Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Reabilitare - Imobil Hale si Laboratoare Tehnologia Metalelor si Hidraulica


Anunt de participare numarul 32430/14.09.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
UNIVERSITATEA TEHNICA GHEORGHE ASACHI DIN IASI
Adresa postala: B-DUL DIMITRIE MANGERON NR.67, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700050, Romania, Punct(e) de contact: Facultatea de Stiinta si Ingineria Materialelor, Facultatea de Constructii de Masini, Tel.0232278683 int 2288, 0232278683 int 2305, In atentia: Ing. Nela Galusca, Ing. Neta Strobel, Email: [email protected], [email protected], Fax: 0232242109, Adresa internet (URL): www.tuiasi.ro
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
UNIVERSITATEA TEHNICA GHEORGHE ASACHI DIN IASI
Adresa postala: B-DUL DIMITRIE MANGERON NR.67, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700050, Romania, Punct(e) de contact: Facultatea de Stiinta si Ingineria Materialelor, Facultatea de Constructii de Masini, Tel.0232278683 int 2288, 0232278683 int 2305, In atentia: Ing. Nela Galusca, Ing. Neta Strobel, Email: [email protected], [email protected], Fax: 0232242109, Adresa internet (URL): www.e-licitatie.ro
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
UNIVERSITATEA TEHNICA GHEORGHE ASACHI DIN IASI
Adresa postala: B-DUL DIMITRIE MANGERON NR.67, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700050, Romania, Punct(e) de contact: Registratura, Tel.0232278683, In atentia: Lipsa Iulia, Email: [email protected], [email protected]
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Institutii de invatamant superior de stat subordonate Ministerului Educatiei Cercetarii si Tineretului
Activitate (activitati)
- Educatie
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Reabilitare - Imobil Hale si Laboratoare Tehnologia Metalelor si Hidraulica
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Universitatea Tehnica Gh. Asachi din Iasi - Imobil Tehnologia Metalelor si Hidraulica, B-dul D. Mangeron, nr.69
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 10 luni
Valoarea estimata fara TVA: 993, 840RON
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
reabilitare a tamplariilor exterioare prin inlocuirea celor existente cu tamplarie din Al. cu bariera termica si tamplarie p.v.c. cu coeficient de transfer redus si vitraje izolante. Totodata se vor inlocui usile interioare din lemn cu usi din Al;
- reducerea consumului energetic al cladirii prin aplicarea de termosistem pe fatadele N si E ale imobilului cu refacerea tencuielilor exterioare pe toate fatadele, etc;Detaliile tehnice si cantitatile de lucrari ce urmeaza sa fie executate sunt cele mentionate in Sectiunea III a Documentatiei de atribuire, Caiet de sarcini.Contractele subsecvente incheiate nu vor fi de natura sau tipuri diferite, atacandu-se toate tipurile de lucrari. Acordul cadru va fi etapizat in contracte subsecvente pentru anul 2007 si 2008.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45453000-7 - Lucrari de reparatii generale si de renovare (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
- reabilitare a tamplariilor exterioare prin inlocuirea celor existente cu tamplarie din Al. cu bariera termica si tamplarie p.v.c. cu coeficient de transfer redus si vitraje izolante. Totodata se vor inlocui usile interioare din lemn cu usi din Al;
- reducerea consumului energetic al cladirii prin aplicarea de termosistem pe fatadele N si E ale imobilului cu refacerea tencuielilor exterioare pe toate fatadele, etc;Detaliile tehnice si cantitatile de lucrari ce urmeaza sa fie executate sunt cele mentionate in Sectiunea III a Documentatiei de atribuire, Caiet de sarcini.Contractele subsecvente incheiate nu vor fi de natura sau tipuri diferite, atacandu-se toate tipurile de lucrari. Acordul cadru va fi etapizat in contracte subsecvente pentru anul 2007 si 2008.
Valoarea estimata fara TVA: 993, 840RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
10 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie participare in valoare de 9000 RON; GBE 10% din valoarea fara TVA a fiecarui contract subsecvent
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Finantare de la buget cap. "Alte cheltuieli de investitii"
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Acord de asociere cu lider de asociatie desemnat
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1-Declaratie de eligibilitate;2-Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr. 34/2006;3-Certificat de atestare fiscala;4-Certificat fiscal privind impozitele si taxele locale;5-Certificat de inregistrare emis de Oficiul Registrului Comertului;6-Certificat constatator privind inmatricularea la Oficiul Registrului Comertului -formular 6 sect IV, sau alte documente echivalente celor mentionate.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1 - Fisa de Informatii generale;
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cerinta minima de calificare consta in prezentarea documentelor mentionate in documentatie de atribuire sau alte documente echivalente celor mentionate
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani conform art.188(3)a)/OUG34 ;Declaratiei referitoare la efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani;si efectivul de personal angajat al firmei in luna septembrie 2007, vizat de ITM.Informatii referitoare la personalul/organismul tehnic de specialitate de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre candidat/ofertant, in special pentru asigurarea controlului calitatiiNominalizarea responsabilului tehnic cu executia si prezentarea in copie a documentului de atestare.Declaratie referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului;informatii privind subcontractantii(Procentul si specialitatea)
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cerinta minima de calificare consta in prezentarea documentelor mentionate in documentatie de atribuire sau alte documente echivalente celor mentionate
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
20789/14.09.2007
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 28.09.2007 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
15.10.2007 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
Pana la: 20.11.2007
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 15.10.2007 12:00
Locul: Universitatea Tehnica Gh. Asachi din Iasi, B-dul D.Mangeron, nr. 67, Imobil T, Sala Senat, Etaj I.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Salariati ai universitatii, reprezentanti imputerniciti ai ofertantilor, reprezentanti ai MEF
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str.Stravopoleos nr.6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/3104641, Email: [email protected], Fax: 021/3104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Tribunalul Iasi, Sectia Comerciala si de Contencios Administrativ
Adresa postala: Str.Anastasie Panu, nr.25, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700024, Romania, Tel.0232/260600, Fax: 0232/260411
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
U.T."Gh.Asachi" Iasi, Oficiul Juridic, pers. contact: Cons.jr.Mirela TROIA
Adresa postala: B-dul D.Mangeron nr.67, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700050, Romania, Tel.0232/278683 int 2534, Fax: 0232/278683 int 2534, Adresa internet (URL): www.tuiasi.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
14.09.2007 10:43
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer