Str. Gheorghe Asachi nr.19, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700481, Romania, Punct(e) de contact: DRDP IASI, Tel.0232.214430, In atentia: registratura, Email: [email protected], Fax: 0232.214432, Adresa internet (URL): www.drdpiasi.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Constructii si amenajari teritoriale
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Ranforsare sistem rutier pe DN 28 km 69+657-km 79+927 pe tronsoanele IV, VI, IX
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: DN 28 km 69+657-km 79+927, in traversarea municipiului Iasi, pe:
- tronsonul IV str. Silvestru (Gara Iasi Podul de Piatra),
-tronsonul VI b-dul Nicolae Iorga (Pasaj Nicolina Calea Chisinaului),
-tronsonul IX sos. Iasi Tomesti (str. Sf. Ioan limita intravilan)
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
lucrari de ranforsare a sistemului rutier, asa cum se precizeaza in proiectul tehnic ce face parte din documentatia de atribuire
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45233142-6 - Lucrari de reparare a drumurilor (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
lucrari de ranforsare a sistemului rutier
Valoarea estimata fara TVA: 10, 744, 750RON
II.2.2) Optiuni
Da
Achizitorul isi rezerva dreptul de a achizitiona suplimentar lucrari similare.
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantie de participare 100.000 lei; garantie de buna executie 5% din pretul fara TVA al contractului.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
finantare de la bugetul de stat-lucrari de RK
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere/subcontractare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind situatia personala a operatorului economic+Certificate fiscale privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor la bugetul de stat si bugetele locale; Declaratie privind calitatea de participant la procedura;Certificatul de inregistrare unic emis de Oficiul Registrului Comertului;Certificat constatator emis de catre Oficiul Registrului Comertului de pe langa tribunalul teritorial, din care sa reiasa ca ofertantul desfasoara activitati ce includ lucrarile care fac obiectul achizitiei,
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilantul contabil la data de 31.12.2007, 31.12.2008+balanta contabila la 31.12.2009;Fisa de informatii generale; Dovada ca dispune de 50% din suma pentru care se angajeaza sa execute contractul; Scrisoare de bonitate emisa de o banca comerciala, in original, care sa ateste faptul ca nu figureaza cu incidente de plata inregistrate la Centrala Incidentelor de Plata (C.I.P.) in ultimile 12 luni sau adeverinta CIP (Centrala Incidentelor de Plata) ca nu figureaza in evidentele acestei institutii cu incidente de plata majore in ultimele 12 luni;Certificatul de atestare privind plata obligatiilor la Fondul de Mediu- formular emis de Administratia Fondului pentru Mediu.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cifra medie anuala de afaceri din lucrari de constructii-montaj pe ultimii 3 ani (2008, 2007 si 2006) trebuie sa fie de cel putin 20.000.000 lei.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice, mijloacele de transport si alte mijloace fixe pe care ofertantul se angajeaza sa le utilizeze pentru indeplinirea contractului;Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere; Declaratie privind persoanele responsabile cu executia lucrarilor+CV, autirizatii, diplome, etc; Declaratie privind lista principalelor lucrari similare executate in ultimii 5 ani;Declaratie privind obligatiile contractuale in curs, daca este cazul;Certificat privind atestarea tehnica a societatii pentru executia de lucrari si reparatii drumuri nationale emis de catre un organism tehnic (APDP sau organisme similare);Certificat de atestare ISO 14001:2005; Certificat de atestare ISO 9001:2008;Certificat de atestare OHSAS 18.001/2008; Certificat de atestare SA 8000:2008.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Operatorul economic trebuie sa prezinte, ca dovada a experientei lui similare, un contract de lucrari de natura si complexitate similara lucrarilor ce fac obiectul procedurii (lucrari de modernizare drumuri, ranforsare SR drumuri), incheiat si indeplinit (finalizat) in ultimii 5 ani, in calitate de contractant sau subcontractant, cu o valoare de cel putin 10.000.000 lei fara TVA. In acest sens se va prezenta copie dupa contractul de achizitie publica (paginile din care sa rezulte partile contractante, obiectul + durata + pretul contractului precum si pagina finala cu semnaturi) insotita de certificari de buna executie (procese verbale de receptie a lucrarilor/documente constatatoare, etc.).Dotare minima cu utilaje si personal, asa cum se precizeaza in fisa de date a achizitiei.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
70%
Descriere: Componenta financiara
2.
Propunerea tehnica
20%
Descriere: Sist Asig Calit; Tehn Exec
3.
Durata executie
10%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 13.04.2010 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
15.04.2010 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 15.04.2010 12:30
Locul: sediul DRDP IASI
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
max 2 reprezentanti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Curtea de Apel Bucuresti Sectia a VIII a de contencios administrativ si fiscal
Adresa postala: Splaiul Independentei nr. 5, Localitatea: Bucuresti, sector 4, Cod postal: 050091, Romania, Tel.021.3195180, Email: [email protected], Fax: 021.3195176
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
C.N.A.D.N.R. S.A.-Directia Regionala Drumuri si Poduri Iasi
Adresa postala: Str. Gheorghe Asachi nr.19, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700481, Romania, Tel.0232.214430, Email: [email protected], Fax: 0232.214432, Adresa internet (URL): www.drdpiasi.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
22.03.2010 14:25
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer