Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - RASINI SCHIMBATOARE DE IONI


Anunt de participare (utilitati) numarul 138797/11.09.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SC COMPLEXUL ENERGETIC OLTENIA SA
Adresa postala: SUCURSALA ELECTROCENTRALE ROVINARI, Str. Energeticianului, nr. 25, Localitatea: Rovinari, Cod postal: 215400, Romania, Punct(e) de contact: Biroul Achizitii Produse, Tel. +40 253372556, In atentia: Sing. RADU EUGEN, Email: [email protected], Fax: +40 253372590, Adresa internet (URL): www.cerovinari.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
SUCURSALA ELECTROCENTRALE ROVINARI
Adresa postala: Str. Energeticianului, nr. 25, Localitatea: Rovinari, Cod postal: 215400, Romania, Punct(e) de contact: Registratura unitatii, Tel. +40 0253372556-6305, Fax: +40 0253372590
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Societate comerciala cu capital majoritar de stat.
Activitate (activitati)
- Electricitate
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
RASINI SCHIMBATOARE DE IONI
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Depozitul
S.C. COMPLEXUL ENERGETIC OLTENIAS.A.
SUCURSALA ELECTROCENTRALE ROVINARI
Codul NUTS: RO412 - Gorj
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Rasini schimbatoare de ioni tip: PUROLITE C 150 PLH, PUROLITE A 500 PL, PUROLITE C 150 H,
PUROLITE C 100 H, PUROLITE A 100, PUROLITE A 400, cu respectarea cerintelor din Caietul de sarcini.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
24327400-6 - Produse pe baza de rasina (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Este obligatorie ofertarea tuturor tipodimensiunilor si cantitatilor din Anexa 1 la Caietul de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 250, 500RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
3 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare este de 4.000 lei si are perioada de valabilitate minim 90 zilecalendaristice de la data limita de depunere a ofertelor. Modul de constituire conform H.G. 925/2006 in vigoare, art.86. In instrumentul de garantare emitentul va insera in mod expres cerintele prevazute la art. 86 din H.G. 925/2006 sila art. 278¹ din O.U.G. 34/2006. Dupa deschidere, ofertele care nu fac dovada constituirii garantiei de participare in cuantum, forma si avand perioada de valabilitate solicitate in documentatia de atribuire vor fi respinse in cadrul sedintei de deschidere.. Garantia de participare trebuie sa fie irevocabila, aceastareturnandu-se de catre autoritatea contractanta conformprevederilor art. 88 din HG 925/2006, corelat cu art. 278^1 alin. (2) din OUG 34/2006 cumodificarile si completarile ulterioare.Daca instrumentul de garantare nu respecta aceste cerinte oferta depusa va fi respinsa fiind incidente prevederile art. 33, alin. 3, pct. b, din H.G. 925 / 2006. Garantia se retine in situatiile prevazute la art. 87 din H.G. 925/2006.Completare model prezentat in FORMULARE. Garantia de buna executie = 5% din valoarea contractului, fara TVA. Modul de constituire a G.B.E., conform H.G. 925/2006 in vigoare, art. 90 si Hotararea 1045/2011. Garantia de buna executie se va restitui de catre achizitor conform H.G. nr. 925/2006 (cu modificarile ulterioare), art. 92. In cadrul ofertei (formularul 1, punctul 7)se va mentiona obligatoriu modul de constituire al G.B.E..
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse proprii.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Declaratie privind eligibilitatea
Prezentarea declaratiei conform Formular A (se va prezenta inclusiv de terti si sustinatori).
Incadrarea in situatiaprevazutala art. 180din O.U.G. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.
2. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181
Prezentarea declaratiei conform Formular B (se va prezenta inclusiv de terti si sustinatori).
Incadrarea in una din situatiileprevazutede art. 181din OUG 34/2006 da dreptul autoritatii contractante de a exclude ofertantul din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica. NOTA: In cazul tertului sustinator sunt aplicabile numai punctele a, c1, si d, art. 181 din OUG 34/2006.
3. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 691Prezentarea unei declaratii pe proprie raspundere din care sa reiese ca ofertantul nu se afla in nicio situatie prevazuta de art. 69¹ din OUG 34/2006.Aceasta declaratie se va prezenta, pe langa ofertant, atat de subcontractant cat si de tertul sustinator.Incadrarea in situatiaprevazutala art. 69¹ din Ordonanta de urgenta nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica- formularC.
Persoanele cu functii de decizie implicate in procedura de achizitie in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt:
Director S.E. Rovinari: Ing. Ciurel Laurentiu Dan
Director Economic: Ec. Scurtu Maria
Director Achizitii: Ing. Chirca DeliaPersoane care semneaza/aproba documentele emise in legatura cu sau pentru procedura de achizitie: ing. Teodorescu Raducu; ing. Chirca Iosif, ec. Valceanu Mirela; ing. Bujor Cristina; ing. Teiu Sorin; ing. Grigorescu Ion; sing. Radu Eugen; ing. Grivei Adrian; ing. Condescu Ovidiu; ing. Dumitrescu Filimon; cons. jr. Popescu Marius; ing. Pasareanu Flavia.4. Certificatul de participare la licitatie cu oferta independentaCompletare Certificat de participare la licitatii cu oferta independenta- formularulD.
Prezentarea Formularului »CERTIFICAT«de participare la procedura cu oferta independenta din Ordinul ANRMAP nr. 314/12.10.2010.
5. Informatii generale: Prezentarea Formularului E (informatii generale despre ofertant) 1. Persoane juridice/fizice romane - Certificat constatator in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?eliberat de Oficiul National al Registrului Comertului emis cu cel mult 30 de zile inainte de data de depunere a ofertelor din care sa rezulte adresa actuala si obiectul de activitate al societatii. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator.
2. Persoane juridice /fizice straine: Pentru a-si demonstra capacitatea de exercitare a activitatii profesionale operatorul economic va prezenta documente edificatoare prin care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana juridica. Documentele vor fi prezentate in traducere legalizata.In etapa de evaluare, inainte de transmiterea comunicarilor privind rezultatul procedurii, se va solicita ofertantului clasat pe primul loc Certificatul constatator in original, daca acesta nu l-a prezentat la deschiderea ofertelor.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Formular E - Declararea cifrei de afaceri globala pe ultimii 3 ani care trebuie sa fie de cel putin: 500.000 leiPentru ofertantii care se incadreaza in categoria IMM sumele se reduc cu 50%.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii si/sau nivel(uri) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate.
Formularul F
Lista principalelor livrari similare in ultimii 3 ani.
Prezentarea cel putin a unui document/contract prin care sa confirmelivrarea de produsesimilare a caror valoare cumulata sa fie de cel putin: 250.000 lei
Formular 5
Certificate sau alte documente emise de beneficiari ai produselor ofertate.
Conditia minima stabilita pentru calificarea ofertantului este prezentarea a cel putin un certificat sau alt document emis dinpartea unor beneficiari/clienti (model conform formularul nr.5) sau o copie dupa un document constatator ( conform art. 971 din HG 925/2006 ), din care sa rezulte livrarea produselor ofertate sau similare si informatii referitoare la indeplinirea obligatiilor contractuale
Furnizorul trebuie sa prezinte copia certificatului acordat, pentru certificarea sistemului de management al calitatii in conformitate custandardulSR-EN ISO 9001 editia2008, sau echivalent, de catre un organism de certificare acreditat in tara sau strainatate, pentru domeniul de activitate din sfera produselor ofertate sau similare.
In cazul ofertantilor ce prezinta oferta comuna ca asociati, cerinta se aplica tuturor partilor ce alcatuiesc asociatia.
Documentele se vor prezenta in copie legalizata sau in copie lizibila certificata ?conform cu originalul?, semnata stampilata.
Documentele emise in alta limba decat limba romana se vor prezenta in copie insotite de traduceri autorizate.
Furnizorul trebuie sa prezinte copia certificatului acordat, pentru certificarea sistemului de management de mediu in conformitate custandardulSR-EN ISO 14001 editia2005, sau echivalent, de catre un organism de certificare acreditat in tara sau strainatate, pentru domeniul de activitate din sfera produselor ofertate sau similare.
In cazul ofertantilor ce prezinta oferta comuna ca asociati, cerinta se aplica tuturor partilor ce alcatuiesc asociatia.
Documentele se vor prezenta in copie legalizata sau in copie lizibila certificata ?conform cu originalul?, semnata stampilata.
Documentele emise in alta limba decat limba romana se vor prezenta in copie insotite de traduceri autorizate.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 01.10.2012 08:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
01.10.2012 09:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 01.10.2012 10:00
Locul: Sucursala Electrocentrale Rovinari, Str Energeticianului nr 25, Loc Rovinari
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti din partea operatorilor economici ofertanti
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
1Ofertantii care fac dovada ca sunt intrep mici si mijlocii beneficiaza de reduceri cu 50% pentru criteriile legate de cifra de afaceri si garantiile solicitate, conform Legii nr.346/2004, art. 16, alin2. 2 Ofertantul este obligat sa prezinte eventualele obiectiuni asupra proi de contract si alte clarificari pentru elaborarea ofertei, in conditiile prevazute in O.U.G. nr34/2006 si HG925/2006. Sub rezerva respingerii ofertei prezentate, ofertantul poate prezenta obiectiuni de fond asupra clauzelor contractuale din proiectul de contr, dar comisia inainte de a lua o hotarare are obligatia de a incerca negocierea acestora.3Toate doc si cerintele solicitate prin doc de atribuire, trebuie sa fie obligatoriu prezentate in ofertele depuse, in caz contrar oferta va fi respinsa(exceptie situatia in care ofertantul prezinta o declaratie pe propria raspundere in conf cu art11, alin4 din HG 925/2006)Declaratia va fi insotita de o anexa in care ofertantul trebuie sa mentioneze succint, dar precis, modul concret de indeplinire a respectivelor cerinte-inclusiv, daca au fost solicitate, diverse valori, cantitati sau altele asemenea. Nu se admit completari cu doc dupa inceperea sedintei de deschidere a ofertelor.Dupa deschidereaofertelor se vor cereclarificari numai la doc depuse daca este cazul, conform art.78 din HGnr925/2006.Se va preciza in mod obligatoriu perioada de valabilitate a ofertei, termenul de scadenta la plata al facturilor si modul de constituire a GBE a contractului. Doc din plic vor fi certificate de o persoana autorizata din cadrul societatii ofertante care va mentiona: prezentul este conform cu originalul semnat si stampilat. 4 In cazul ofertantilor ce prezinta oferta individuala+sustinere, se respecta cerintele Anexei 2 din Ordinul 509/2011 al ANRMAP.5In cazul ofertelor clasate pe primul loc, care au acelasi pret se va solicita o noua oferta fin, in plic inchis, in vederea departajarii ofertelor, pana la stabilirea ofertei castigatoare.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenul pentru caile de atac este de 5 zile, conform art. 256^2 aliniatul 1 litera b din OUG 34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Oficiul JURIDIC
Adresa postala: SUCURSALA ELECTROCENTRALE ROVINARI , Str. Eneregticianului, nr. 25, judetul GORJ., Localitatea: Rovinari, Cod postal: 215400, Romania, Tel. +40 0253372556-339, Fax: +40 0253372590
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
10.09.2012 14:41
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer